Sziasztok!
A hibák még fentállnak( birodalom választáskor kidob a szerver mindenkit aki elkezdene játszani, új karaktert sem lehet létrehozni és ha teleportálunk metinkő birodalomba akkor sem enged már vissza auth syserrt csatolom txt-ként
Valószínűleg CH1 (ha több core van ch-nként akkor mindet) és ch99 syserrjei többet érnének :)
Tessék csatoltam
Üzenet összefésülés: 2017-08-13, 19:17:41
VPS-en és hamachi-s teszt szerveremen is ugyan az a hiba, VPS-be Ram bővítés sem oldotta meg Bind ip-t is beírtam a VPS config file-ba és próbáltam VZ sf és kliens mappok adatait átrakni hátha az volt a baj de nem ugyanúgy maradt a hiba.
SYSERR: Aug 13 19:43:40.513647 :: Empire: EmpireSelectFailed 68650
Egy DB syserrt csatolj még.
Csatolva
Sajnos nincs benne semmi vészes, mivel a birodalomválasztásra van syserred amit fentebb kódok közé tettem, azt hittem mysql táblákkal vagy azok oszlopaival lesz valami, de akkor azt írná a DB syserrben.
Remélem nem törölted a logokat, és úgy csatoltad a db syserrt hogy pont hiba bekövetkezte után legyen.
M2Deven találtam hasonló támát: https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/8588-help-with-problem-login-off/
Csak neki ez az EmpireSelectFailed nem egyedül volt hanem db-vel kiegészítve ahol írta neki hol a gond.
Úgy csatoltam ahogy volt nem szoktam törölni
Üzenet összefésülés: 2017-08-13, 20:22:08
Kicsit kínai a szöveg de valahogy megpróbálok valamit kiszedni belőle hátha sikerül megoldani a hibát
Üzenet összefésülés: 2017-08-14, 12:03:08
Amúgy erre a hibára nincs fix? Mert így akkor azt mondom lemondok a forrás használatáról mert így hogy újra rakás után se tűnik el a bug akkor inkább vissza megyek VZ sf-hez
kliens sysser? db sysslog, ch1 sysslog nem ír semmit? Mikor lépet fel ez a hiba, és valamit módosítottál vagy valami ami előhozhatta ezt?
1 hete kezdte el de nem csináltam rajta semmit akkor sőt az alapon hagyom akkor is ugyan ez a hiba ha végeztem a munkahelyen akkor küldöm syslogot is
Idézsőt az alapon hagyom akkor is ugyan ez a hiba
Alap forrás vagy valaki által módosított & publikált?
Mert ha alap forrás, és csak a makefile javítás van benne, akkor nem lehet game-db hiba. Máshol lesz.
Ha más forrása, akkor meg hagyd, én nem ajánlom más forrását használatra. Azokba nagyrészt úgyis csak olyan dolgok vannak módosítva, amik publikusak. És ki tudja mit baltáztak el benne, ami akár ezt a hibát is okozhatja.
Samurai Core-t használok mert nekem nem sikerült VZ-t átváltoztatnom
Idézetet írta: Zeratul Dátum 2017-08-14, 13:53:45
Samurai Core-t használok mert nekem nem sikerült VZ-t átváltoztatnom
Akkor most kezdjük elölről. A VZ az csak szerver és kliens és nem forrás, a Samurai által publikált az a forrás vagyis a game, db és az indító forrása. Szóval akkor mit is használsz?
Mondom elsőnek VZ-t próbáltam leírások alapján forrássá alakítani de nemsikerült így elkeztem a samurai core-t de azzal meg ez a probléma lépett fel és most is a samurai core-t használom ha nem lett volna érthető :-)
Akkor ki kell deríteni hogy a Samurai core alapból hibás-e.
Legegyszerűbb lecserélni tesztként a game-db-t egy másik 40k-ra:
http://metin2hungary.net/index.php/topic,148179.msg1046168.html#msg1046168
Ebből kiveszed a game-db-t, belerakod a szeródba, ha a hiba megszűnik akkor a Samurai core hibás, és másik forrást, lehetőleg az alapot kellene használod.
Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor az gáz lesz, mert kb tű a szénakazalban, viszont akkor először is egy mysql újrarakást ajánlok, hátha tényleg egy tábla rosszalkodik.
Előző hozzászólásodra reagálva:
[spoiler]VZ-t nem lehet forrásra alakítani. Azért, mert ennek nincs értelme.
