Sziasztok.
Nekem is hasonló hibám van: http://metin2hungary.net/index.php/topic,199470.0.html
Csak én mikor átváltozok,meg sem jelenik a kő.
Sysser: 0829 13:11:24009 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[8070] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/monster//nephrite_pillar.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0829 13:11:24009 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[8070] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/monster2//nephrite_pillar.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0829 13:11:24009 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[8070] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc//nephrite_pillar.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0829 13:11:24009 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[8070] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc2//nephrite_pillar.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0829 13:11:24009 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[8070] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/guild//nephrite_pillar.msm] ERROR
0829 13:11:24009 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 8070
0829 13:11:24009 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[63421] Race[8070]
Mi lehet a gond?
IdézLOAD MSMFILE[d:/ymir work/monster//nephrite_pillar.msm]
Hogy írtad te meg azt az npc_list fájlt?
jobb kérdés, próbáltad már így különböző nevű script és mappaneves elérésnél?
0TABscriptneveTABmappája
IDTABscriptneve
pl
0TABvadkutya2TABvadkutya
IDTABvadkutya2
NPC listben így szerepel:
0 nephrite_pillar nephrite_pillar
8070 nephrite_pillar
Idézetet írta: DareDevil15 Dátum 2017-08-29, 12:35:58
NPC listben így szerepel:
0TABnephrite_pillarTABTABnephrite_pillar
SOHA NE DUPLATABOZZ npc_list.txt-ben, mert amúgy megzavarod a dolgot az adott script elérését, aztán tuti h nem tölt be ha a mappája kb 1tabbal arrébb van.
Ha eddig egy szimplatabja volt a fájlbetöltésnek a "sémánál", akkor ne csinálj még egyet!
Apropó, a játék indítója alapból betölti az azonos nevű mappában levő azonos nevű script betöltését, fölöslegesen ne csinálj 0TABugyanolyannevűscriptnévTABugyanolyannevűmappa sort, ha mindkettő dolog neve egyezik! (ez az eléréses sor max akk kell, ha ugye más a mappában levő betöltendő msmscripted neve és az adott mappa neve)
am nyugodtan reposztolj, ha nem világos h mit írtam, am a hibád szimplán csak az h a cucc elérésénél van egy duplatabod és a séma szerint ennek szimplának kéne lennie~ aztán jól fogja betölteni. :)
Köszönöm szépen,ez volt a baj.
Nem szeretnék még1 felesleges témát nyítni,ezért itt közlöm a problémámat,amire nem találok megoldást.
Karakterek alapkinézetét szerettem volna lecserélni,ami sikerült is,viszont nem lehet választani a 2 kinézet közül karakter létrehozásnál,mert mindig csak az egyiket adja be...
warrior_m.msm:
BaseModelFileName "d:/ymir work/pc/warrior/warrior_chipao1_l.GR2"
Group ShapeData
{
PathName "d:/ymir Work/pc/warrior/"
ShapeDataCount 146
Group ShapeData00
{
ShapeIndex 0
Model "warrior_chipao1_l.gr2"
SourceSkin "warrior_chipao1_l_01.dds"
TargetSkin "warrior_chipao1_l_01.dds"
}
Group ShapeData01
{
ShapeIndex 1
Model "warrior_chipao1_l.gr2"
SourceSkin "warrior_chipao1_l_02.dds"
TargetSkin "warrior_chipao1_l_01.dds"
}
Ugyebár ahol novice volt lecseréltem,mégis csak 1 kinézertet add be.Mi lehet gond?
ShapeIndex 0
Model "warrior_chipao1_L.GR2"
SourceSkin "warrior_chipao1_L_01.dds"
TargetSkin "warrior_chipao1_L_01.dds"
ShapeIndex 1
Model "warrior_chipao1_L.GR2"
SourceSkin "warrior_chipao1_L_01.dds"
TargetSkin "warrior_chipao1_L_01.dds"
ember mind2-nek ugyanaz a targetskinje xd
módosítsd a 2. részt így:
ShapeIndex 1
Model "warrior_chipao1_L.GR2"
SourceSkin "warrior_chipao1_L_01.dds"
TargetSkin "warrior_chipao1_L_02.dds"
Köszönöm szépen!Nem figyeltem eléggé.
Viszont,most egy újabb kérdésem lenne felétek.
Ugyebár van ez a téma: http://metin2hungary.net/index.php/topic,197044.0.html
Ezt szeretném berakni,viszont nem tudom,hogyan kéne kinézzenek a patchek,mert a témában nem tölti be a képet.
Ha valakit tudna segíteni,azt megköszönném!
Oda csomagold a fájlokat, ahol van a kliensben alapból a megszokott helye. Nem kell új patch, ha nem tudod hogy csináld. (Property - ez nem szereti az új patch-et)