Sziasztok csatolom a képet remélem valaki tud erre a buggra valamit ???
Rakd fel olvasható minőségben is :D
tessék :D
pc.remove_item bugja
Nem azt veszi el amire rányomsz, hanem a leltáradban a legelső olyan tárgyat aminek azonos az ID-je.
Vagy kicseréled a funkciót, vagy letiltod a SÉ-jegyet kereskedés alatt.
köszönöm szépen ment a + :D
Én nem tudok vele úgy kereskedni, ha elhasználok akár egyet is. o.O
Visszadob azzal a hibaüzenettel, hogy a játékosnak nincs elég helye / yangja.
DDMT2-n úgy oldották meg ezt hogy NPC-nél lehetett beváltani, nem a tárgyra jobb klikkel.
Én az item.remove példájára írtam 1 újat ami csak csökkenti a darabszámot, nem elveszi mindet, mivel az az adott tárgyra vonatkozik, nem a leltárban lévő legelsőre.
int item_dec_count(lua_State* L)
{
CQuestManager& q = CQuestManager::instance();
LPITEM item = q.GetCurrentItem();
if (item != NULL) {
if (q.GetCurrentCharacterPtr() == item->GetOwner()) {
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
}
else {
sys_err("Tried to remove invalid item %p", get_pointer(item));
}
q.ClearCurrentItem();
}
return 0;
}
Még annyit szertnék kérdezni mert nem kaptam erre se választ még senkitől hogy az arénás war elindul de a tekercs nem jelenik meg senkinek illetve lehet egy céh nevet többször is csinálni :o
A céhnév duplikáció a guild sql fix miatt van, azt vedd ki, eleve nem is kell elvileg, mert ott nem lehet sql injectet alkalmazni. A másik passz, talán nem game99-en vannak a mappok, rossz a quest.
:)