Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: fabtam11 Dátum 2017-08-17, 01:32:26

Cím: Alvajáró téma
Írta: fabtam11 Dátum 2017-08-17, 01:32:26
Üdv!
Spoiler: Nem veletek akarom megcsináltatni a szerót, de egy picit megkönnyítené az én és mások munkáját is 1-2 dolog.  :)
Spoiler2.: jah
Tehát több kérdéssel fordulnék a forumozók bölcsebbik feléhez:

1.Valaki letudná nekem írni, hogy hogy tudnám az autopoti ikoneffektjét rátenni az éppen aktív pet / mount pecsétekre, amennyiben használatban vannak? ill ezen túl ugye a forrásban kell inaktívvá tenni a mountpecsétek felvételét?

2.Érdekelne, hogy hogy tudnék újabb fegyver effekteket engedélyezni az indítóba(sima fegyóre - és - kosztümfegyóra is); ha jól sejtem a vértfüstös dologhoz hasonló lehet, de azért inkább a dologhoz értő fórumozótól kérdezném meg, ha lehet

3.A kosztümök és vértek bizonyos esetekben nem frissülnek a karaktercserében, valakinek lenne egy ötlete vagy javaslata arra, hogy hogy is kéne egy kicsit megkönnyíteni a dolgot?

4.Mindig elfelejtem, valahol van az a szint frissítéses dolog, avagy azonnali idejű szintkijelzés

5. A 8.skilles gf-es maszlag bevált már valakinél?És az illető próbált már valami animációt is rakni a passzív skillekre?

6.A játékban ha jól tudom 8 fő fér el alapból 1 csapatban, valaki a constansos részéről adna egy pici infót, hogy mit kéne "balanszolnom", ha max 18 főre akarom rakni?
[spoiler=balansz alatt erre a részre gondolnék]extern const int CHN_aiPartyBonusExpPercentByMemberCount[9];
extern const int KOR_aiPartyBonusExpPercentByMemberCount[9];
extern const int KOR_aiUniqueItemPartyBonusExpPercentByMemberCount[9];
[/spoiler]

7.  https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/5267-how-to-guild-max-level/ ezzel kapcsolatban lenne rajtam kívül olyan vállalkozó szellemű egyén, aki kíváncsi a dolog használatára? pl 40-50 max szintig és 120-140 max céhtagig?

8. https://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/3666457-how-c-add-new-alignments.html Ez ugyebár 1 kiindulásialap, valaki elvitte már a dolgot 50-100k körülig? (jó nem azzal zaklatlak, hogy mittomén adj leírást, de érdekel, hogy kinek mi a véleménye az általa tett kísérletről, jobb lett tőle a játék vagy csak időpazarlás volt a módosítás?)

9.A bal felső sarkas harmatok https://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/4221060-c-affect-blend-potion.html és az inaktívvá tehető
polymorph gömböc https://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/4292816-mini-release-polymorph-remove-affect.html
témái alapján hogy is lehetne hasonló 16x16-os inokos extrát készíteni vagy jobb kérdés, valakinek lenne elképzelése arról, hogy mi a bánatnak hiányzik a kijelzése a játékból?

10.
Kinek mi a tapasztalata a szintelhető - elnevezhető -  fejlődős petekkel?Tom h kb a Mármegint2Mértpontez rendelkezett eddig a lehető leghamarább pár olyan változattal, ami egész, sőt spontán jó volt, de azért még elkélhet a finomítás a dolgon, nem?
(Tom hogy a támadni tudó petes dolgot nem írtam, de szerintem az túl nagy könnyítés)

11. valaki próbált már új potieffektekt bevágni a zölden meg a lilán túl? :D

Előre is köszönet bármilyen segítségért,tanácsért vagy nonbullshit posztért ! :)
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: Zhymer Dátum 2017-08-17, 01:37:19
2. sima fegyó:

http://metin2hungary.net/index.php/topic,199350.msg1054558.html#msg1054558

Kosztüm fegyó más tészta szerintem, mert ott alapból buggok vannak az effektel.
Bár ki tudja, lehet működne :D

Amúgy az 1-es az új gf-es petrendszerben benne van, le kell lesni róla :D
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: fabtam11 Dátum 2017-08-17, 08:59:20
2. Ha megfelelő sorrendben szerepel forrásban és indítóban és PSM-ben nem buggolhat.  ::)
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: Distraught Dátum 2017-08-17, 09:20:33
ha a rangokat több mint 32k-ra akarod, akkor arra figyelj, hogy mindenhol ahol int-et látsz és a ranggal kapcsolatos, azt írd át longra


a valósidejű szintkijelzésre hirtelen ezt találtam
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/6159-level-text-above-players-head-update-in-real-time/
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: fabtam11 Dátum 2017-08-17, 10:40:37
Idézetet írta: Distraught Dátum 2017-08-17, 09:20:33
a valósidejű szintkijelzésre hirtelen ezt találtam
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/6159-level-text-above-players-head-update-in-real-time/
http://metin2hungary.net/index.php/topic,195315.msg1051683.html#msg1051683 magyar változattal se rossz de kár h a kereső nem adta ki egyből :S
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: Pisti95 Dátum 2017-08-17, 21:04:16
8 skilles téma nálam működött a passzívak alapján aktívra írtam. De a char_skill.cpp fájlt át kell írni több helyen is. Nem tufok fájlokat küldeni mert elszállt a leírás, valahova elsüllyesztettem. :/
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: fabtam11 Dátum 2017-08-17, 22:07:15
Idézetet írta: Pisti95 Dátum 2017-08-17, 21:04:16
8 skilles téma nálam működött a passzívak alapján aktívra írtam. De a char_skill.cpp fájlt át kell írni több helyen is. Nem tufok fájlokat küldeni mert elszállt a leírás, valahova elsüllyesztettem. :/
az szuper és effektet v animációt próbáltál már a skillekre pakolni?:D
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: Pisti95 Dátum 2017-08-17, 22:19:08
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-08-17, 22:07:15
az szuper és effektet v animációt próbáltál már a skillekre pakolni?:D

