Üdv!
Egy kis kísérletem lenne, amiben több effektet próbálnék betölteni, de 6x3 után valahogy nem szeretne a kliens újabb effekteket betöltetni, amit nem értek, én írtam el valamit vagy van valahol egy darabszám limit
[spoiler=Részlet]
IdézInstancebase.cpp
if (10000 <= vnum && vnum <= 10039)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2); // Shinshoo 90-es piros
}
if (10040 <= vnum && vnum <= 10079)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL3); // Chunjo 90-es zold
}
if (10080 <= vnum && vnum <= 10119)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL4); // Jinno 90-es kek
}
if (10120 <= vnum && vnum <= 10159)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL5); // Shinshoo 100-sa piros
}
if (10160 <= vnum && vnum <= 10199)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL6); // Chunjo 100-sa zold
}
if (10200 <= vnum && vnum <= 10239)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL7); // Jinno 100-sa kek
}
if (10240 <= vnum && vnum <= 10279)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL8); // Shinshoo 140-es piros
}
if (10280 <= vnum && vnum <= 10319)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL9); // Chunjo 140-es zold
}
if (10320 <= vnum && vnum <= 10359)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL10); // Jinno 140-es kek
}
if (10360 <= vnum && vnum <= 10399)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL11); // Shinshoo 150-es piros
}
if (10400 <= vnum && vnum <= 10439)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL12); // Chunjo 150-es zold
}
if (10440 <= vnum && vnum <= 10479)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL13); // Jinno 150-es kek
}
if (10480 <= vnum && vnum <= 10519)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL14); // Shinshoo 160-ös piros azraelvert
}
if (10520 <= vnum && vnum <= 10559)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL15); // Chunjo 160-es zold azraelvert
}
if (10560 <= vnum && vnum <= 10599)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL16); // Jinno 160-as kek azraelvert
}
if ((10600 <= vnum && vnum <= 10603) || (10612 <= vnum && vnum <= 10615))
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL17); // Shinshoo 95-ös piros és fehér-piros
}
if ((10604 <= vnum && vnum <= 10607) || (10616 <= vnum && vnum <= 10619))
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL18); // Chunjo 95-es zold és fehér-zold
}
if ((10608 <= vnum && vnum <= 10611) || (10620 <= vnum && vnum <= 10623))
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL19); // Jinno 95-ös kek és fehér-kek
Instancebase.h
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2, // 90-es piros acél vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL3, // 90-es sárga acél vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL4, // 90-es kék acél vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL5, // 100-as piros Fehérarany vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL6, // 100-as sárga Fehérarany vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL7, // 100-as kék Fehérarany vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL8, // 140-es piros Márvány vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL9, // 140-es sárga Márvány vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL10, // 140-es kék Márvány vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL11, // 150-es piros Fantom vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL12, // 150-es sárga Vihar vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL13, // 150-es kék óceáni csontvért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL14, // 160-as piros azrael vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL15, // 160-as sárga azrael vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL16, // 160-as kék azrael vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL17, // 95-ös piros királyi
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL18, // 95-ös sárga királyi
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL19, // 95-ös kék királyi
[/spoiler]
Előre is köszönök bármilyen tippet, tanácsot, javaslatot vagy kommentet a téma kapcsán!
InstanceBase.h-ban próbáld meg így írni:
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2 = 40, // 90-es piros acél vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL3 = 41, // 90-es sárga acél vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL4 = 42, // 90-es kék acél vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL5 = 43, // 100-as piros Fehérarany vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL6 = 44, // 100-as sárga Fehérarany vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL7 = 45, // 100-as kék Fehérarany vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL8 = 46, // 140-es piros Márvány vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL9 = 47, // 140-es sárga Márvány vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL10 = 48, // 140-es kék Márvány vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL11 = 49, // 150-es piros Fantom vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL12 = 50, // 150-es sárga Vihar vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL13 = 51, // 150-es kék óceáni csontvért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL14 = 52, // 160-as piros azrael vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL15 = 53, // 160-as sárga azrael vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL16 = 54, // 160-as kék azrael vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL17 = 55, // 95-ös piros királyi
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL18 = 56, // 95-ös sárga királyi
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL19 = 57, // 95-ös kék királyi
40-től 57-ig a számok amit psm-ben kellene írni pl:
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+40, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-3.mse")
Változtasd kedved szerint.
Azért van 1 maximum amit nem árt bővíteni ha sokat akarsz használni
EFFECT_REFINED_END = EFFECT_REFINED + EFFECT_REFINED_NUM,
Thy!
~juteszembe, tom h ti nem komplikáltátok eddig a dolgokat, de azért érdekelne, hogy nektek mennyi szett után lett elég az effektekből...
Idk, én már rég abbahagytam a metint. Amiben tudok és nem felejtettem még el abban segítek azt annyi.