sziasztok amint be kerül Sash with scale pánt rendszer FAIL lesz az adatbázis mentés nem kel részletezem szerintem hogyan is értve szerintem mindenki rá jött mire is célzok legyen annyi hogy szabályos szerver off nál nem menti le karakterek állapotát csak vissza rakja őket előző állapotra shutdown game db sh kill nél ugye bár
(pánt nélkül ez a probléma nem áll fent ismétlem nem áll fent)
akiknek volt már hasonló problémájuk az meg írná hogy merre keresem a hibát? mert aszt tudom DB-hiba csak érdekelne hogy pontosan melyik része okozza a gondot vagy talán nem is db hiba lenne hanem game? :(
2 mentésem van egy korábbi forrás egy hulladék amibe bent a pánt de FAIL az adatbázis igen hulladék most egyenlőre pántos mentésem.
Bár tudom hogy kb 365 napot kel várni válaszokra :( vagy örök időkig
bár egy hónapja van ez a gondja de jegelve volt csak most lenne fontos hogy meg oldás legyen rá
nálam bent van a sash, és jópár embernek bent van, nincs ilyen gond, szerintem valamit nem raktál be a db oldalra, amit írtál mindent a player táblába írja, így gondolom, nem minden db query-t módosítottál sash kompatibilisre.
100% működik, tesztelve
https://www.dosyaupload.com/2lWG
bent van rendesen hiszen megy csak ép nincs mentés de ha vissza rakom a régi mentést akkor ugye megoldja a gondokat de ha kel db része akkor szívesen fel rakom.
ClientManagerPlayer ClientManagerLogin
Ezekben ne alkalmazd a ctrl+c ctrl+v megoldást, hanem magadtól add hozzá, mert elcsúsznak az oszlopok.
ez a mentés amibe bent a rendszert
csatolva
mindjárt rá nézek a gyárira ami jó semmi olyan nincs gyáriba ami jó ami véget ez lenne
Ezt a részt te magad írd meg. [spoiler]ClientManagerPlayer.cpp: queryLen = snprintf(queryStr, sizeof(queryStr),[/spoiler]
Egy példa: [spoiler] queryLen = snprintf(queryStr, sizeof(queryStr),
"INSERT INTO player%s "
"(id, account_id, name, level, st, ht, dx, iq, "
"job, voice, dir, x, y, z, "
"hp, mp, random_hp, random_sp, stat_point, stamina, part_base, part_main, part_hair, part_sash, gold, playtime, "
"skill_level, quickslot) "
"VALUES(0, %u, '%s', %d, %d, %d, %d, %d, "
"%d, %d, %d, %d, %d, %d, %d, "
"%d, %d, %d, %d, %d, %d, %d, 0, %d, 0, 0, ",
GetTablePostfix(),
packet->account_id, packet->player_table.name, packet->player_table.level, packet->player_table.st, packet->player_table.ht, packet->player_table.dx, packet->player_table.iq,
packet->player_table.job, packet->player_table.voice, packet->player_table.dir, packet->player_table.x, packet->player_table.y, packet->player_table.z,
packet->player_table.hp, packet->player_table.sp, packet->player_table.sRandomHP, packet->player_table.sRandomSP, packet->player_table.stat_point, packet->player_table.stamina, packet->player_table.part_base, packet->player_table.part_base, packet->player_table.gold);[/spoiler]
mysql nál player meg is döglött amint be került az SQL kód
db.player.player (run this query).sql ennél ment tönkre a táblák töröltem az adatbázist majd mentést újra fel rakom úgyan úgy nem jó player tábla és össze is omlott végete a szerver mentésnek jónak kel lenije szinte
DB forrásban hibázol pedig, ahogy írták is.
part_sash oszlop kiegészítés kellene a player.player táblába.
db már meg van csak az adatbázis része nem jó nem fogadja el mert tönkre bassza amint nyomok egy f6 és be másolom majd enter és egyből el szál player része az egésznek
Szia! Nekem ugyanez volt a hibám! De végül megoldottam olyan hihetetlen módon! Én leírom neked! De kötve hiszem,hogy sokra mész vele! De megpróbálok segíteni hátha így sikerül! Én mindent újra raktam szépen lassan odafigyeltem és mikor az adatbázisba rakod be ,rakd be külön egyessével! Nekem így valahogy sikerült! És mindent jól csináltam! Próbáld ki sok sikert!
maga a táblával van a gond hogy tönkre ment amint be rakom hozzá a dolgokat Db-n már túl vagyok ez a gond hogy az adatbázis tábla megy gajra töle erre érdekelne megoldás