Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: drift3 Dátum 2017-08-11, 23:06:53

Cím: Kő törés,berakás "??????"
Írta: drift3 Dátum 2017-08-11, 23:06:53
Sziasztok!


Kő rakásnál "? ? ? ?" ír a kliens, törésnél és berakásnál is.
Nézegettem a kő berakás esélyét és nem az LC-TEXT van el rontva?


kép
[spoiler]http://puu.sh/x7IrF/35801ac04b.png[/spoiler]
Cím: Re:Kő törés,berakás "??????"
Írta: Csedwik Dátum 2017-08-11, 23:14:50
Szia. Mindenképp keress meg egy olyan eredeti fájlt ami módosítatlan. Notepad++-ban kapcsold ki a beállításnál az automatikus karakter kódolást. Tuti, hogy nem ANSI-ban van és emiatt elb..ódott. Nekem is volt ilyen. A karakterkódolás a szar.
Cím: Re:Kő törés,berakás "??????"
Írta: drift3 Dátum 2017-08-11, 23:34:12
Notepad++ 6.3 használok már nagyon rég óta.
Autó kódolás off
ANSI-n van
Cím: Re:Kő törés,berakás "??????"
Írta: fabtam11 Dátum 2017-08-11, 23:43:50
és amúgy ez samurai core?  :o
Cím: Re:Kő törés,berakás "??????"
Írta: drift3 Dátum 2017-08-11, 23:45:22
Igen

Birodalmi chat is megszívatott kicsit de számomra ezt láttam átláthatónak ezért választottam ezt
Cím: Re:Kő törés,berakás "??????"
Írta: 5310pati Dátum 2017-08-12, 01:17:13
Gondolom nem találja locale_stringbe, bár 1 ilyen alap dolognak bent kéne lennie.
Minden esetre, ha nem akarsz locale_string-el szenvedni ne használj LC_TEXT-et és bírni fogja az ékezeteket is.
pl:
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sikeresen behelyezted a követ.");
+ így legalább kiderül h locale_string-el volt-e a gond.

[spoiler]Sőt még szépítheted is nevekkel:
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sikeresen behelyezted a %s követ %s tárgyba.", item->GetName(), item2->GetName());[/spoiler]
Cím: Re:Kő törés,berakás \"??????\"
Írta: drift3 Dátum 2017-08-12, 14:03:32
Jelenleg így néz ki akkor, tesztelem jó e de szerintem ez az LC-TEXT nem volt jó mert alapon se működött

if (number(1, 100) <= 65)
{
item2->SetAccessorySocketMaxGrade(item2->GetAccessorySocketMaxGrade() + 1);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sikeresen behelyezted a %s követ %s tárgyba.", item->GetName(), item2->GetName());
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_SUCCESS", buf);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Nem sikerült behelyezted a %s követ %s tárgyba.", item->GetName(), item2->GetName());
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_FAIL", buf);
}


Üzenet összefésülés: 2017-08-12, 14:55:00

Lefordult a game felraktam stb.

Ugyan úgy ? ? ?? ? berakásnál és szedésnél is.
Cím: Re:Kő törés,berakás "??????"
Írta: fabtam11 Dátum 2018-05-19, 09:30:31
Valakinek nincs kedve befejezni a téma kontentjét? :D
Cím: Re:Kő törés,berakás "??????"
Írta: justcheky Dátum 2018-05-19, 11:10:43
http://metin2hungary.net/index.php/topic,200772.0.html
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev