Sziasztok irtam egy questet ami egy give_basic_weapon.quest a problémám hogy a kasztonkénti felszerelést minden teleportálás és kari csere után megadja mi lehet a gond?
quest give_basic_weapon begin
state start begin
when login begin
if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then
pc.setqf("basic_weapon", 1)
say_title("Meteora2")
say("")
say("Üdvözöllek a szerveren "..pc.get_name().."!")
say("Most megkapod a kezdőfelszerelést!")
say("Vedd fel első küldetésed!")
say("A Vegyeskereskedő már vár rád!")
say("Ha bármi problémád van, keress fel egy GM-et!")
say("Üdvözlettel Meteóra2 Csapata!")
say("")
pc . give_item2 ( item )
pc . give_item2 ( itemm )
pc.give_item2(72702,1) --Szélcipő(30)
pc.give_item2(13006,1) --Csatapajzs
pc.give_item2(14006,1) --Fa karkötő
pc.give_item2(15006,1) --Fa cipő
pc.give_item2(16006,1) --Fa nyaklánc
pc.give_item2(17006,1) --Fa fülbevaló
pc.give_item2(27003,200) --Vörös ital(Nagy)
pc.give_item2(27003,200) --Vörös ital(Nagy)
pc.give_item2(27006,200) --Kék ital(Nagy)
pc.give_item2(27006,200) --Kék ital(Nagy)
pc.give_item2(70038,200) --Bátorságköpi 200
pc.give_item2(70038,200) --Bátorságköpi 200
pc.give_item2(71010,1) --3.Kéz
pc.give_item2(71035,200) --Kutató elíxir 200
end
if pc . job == 0 then
pc.give_item2 ("19",1)
pc.give_item2 ("11200",1)
pc.give_item2 ("12200",1)
elseif pc . job == 1 then
pc.give_item2 ("1000",1)
pc.give_item2 ("11400",1)
pc.give_item2 ("12340",1)
elseif pc . job == 2 then
pc.give_item2 ("19",1)
pc.give_item2 ("11600",1)
pc.give_item2 ("12480",1)
elseif pc . job == 3 then
pc.give_item2 ("7000",1)
pc.give_item2 ("11800",1)
pc.give_item2 ("12620",1)
end
end
end
end
Így nézd:
quest give_basic_weapon begin
state start begin
when login begin
if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then
pc.setqf("basic_weapon", 1)
say_title("Meteora2")
say("")
say("Üdvözöllek a szerveren "..pc.get_name().."!")
say("Most megkapod a kezdőfelszerelést!")
say("Vedd fel első küldetésed!")
say("A Vegyeskereskedő már vár rád!")
say("Ha bármi problémád van, keress fel egy GM-et!")
say("Üdvözlettel Meteóra2 Csapata!")
say("")
pc . give_item2 ( item )
pc . give_item2 ( itemm )
pc.give_item2(72702,1) --Szélcipő(30)
pc.give_item2(13006,1) --Csatapajzs
pc.give_item2(14006,1) --Fa karkötő
pc.give_item2(15006,1) --Fa cipő
pc.give_item2(16006,1) --Fa nyaklánc
pc.give_item2(17006,1) --Fa fülbevaló
pc.give_item2(27003,200) --Vörös ital(Nagy)
pc.give_item2(27003,200) --Vörös ital(Nagy)
pc.give_item2(27006,200) --Kék ital(Nagy)
pc.give_item2(27006,200) --Kék ital(Nagy)
pc.give_item2(70038,200) --Bátorságköpi 200
pc.give_item2(70038,200) --Bátorságköpi 200
pc.give_item2(71010,1) --3.Kéz
pc.give_item2(71035,200) --Kutató elíxir 200
if pc . job == 0 then
pc.give_item2 ("19",1)
pc.give_item2 ("11200",1)
pc.give_item2 ("12200",1)
elseif pc . job == 1 then
pc.give_item2 ("1000",1)
pc.give_item2 ("11400",1)
pc.give_item2 ("12340",1)
elseif pc . job == 2 then
pc.give_item2 ("19",1)
pc.give_item2 ("11600",1)
pc.give_item2 ("12480",1)
elseif pc . job == 3 then
pc.give_item2 ("7000",1)
pc.give_item2 ("11800",1)
pc.give_item2 ("12620",1)
end
end
end
end
end
A hiba oka a következő volt:
Ugye meg van határozva ez az if ág
if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then
És te a kasztonkénti holmikat az if en kívül tetted.
Miközben az if ben adja meg az értéket hogy többet ne kapj cuccot.
pc.setqf("basic_weapon", 1)
Köszi a választ igazad van..:D <3 megy a karma...