Sziasztok!
Kő rakásnál "? ? ? ?" ír a kliens, törésnél és berakásnál is.
Nézegettem a kő berakás esélyét és nem az LC-TEXT van el rontva?
kép
[spoiler]http://puu.sh/x7IrF/35801ac04b.png[/spoiler]
Szia. Mindenképp keress meg egy olyan eredeti fájlt ami módosítatlan. Notepad++-ban kapcsold ki a beállításnál az automatikus karakter kódolást. Tuti, hogy nem ANSI-ban van és emiatt elb..ódott. Nekem is volt ilyen. A karakterkódolás a szar.
Notepad++ 6.3 használok már nagyon rég óta.
Autó kódolás off
ANSI-n van
és amúgy ez samurai core? :o
Igen
Birodalmi chat is megszívatott kicsit de számomra ezt láttam átláthatónak ezért választottam ezt
Gondolom nem találja locale_stringbe, bár 1 ilyen alap dolognak bent kéne lennie.
Minden esetre, ha nem akarsz locale_string-el szenvedni ne használj LC_TEXT-et és bírni fogja az ékezeteket is.
pl:
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sikeresen behelyezted a követ.");
+ így legalább kiderül h locale_string-el volt-e a gond.
[spoiler]Sőt még szépítheted is nevekkel:
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sikeresen behelyezted a %s követ %s tárgyba.", item->GetName(), item2->GetName());
[/spoiler]
Jelenleg így néz ki akkor, tesztelem jó e de szerintem ez az LC-TEXT nem volt jó mert alapon se működött
if (number(1, 100) <= 65)
{
item2->SetAccessorySocketMaxGrade(item2->GetAccessorySocketMaxGrade() + 1);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sikeresen behelyezted a %s követ %s tárgyba.", item->GetName(), item2->GetName());
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_SUCCESS", buf);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Nem sikerült behelyezted a %s követ %s tárgyba.", item->GetName(), item2->GetName());
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_FAIL", buf);
}
Üzenet összefésülés: 2017-08-12, 14:55:00
Lefordult a game felraktam stb.
Ugyan úgy ? ? ?? ? berakásnál és szedésnél is.
Valakinek nincs kedve befejezni a téma kontentjét? :D
http://metin2hungary.net/index.php/topic,200772.0.html