Sziasztok.
Van egy rendszer amit kiszeretnék próbálni. Van benne egy ilyen quest funkció:
int deathmatch_check_status(lua_State* L)
{
//CDeathMatchManager::instance().CheckEventStatus();
if (CDeathMatchManager::instance().GetStatus() == DEATHMATCH_FINISH)
{
CDeathMatchManager::instance().SetStatus(DEATHMATCH_CLOSE);
//CDeathMatchManager::instance().CloseEvent();
SendNotice("Deathmatch etkinligi bitti");
std::vector<std::string> gm_list = get_gm_list();
std::vector<std::string>::const_iterator iter;
for (iter = gm_list.begin(); iter != gm_list.end(); ++iter)
{
std::string charn = *iter;
if (!charn.empty())
{
LPCHARACTER receiver = CHARACTER_MANAGER::instance().FindPC(charn.c_str());
if (receiver != NULL)
receiver->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Etkinlik bitti lutfen panelden sonlandirin");
}
}
}
return 0;
}
Fordításnál meghal mert, nem ismer olyat, hogy get_gm_list és forrásban nem is találok ilyet sehol.
Valaki esetleg tudja, hogy mivel tudnám helyettesíteni vagy, hogyan tudok ilyen funkciót gyártani?
Válaszokat előre is köszönöm.