Persze, UGMT2 vagy 3 skilljeit.
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: masodikbela Dátum 2017-08-18, 15:37:06
Idézetet írta: Distraught Dátum 2017-08-17, 09:20:33
ha a rangokat több mint 32k-ra akarod, akkor arra figyelj, hogy mindenhol ahol int-et látsz és a ranggal kapcsolatos, azt írd át longra


a valósidejű szintkijelzésre hirtelen ezt találtam
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/6159-level-text-above-players-head-update-in-real-time/

Az int és a long is 32 bites, kivéve bsd 64 biten, mert ott a long 64 bites (windows 64 bitesen still 32 bites a long).
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: fabtam11 Dátum 2017-08-18, 15:50:01
Idézetet írta: masodikbela Dátum 2017-08-18, 15:37:06
Idézetet írta: Distraught Dátum 2017-08-17, 09:20:33
ha a rangokat több mint 32k-ra akarod, akkor arra figyelj, hogy mindenhol ahol int-et látsz és a ranggal kapcsolatos, azt írd át longra


a valósidejű szintkijelzésre hirtelen ezt találtam
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/6159-level-text-above-players-head-update-in-real-time/

Az int és a long is 32 bites, kivéve bsd 64 biten, mert ott a long 64 bites (windows 64 bitesen still 32 bites a long).


Az király, de a kérdés az volt, hogy a rangok 50k-ra való bővítését kipróbálta-e má valami magyar fejlesztő és volt-e értelme, mármint hasznát vette-e a skillhúzásnál v a max ranghoz történő forrásos bónusz rendelésnek?Vagy igazából senki se jutott 30k fölé, mer fölösleges?

Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-08-17, 01:32:26valaki elvitte már a dolgot 50-100k körülig? (jó nem azzal zaklatlak, hogy mittomén adj leírást, de érdekel, hogy kinek mi a véleménye az általa tett kísérletről, jobb lett tőle a játék vagy csak időpazarlás volt a módosítás?)
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: [VIP]Rin the Exorcist Dátum 2017-08-18, 16:51:39
Én még régen átírtam intről longra az indítóban (máshol nem kellett bővíteni az adattípust), így már a ~32k+ értékeket is megfelelően jelenítette meg, csináltam pár új rangot, de a magam részéről ennyi. De igazából nem is feltéten kell több, játékos szemmel ha nem 20k a max hanem 30 már az is új kihívás / lehetőség, fölötte pedig még több.
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: Pisti95 Dátum 2017-08-25, 22:25:42
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-08-17, 22:07:15
az szuper és effektet v animációt próbáltál már a skillekre pakolni?:D

Jaaahhhh  8)

(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.epvpimg.com%2F8XZgbab.jpg&hash=1d3fa7a40d59109476152e9a15d3d4ddae9563c2)
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: fabtam11 Dátum 2017-08-28, 12:04:19
és am a dolog mennyire strapabíró? sebez is rendesen anélkül, hogy buggot csinálna a lóskilles résznél?  ::)
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: Zhymer Dátum 2017-08-28, 13:08:17
Amúgy a standard képesség első sor utolsó előtti mi? :D
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: [VIP]Rin the Exorcist Dátum 2017-08-28, 13:38:24
Bizonyára ikon nélküli. :-X
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: Zhymer Dátum 2017-08-28, 13:53:07
Idézetet írta: Zhymer Dátum 2017-08-28, 13:08:17
Amúgy a standard képesség első sor utolsó előtti mi? :D

Idézetet írta: Rin the Exorcist Dátum 2017-08-28, 13:38:24
Bizonyára ikon nélküli. :-X

(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fkephost.com%2Fimages%2F2017%2F08%2F28%2FScreenshot_1.png&hash=80ce4b9b873b2a6f9960846e2684ba2827c49976)

Erre gondoltam :)
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: fabtam11 Dátum 2017-08-28, 14:02:34
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-08-28, 12:04:19
és am a dolog mennyire strapabíró? sebez is rendesen anélkül, hogy buggot csinálna a lóskilles résznél?  ::)
tehát megadja a bónuszát, a "7. skill dolog" amúgy ha jól sejtem a lóskillekkel nem kavarodik a refresh része...
Idézlol nem vettem észre h má kérdezem...
Amúgy eredetileg az a support skill volt amarra, hogy tárgy készítés? e.O
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: [VIP]Rin the Exorcist Dátum 2017-08-28, 14:17:45
Idézetet írta: Zhymer Dátum 2017-08-28, 13:08:17
Amúgy a standard képesség első sor utolsó előtti mi? :D

Ez kicsit elkerülte a figyelmemet. :-\
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: fabtam11 Dátum 2017-08-28, 14:26:54
A képből megítélve valamilyen debuffos +bónusz lehet pl vagy ájulásra vagy kritre tippelnék vagy legvégső esetbe támadóérték/átható találat boost o.O
Cím: Re:Alvajáró téma
Írta: Pisti95 Dátum 2017-08-28, 18:16:01
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-08-28, 14:26:54
A képből megítélve valamilyen debuffos +bónusz lehet pl vagy ájulásra vagy kritre tippelnék vagy legvégső esetbe támadóérték/átható találat boost o.O

Ez egy + támogató skill, amit szörny elleni erőnek használok, egyébként valami krit/átható cuccos. 164-es ID-n van.

A 7-8 skill aktívan persze hogy sebez, és fejleszthető is.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev