Nos szóval ugye alapból 32 mapot engedélyez a rendszer itt forrásban a ''váltás'' meg is történt 64 -re.
DE!
Szóval ugye CONFIG-ba ha mapot szeretnél hozzá adni akkor oké ez mind szép és jó de itt van a nagy probléma.
Egy idő után a szervernek elege lesz az egy sorban lévő felsorakoztatott indexeknek
példa.
MAP_ALLOW: 1 3 4 5 21 23 24 25 41 43 44 45 61 85 63 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 77 78 81 82 239 240 223 130 136 226 64 104 135 225 62
itt már szerver induláskor FATAL ERRORT add.
Nos hát persze próbáltam hogy új sorban kezdem PL
MAP_ALLOW: 1 3 4 5 21 23 24 25 41 43 44 45 61 85 63 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 77 78 81 82 239 240 223 130 136 226 64 104 135 225
#MAP_ALLOW: 62 113 241 85 84 83 226
De igy nem olvassa be.
vagy próbáltam azt hogy
PL:
MAP_ALLOW: 1 3 4 5 21 23 24 25 41 43 44 45 61 85 63 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 77 78 81 82 239 240 223 130 136 226 64 104 135 225
62 113 241 85 84 83 226
Viszont igy sem olvassa be hogy lehet máshogy megoldani ? :o
Nem jók azok a leírások ahol 32 map_allow-ot növelik. Vagy hiányos, vagy eleve 32 fölött már túlterhelné a core-t. Egyszer én is kipróbáltam, nekem is hasonló gondom volt.
Core-t kell osztani. Rengeteg szerverfájlban ez megtörtént, csak meg kell nézegetni hogy van felépítve.
Vagy akár egy core osztott szerverfájlba (VZ) átpakolni a questeket mappokat txt-s cuccokat ha nagyon nem menne.
Igy csináltam ...
Hello Guys,
Here is a Tutorial of Change the Map Limit (32) to 64
folder game/src:
desc_client.cpp ->
map_allow_copy(p.alMaps, 32); CHANGE_TO
map_allow_copy(p.alMaps, 64); #line 167 )
inut_db.cpp:
for (int i = 0; i < 32; ++i) CHANGE_TO
for (int i = 0; i < 64; ++i ) #line 1335
void CInputDB::MapLocations(const char * c_pData) BYTE to INT Change
folder db/src:
db/Peer.h ->
long m_alMaps[32]; CHANGE_TO
long m_alMaps[64]; #line 71
folder common:
common/tables.h
long long alMaps[32]; CHANGE_TO
alMaps[64]; #line 805
common/tables.h ->
long alMaps[32]; CHANGE_TO
long alMaps[64]; #line 793 )
Thats all and have Fun ^^
Üzenet összefésülés: 2017-07-26, 23:46:52
Idézetet írta: TrueLev Dátum 2017-07-26, 17:38:01
Nem jók azok a leírások ahol 32 map_allow-ot növelik. Vagy hiányos, vagy eleve 32 fölött már túlterhelné a core-t. Egyszer én is kipróbáltam, nekem is hasonló gondom volt.
Core-t kell osztani. Rengeteg szerverfájlban ez megtörtént, csak meg kell nézegetni hogy van felépítve.
Vagy akár egy core osztott szerverfájlba (VZ) átpakolni a questeket mappokat txt-s cuccokat ha nagyon nem menne.
game99 mi lesz ?
Game99 az marad game99, nem kell csinálni abból egy másodikat, úgysincs 32-nél több olyan mappod ami azt igényli hogy ch1-4-ről ugyanoda warpoljon minden játékos. Nekem csak 10 mapindex van rajta.. :)