A VZ egy szerverfájlt, a forrásból meg game és db-t lehet készíteni.
Természetesen nagyjából értem mire gondolsz, tehát nem tudtad az alap forrást lefordítani, és azt tenni VZ-be, ezért fogtad a Samurai core-t, felülírtad az alap forrást vele, az meg lefordult és beletetted a VZ-be. Az alap forrásnak kell pár fix, pl a makefile-ra, azért nem fordult le valószínűleg.[/spoiler]
Samurai Core-al semmi baj tökéletesen megy alapjáraton amit kirakot Baracsi az 1.3-as az jó de elődei is valószínűleg tartom hogy ő rakott be valamit rosszul és nem figyelt megfelelően
Persze hogy én rontottam el mikor újra raktam és semmit se raktam be nem vettem ki akkor is ugyan az a hiba mysql is újra rakva game db is alap forgatás nincs semmi változtatva benne
Ch1 syslog:
Aug 13 19:37:19.510660 :: SYSTEM: BINDING TCP PORT ON [50010] (fd 12)
Aug 13 19:37:19.511143 :: SYSTEM: BINDING TCP PORT ON [51010] (fd 13)
Aug 13 19:37:19.516183 :: SYSTEM: Trying to connect to localhost:60500
Aug 13 19:37:19.517372 :: SYSTEM: connected to server (fd 14, ptr 0x28d26600)
Aug 13 19:37:19.517589 :: DB_SETUP current user 0 size 154
Aug 13 19:37:19.517624 :: PARTY Enable
Aug 13 19:37:19.517674 :: SPAM_CONFIG: duration 900 score 100 reload cycle 600
Aug 13 19:37:19.859752 :: AddGotoInfo(name=a1|영안읍성, empire=0, mapIndex=1, pos=(4693, 9642))
Aug 13 19:37:19.859816 :: AddGotoInfo(name=a3|자양현, empire=0, mapIndex=3, pos=(3608, 8776))
Aug 13 19:37:19.859852 :: AddGotoInfo(name=b1|조안읍성, empire=0, mapIndex=21, pos=(557, 1579))
Aug 13 19:37:19.859886 :: AddGotoInfo(name=b3|복정현, empire=0, mapIndex=23, pos=(1385, 2349))
Aug 13 19:37:19.859920 :: AddGotoInfo(name=c1|평무읍성, empire=0, mapIndex=41, pos=(9696, 2784))
Aug 13 19:37:19.859954 :: AddGotoInfo(name=c3|박라현, empire=0, mapIndex=43, pos=(8731, 2426))
Aug 13 19:37:19.859987 :: AddGotoInfo(name=mountain, empire=1, mapIndex=61, pos=(4342, 2906))
Aug 13 19:37:19.860020 :: AddGotoInfo(name=mountain, empire=2, mapIndex=61, pos=(3752, 1749))
Aug 13 19:37:19.860141 :: AddGotoInfo(name=mountain, empire=3, mapIndex=61, pos=(4918, 1736))
Aug 13 19:37:19.860177 :: AddGotoInfo(name=flame, empire=1, mapIndex=62, pos=(5994, 7563))
Aug 13 19:37:19.860211 :: AddGotoInfo(name=flame, empire=2, mapIndex=62, pos=(5978, 6222))
Aug 13 19:37:19.860211 :: AddGotoInfo(name=flame, empire=3, mapIndex=62, pos=(7307, 6898))
Aug 13 19:37:19.860211 :: AddGotoInfo(name=flame2, empire=0, mapIndex=75, pos=(4608, 10496))
Aug 13 19:37:19.860211 :: AddGotoInfo(name=desert, empire=1, mapIndex=63, pos=(2178, 6272))
Aug 13 19:37:19.860211 :: AddGotoInfo(name=desert, empire=2, mapIndex=63, pos=(2219, 5027))
Aug 13 19:37:19.860211 :: AddGotoInfo(name=desert, empire=3, mapIndex=63, pos=(3440, 5025))
Aug 13 19:37:19.860211 :: AddGotoInfo(name=orc|valley, empire=1, mapIndex=64, pos=(4021, 6739))
Aug 13 19:37:19.860237 :: AddGotoInfo(name=orc|valley, empire=2, mapIndex=64, pos=(2704, 7399))
Aug 13 19:37:19.860273 :: AddGotoInfo(name=orc|valley, empire=3, mapIndex=64, pos=(3213, 8080))
Aug 13 19:37:19.860306 :: AddGotoInfo(name=temple, empire=0, mapIndex=65, pos=(5536, 1436))
Aug 13 19:37:19.860340 :: AddGotoInfo(name=temple2, empire=0, mapIndex=78, pos=(1536, 10496))
Aug 13 19:37:19.860373 :: AddGotoInfo(name=heaven|hl, empire=0, mapIndex=64, pos=(2842, 8105))
Aug 13 19:37:19.860422 :: AddGotoInfo(name=heaven2|hl2, empire=0, mapIndex=73, pos=(2410, 12748))
Aug 13 19:37:19.860456 :: AddGotoInfo(name=hlboss|dragonroom, empire=0, mapIndex=207, pos=(8440, 10669))
Aug 13 19:37:19.860489 :: AddGotoInfo(name=trent|forest, empire=0, mapIndex=67, pos=(2887, 57))
