Sziasztok
Leszedtem egy vért packet.
Betettem őket és a root-ba is a hozzá tartozó MSM filekat.
sajnos miután betettem a vértek tökéletesek lettek de a kosztümök nem látszódnak =(
illetve ha az eredetit teszem be akkor meg a kosztümök látszódnak de a vértek nem =(
megoldás? /=)
Group ShapeDataXX
Ezt azért ((XX)= szám ami sorozatban van) nem árt növelni, valamint:
ShapeDataCount értékét 200-ra írod, tuti elfér.
Nekem is ez volt a hibám a úgy tudtam orvosolni hogy nagyobb ID-re rakom a vértek ID-jét, én VZ-ben úgy oldottam meg anno hogy 42000-től Harcos vérteket, 44000-től a Nindzsa vérteket, 46000-től a Sura vérteket, 48000-tól a Sámán vérteket és nem felül írtam az MSM file-kat hanem az alaphoz hozzá írtam
ShapeDataCount 500<- ez kisebb volt alapból de én erre emeltem
és a vértek Value3 értéke alapján ki kerestem a hozzá tartozó msm részeket és beleírtam a kliensben lévőben és így meg oldottam a problémát utána az alap vérteket, kosztümöket is és az új vérteket is tudtam használni
Üzenet összefésülés: 2017-09-03, 14:44:13
Ja és az icon-ok nevét is az ID-re írd mert ütközni fog a kosztümök iconjával :D
Idézetet írta: Pisti95 Dátum 2017-09-03, 14:08:08
Group ShapeDataXX
Ezt azért ((XX)= szám ami sorozatban van) nem árt növelni, valamint:
ShapeDataCount értékét 200-ra írod, tuti elfér.
Pisti azokat töltöttem le amit te ajánlottál :D
de itt vannak az msm-ek így voltak a vértekhez megaddva a letöltésben benne van az én régi msm filjeaim és az újak nem nyúltam hozzájuk úgy töltöttem fel hátha segít valaki :D
illetve beletettem az dds filek neveit :D
hátha valaki segít =( :D
https://data.hu/get/10719417/datara.rar
jó hogy úgy voltak megadva a vértek msm-jei, de módosítani kell, mert utolsó Group ShapeData169 akkor amit következőnek teszel az Group ShapeData170 lesz. Érted?
Itt egy példa hogy csináld meg és működni fog:
item_proto:
<Item vnum="42000" hashName="'Ȳ»óöŰŔü°©'" name="Ősi Harcos Fegyverzet" type="2" subtype="0" weight="0" size="2" antiflag="56" flag="1" wearflag="1" immuneflag="0" gold="0" buy_price="0" limittype0="1" limitvalue0="50" limittype1="0" limitvalue1="0" applytype0="8" applyvalue0="10" applytype1="37" applyvalue1="20" applytype2="0" applyvalue2="0" value0="0" value1="350" value2="0" value3="32" value4="0" value5="0" socket0="0" socket1="64992" socket2="127" socket3="64976" socket4="21631" socket5="4855" refine_vnum="0" refine_set="0" magic_pct="0" specular="100" socket_pct="3" />
Meg keresed a value3="32" -es részt itt 32 van írva akkor a letöltött msm-ből a warrior_m.msm-ben megkeresed ezt a részt:
ShapeDataCount 112
át írod a 112-t 500-ra
majd letekersz a kliens msm file végére ahol az utólsó vért adatai vannak és utána a letöltött filek msm file-ba megkeresed:
ShapeIndex 32
és ami ott van
Group ShapeData146 <- ide nem tudom mi van nálad azt írd arra ami a te utolsó vérted száma után jövő szám
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"
ShapeIndex 32
Model "warrior_lord.GR2"
SourceSkin "warrior_king01.dds"
TargetSkin "holy_kriger_king01.dds"
}
ezt a részt berakod hogy hasonlót kapj:
Group ShapeData145
{
ShapeIndex 40182
Model "warrior_soccer1_Germany.GR2"
SourceSkin "warrior_soccer1_Germany.dds"
TargetSkin "warrior_WC32.dds"
}
Group ShapeData146
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"
ShapeIndex 32
Model "warrior_lord.GR2"
SourceSkin "warrior_king01.dds"
TargetSkin "holy_kriger_king01.dds"
}
és már csak az icon-kat kell átnevezned meg az item id-ket és az item list részbe se felejtsd az ID-ket átírni és elméletileg már jónak kell lennie :D
feladom :D
amit letöltöttem abban az egész kliens msm filejai vannak azzal van a bajom hogyan tudom melyikeket kell kimásolnom .... egészet nem akarom felülírni mert a mostani kliensben több dolog van
azért köszönöm
Csak az item_proto value3-rom után lévő számot kell figyelembe venni mert az van a
ShapeIndex <- ez után
meg a kliens msm-ben lévő utolsó vért ott van egy másik vért adatai és annál van egy [/size]Group ShapeData -rész
[/size]
[/size]a Group ShapeData az a vértek nek azonosító kód vagy minek nevezzem, és a lényeg az hogy megnézed hogy mi volt az utolsó vértnek az azonosító kódja és azt 1-el emeled az lesz az új vért azonosító kódja vagy sorszáma a ShapeIndex számát kell a value3 értékhez írni ennyi
ha ez az eyvil 6.1-es dolog akk abba van olyan msm is amiből ki van válogatva az adott részt (msm_4test mappa)
Megcsináltam ahogy ti mondtátok, utolsó 111 volt az indexe, átírtam a köviket 112...113..... és ígyse jó feveszem a vértet és csillog =S
value3 nál,,, ahol msm be 43 van ott itemprotoban is.. illetve ahol a többi szám .. megegyezik =(
Üzenet összefésülés: 2017-09-03, 16:10:25
erről van szó :() neue_rustungen_v5_by_EYvil
https://data.hu/get/10719573/neue_rustungen_v5_by_EYvil.rar
Üzenet összefésülés: 2017-09-03, 16:13:13
Group ShapeData111
{
ShapeIndex 40116
Model "assassin_halloween2.GR2"
SourceSkin "assassin_halloween2.dds"
TargetSkin "assassin_halloween2.dds"
}
Group ShapeData112
{
ShapeIndex 40
Model "assassin_4-1.gr2"
SourceSkin "assassin_4-1.dds"
TargetSkin "assassin_4_4.dds"
}
Group ShapeData113
{
ShapeIndex 42
Model "assassin_4-1.GR2"
SourceSkin "assassin_4-1.DDS"
TargetSkin "assassin_4_5.DDS"
}
Group ShapeData114
{
ShapeIndex 43
Model "assassin_4-1.GR2"
SourceSkin "assassin_4-1.DDS"
TargetSkin "assassin_4_6.DDS"
}
így néz ki 111 es sorszámig volt eredeti 112 -től az új
Üzenet összefésülés: 2017-09-03, 20:26:45
Odáig eljutottam már, hogy felveszem látszik a vért rajtam, csak fehér nincs texturája, ez mitől lehet?