Üdv!
Valaki aki kutakodott már e téren.
Merre találom azt a függvényt ami számolja, és szabja meg, hogy a dropppolt tárgyban hány opt kerüljön?
Előre is köszi mert én nem találom.
item_manager.cpp => CreateDropItem függvény szerintem, de majd utánanézek, ha nem az
de elsősorban ebben ügyeskedj
Ő lenne az? mert mást nem találok
//if (pkKiller->GetPoint(POINT_MALL_ITEMBONUS) > 0)
//iDeltaPercent += iDeltaPercent * pkKiller->GetPoint(POINT_MALL_ITEMBONUS) / 100;
// ADD_PREMIUM
if (pkKiller->GetPremiumRemainSeconds(PREMIUM_ITEM) > 0 ||
pkKiller->IsEquipUniqueGroup(UNIQUE_GROUP_DOUBLE_ITEM))
iDeltaPercent += iDeltaPercent;
// END_OF_ADD_PREMIUM
// PC_BANG_ITEM_ADD
if (pkKiller->GetPoint(POINT_PC_BANG_DROP_BONUS) > 0)
{
if (pkKiller->IsPCBang() == true)
iDeltaPercent += iDeltaPercent * pkKiller->GetPoint(POINT_PC_BANG_DROP_BONUS)/100;
}
// END_PC_BANG_ITEM_ADD
item.cpp
void CItem::AlterToMagicItem()
Igen ez lenne az , de hogyan tudnám módosítani, hogy minden tárgy 5 optosan essen a földre.?
ezt még 2x a végére írod: PutAttribute(aiItemMagicAttributePercentLow);
és a
if (number(1, 100) <= iSecondPct)
PutAttribute(aiItemMagicAttributePercentLow);
if (number(1, 100) <= iThirdPct)
PutAttribute(aiItemMagicAttributePercentLow);
részekről kiszeded
if (number(1, 100) <= iSecondPct)
sorokat
Ez eddig tökéletes.
Még annyit kérnék ,hogy ezt minden alkalommal 100% csinálja tehát bármit nyitok ládából vagy droppol metin azt 5 optal legyen felszerelve :D.
item_manager.cpp
keress rá (ITEM_MANAGER::CreateItem függvényben lesz):
if (number(1, 100) <= iRarePct)
item->AlterToMagicItem();
töröld ki ebből a
if (number(1, 100) <= iRarePct)
sort
vagy
minden CreateItem parancshoz odaírod a végére, hogy 100 a CreateDropItem függvényben, pl:
CreateItem(v.dwVnum, v.iCount, 0, true); helyett CreateItem(v.dwVnum, v.iCount, 0, true, 100);
Az 1. tökéletes köszi!