Aug 13 19:37:19.860523 :: AddGotoInfo(name=trent2|redwood, empire=0, mapIndex=68, pos=(11199, 708))
Aug 13 19:37:19.860556 :: AddGotoInfo(name=dt, empire=0, mapIndex=65, pos=(5905, 1106))
Aug 13 19:37:19.860589 :: AddGotoInfo(name=dc, empire=0, mapIndex=206, pos=(3145, 12095))
Aug 13 19:37:19.860622 :: AddGotoInfo(name=sd1, empire=0, mapIndex=104, pos=(917, 5253))
Aug 13 19:37:19.860656 :: AddGotoInfo(name=sd2, empire=0, mapIndex=71, pos=(7041, 4641))
Aug 13 19:37:19.860665 :: AddGotoInfo(name=giants, empire=0, mapIndex=70, pos=(8400, 7200))
Aug 13 19:37:19.860727 :: AddGotoInfo(name=snake, empire=0, mapIndex=69, pos=(10496, 7168))
Aug 13 19:37:19.860764 :: AddGotoInfo(name=football, empire=0, mapIndex=212, pos=(97040, 0))
Aug 13 19:37:19.860797 :: AddGotoInfo(name=gm1, empire=0, mapIndex=103, pos=(400, 600))
Aug 13 19:37:19.860831 :: AddGotoInfo(name=gm2, empire=0, mapIndex=105, pos=(200, 128))
Aug 13 19:37:19.860864 :: AddGotoInfo(name=duel, empire=0, mapIndex=112, pos=(8574, 126))
Aug 13 19:37:19.860914 :: AddGotoInfo(name=OXEVENT, empire=0, mapIndex=113, pos=(8964, 215))
Aug 13 19:37:19.861024 :: AddGotoInfo(name=wedding, empire=0, mapIndex=81, pos=(8250, 25))
Aug 13 19:37:19.861059 :: AddGotoInfo(name=throne, empire=0, mapIndex=213, pos=(8057, 172))
Aug 13 19:37:19.861092 :: AddGotoInfo(name=pvp, empire=0, mapIndex=26, pos=(8448, 8448))
Aug 13 19:37:19.861126 :: AddGotoInfo(name=sd3, empire=0, mapIndex=193, pos=(959, 5710))
Aug 13 19:37:19.861159 :: AddGotoInfo(name=ta1, empire=0, mapIndex=209, pos=(171, 3785))
Aug 13 19:37:19.861192 :: AddGotoInfo(name=ta2, empire=0, mapIndex=210, pos=(683, 3785))
Aug 13 19:37:19.861226 :: AddGotoInfo(name=ta3, empire=0, mapIndex=211, pos=(1195, 3785))
Aug 13 19:37:19.861259 :: AddGotoInfo(name=fp1, empire=0, mapIndex=115, pos=(10322, 1259))
Aug 13 19:37:19.861292 :: AddGotoInfo(name=fp2, empire=0, mapIndex=116, pos=(10322, 2283))
Aug 13 19:37:19.861325 :: AddGotoInfo(name=fp3, empire=0, mapIndex=117, pos=(10322, 2283))
Aug 13 19:37:19.861358 :: AddGotoInfo(name=sungzi|성지, empire=0, mapIndex=114, pos=(9466, 250))
Aug 13 19:37:19.861414 :: AddGotoInfo(name=fh1, empire=0, mapIndex=118, pos=(11514, 1824))
Aug 13 19:37:19.861449 :: AddGotoInfo(name=fh2, empire=0, mapIndex=119, pos=(11514, 2848))
Aug 13 19:37:19.861482 :: AddGotoInfo(name=fh3, empire=0, mapIndex=120, pos=(11514, 3872))
Aug 13 19:37:19.861516 :: AddGotoInfo(name=sungzisnow, empire=0, mapIndex=121, pos=(11970, 250))
Aug 13 19:37:19.861549 :: AddGotoInfo(name=fs1, empire=0, mapIndex=122, pos=(12001, 1679))
Aug 13 19:37:19.861582 :: AddGotoInfo(name=fs2, empire=0, mapIndex=123, pos=(12001, 2703))
Aug 13 19:37:19.861615 :: AddGotoInfo(name=fs3, empire=0, mapIndex=124, pos=(12001, 3727))
Aug 13 19:37:19.861649 :: AddGotoInfo(name=sungzidesert, empire=0, mapIndex=125, pos=(12738, 250))
Aug 13 19:37:19.861682 :: AddGotoInfo(name=fd1, empire=0, mapIndex=126, pos=(12513, 1679))
Aug 13 19:37:19.861715 :: AddGotoInfo(name=fd2, empire=0, mapIndex=127, pos=(12513, 2703))
Aug 13 19:37:19.861751 :: AddGotoInfo(name=fd3, empire=0, mapIndex=128, pos=(12513, 3727))
Aug 13 19:37:19.861785 :: AddGotoInfo(name=castle1, empire=0, mapIndex=181, pos=(9728, 1024))
Aug 13 19:37:19.861818 :: AddGotoInfo(name=castle2, empire=0, mapIndex=182, pos=(9216, 1536))
Aug 13 19:37:19.861851 :: AddGotoInfo(name=castle3, empire=0, mapIndex=183, pos=(9728, 1536))
Aug 13 19:37:19.861884 :: AddGotoInfo(name=길드내부, empire=0, mapIndex=150, pos=(7936, 0))
Aug 13 19:37:19.861933 :: AddGotoInfo(name=em1, empire=0, mapIndex=181, pos=(1249, 3553))
