Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy teleport előtt használom az autó italt, viszont teleport után kikapcsol. Hogy tudnám ezt javítani?
UI: Néha kikapcsol random időpontokban, miközben ütöm a mobokat.
item_proto-t nézd meg.
UI: Rosszul írtam, akkor kapcsol ki, amikor felszállok a mountra.
Char.cpp
keress erre:
ch->PointChange(POINT_HP, MAX(1, (ch->GetMaxHP() * regenPct) / 100));
és nézzen így ki
//ch->PointChange(POINT_HP, MAX(1, (ch->GetMaxHP() * regenPct) / 100));
Tudom nem a legszebb megoldás de ideiglenesen meg teszi
Idézetet írta: mikee0121 Dátum 2017-08-15, 15:06:54
Char.cpp
keress erre:
ch->PointChange(POINT_HP, MAX(1, (ch->GetMaxHP() * regenPct) / 100));
és nézzen így ki
//ch->PointChange(POINT_HP, MAX(1, (ch->GetMaxHP() * regenPct) / 100));
Tudom nem a legszebb megoldás de ideiglenesen meg teszi
EZMI? XDD
Tudod mit is csinál ezt pontosan? :)
Üzenet összefésülés: 2017-08-15, 22:51:55
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy teleport előtt használom az autó italt, viszont teleport után kikapcsol. Hogy tudnám ezt javítani?
Használat után mentsd el 1 változóba, majd entergame(??) függvényében rakd be ellenőrzést is
Jó jó bocs ez teleportéáláskor nem enjun össze vissza a hp kicsit álmos voltam tegnap én rontottam el sorry :D
Még utóiratba odaírtam, hogy akkor kapcsol ki, ha felszállok a mountra.