Aug 13 19:37:19.862054 :: AddGotoInfo(name=em1, empire=0, mapIndex=182, pos=(2017, 3553))
Aug 13 19:37:19.862090 :: AddGotoInfo(name=em1, empire=0, mapIndex=183, pos=(2785, 3553))
Aug 13 19:37:19.862138 :: Add Arena Map:112 startA(8534,101) startB(8564,101)
Aug 13 19:37:19.862173 :: Add Arena Map:112 startA(8584,101) startB(8614,101)
Aug 13 19:37:19.862207 :: Add Arena Map:112 startA(8534,155) startB(8564,155)
Aug 13 19:37:19.862240 :: Add Arena Map:112 startA(8584,155) startB(8514,155)
Aug 13 19:37:19.862274 :: Add Arena Map:26 startA(8561,8548) startB(8536,8548)
Aug 13 19:37:19.862308 :: Add Arena Map:26 startA(8561,8600) startB(8536,8600)
Aug 13 19:37:19.862341 :: Add Arena Map:26 startA(8588,8600) startB(8612,8600)
Aug 13 19:37:19.862374 :: Add Arena Map:26 startA(8612,8548) startB(8588,8548)
Aug 13 19:37:19.862635 :: bgm_info.add_info(1, 'enter_the_east.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.862694 :: bgm_info.add_info(21, 'enter_the_east.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.862731 :: bgm_info.add_info(41, 'enter_the_east.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.862766 :: bgm_info.add_info(3, 'back_to_back.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.862801 :: bgm_info.add_info(23, 'back_to_back.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.862836 :: bgm_info.add_info(43, 'back_to_back.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.862871 :: bgm_info.add_info(63, 'open_the_gate.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.862906 :: bgm_info.add_info(69, 'open_the_gate.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.862957 :: bgm_info.add_info(70, 'open_the_gate.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.862993 :: bgm_info.add_info(67, 'a_rhapsody_of_war.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863067 :: bgm_info.add_info(68, 'lost_my_name.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863104 :: bgm_info.add_info(65, 'wonderland.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863140 :: bgm_info.add_info(61, 'mountain_of_death.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863165 :: bgm_info.add_info(64, 'save_me.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863524 :: bgm_info.add_info(74, 'mountain_of_death.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863560 :: bgm_info.add_info(75, 'follow_war_god.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863595 :: bgm_info.add_info(76, 'mountain_of_death.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863630 :: bgm_info.add_info(77, 'save_me.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863665 :: bgm_info.add_info(78, 'wonderland.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863700 :: bgm_info.add_info(104, 'Only_my_battle.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863735 :: bgm_info.add_info(62, 'follow_war_god.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863769 :: bgm_info.add_info(66, 'death_of_landmark.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863804 :: bgm_info.add_info(107, 'monkey_temple.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863839 :: bgm_info.add_info(108, 'monkey_temple.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863873 :: bgm_info.add_info(109, 'monkey_temple.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863908 :: bgm_info.add_info(114, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.863967 :: bgm_info.add_info(115, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864003 :: bgm_info.add_info(116, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864061 :: bgm_info.add_info(117, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864096 :: bgm_info.add_info(118, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864131 :: bgm_info.add_info(119, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864168 :: bgm_info.add_info(120, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864203 :: bgm_info.add_info(121, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864238 :: bgm_info.add_info(122, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864273 :: bgm_info.add_info(123, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864307 :: bgm_info.add_info(124, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864342 :: bgm_info.add_info(125, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864377 :: bgm_info.add_info(126, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864412 :: bgm_info.add_info(127, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864462 :: bgm_info.add_info(128, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864502 :: bgm_info.add_info(181, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864537 :: bgm_info.add_info(182, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864572 :: bgm_info.add_info(183, 'last-war2.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864606 :: bgm_info.add_info(206, 'catacomb_of_devil.mp3', 0.500000)
Aug 13 19:37:19.864640 :: bgm_info.set_bgm_volume_enable
Aug 13 19:37:19.864672 :: LoadSettings(locale/hungary/settings.lua), returns 0
Aug 13 19:37:20.59059 :: LoadQuestlib(locale/hungary/quest/questlib.lua), returns 0
Aug 13 19:37:20.760214 :: LoadTranslate(locale/hungary/translate.lua), returns 0
Aug 13 19:37:20.948006 :: LoadQuestLocale(locale/hungary/quest/locale.lua), returns 0
Aug 13 19:37:21.191068 :: QUEST: Register 1 flame_dungeon
Aug 13 19:37:21.247816 :: QUEST: loading locale/hungary/quest/object/state/flame_dungeon, returns 0
Aug 13 19:37:21.248051 :: QUEST: Register 2 dragon_soul
Aug 13 19:37:21.305616 :: QUEST: loading locale/hungary/quest/object/state/dragon_soul, returns 0
Aug 13 19:37:21.305687 :: QUEST: Register 3 dragon_soul_refine
Aug 13 19:37:21.374199 :: QUEST: loading locale/hungary/quest/object/state/dragon_soul_refine, returns 0
Aug 13 19:37:21.374425 :: QUEST: Register 4 dragon_soul_shop
Aug 13 19:37:21.422353 :: QUEST: loading locale/hungary/quest/object/state/dragon_soul_shop, returns 0
Aug 13 19:37:21.422647 :: QUEST: Register 5 cube_opener_list
Aug 13 19:37:21.458894 :: QUEST: loading locale/hungary/quest/object/state/cube_opener_list, returns 0
Aug 13 19:37:21.459134 :: QUEST: Register 6 test_att_resist
Aug 13 19:37:21.531912 :: QUEST: loading locale/hungary/quest/object/state/test_att_resist, returns 0
Aug 13 19:37:21.532134 :: QUEST: Register 7 entry_event_map
Aug 13 19:37:21.583752 :: QUEST: loadi
mysql is samurai féle?
player,player_index,player_deleted, account.account táblát űrítsd ki és nézd meg, (és jah és nyisd meg a táblákat is, hogy működik-e)
Samurai coret használok, semmi baj nincs vele!
Tökéletesen működik a mysql is.
(mysqlt frissítenem kellett)
A mysql az működött végig csak a teleportálásnál meg az új karakterek létrehozásánál akad probléma más probléma nincs
Üzenet összefésülés: 2017-08-19, 13:47:39
Klienst újra megcsináltam és már a karakter létrehozás és a birodalom választás de a teleportálás után a kliens kirak mint macskát sz..... kliens syserr csatolva
Üzenet összefésülés: 2017-08-19, 13:49:09
Furán fogalmaztam tehát már csak a warpolással vannak problémák de azt már nem tudom hogy orvosoltam pár hónappal ezelőtt