Nem született még leírás arról, hogy miként lehetne kibővíteni a textúrák modellekhez való hozzárendelését, hogy támogassa a Source&TargetSkin3-at?
Group ShapeData26
{
ShapeIndex 25
Model "assassin_lord.GR2"
SourceSkin "assassin_queen01.dds"
TargetSkin "assassin_queen01.dds"
SourceSkin2 "assassin_queen02.dds"
TargetSkin2 "assassin_queen02.dds"
}
Group ShapeData26
{
ShapeIndex 25
Model "assassin_lord.GR2"
SourceSkin "assassin_queen01.dds"
TargetSkin "assassin_queen01.dds"
SourceSkin2 "assassin_queen02.dds"
TargetSkin2 "assassin_queen02.dds"
SourceSkin3 "assassin_queen03.dds"
TargetSkin3 "assassin_queen03.dds"
}
tudomásom szerint ezen a fórumon nem
.
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-07-21, 15:46:40
tudomásom szerint ezen a fórumon nem
Van róla leírás:
http://metin2hungary.net/index.php?topic=155107.0
szal akkor igazából a modell tehet arról hogy nincs egy harmadik textúrája vagy mesh felülete? :(
Idézetet írta: Pisti95 Dátum 2017-07-21, 20:03:31
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-07-21, 15:46:40
tudomásom szerint ezen a fórumon nem
Van róla leírás:
http://metin2hungary.net/index.php?topic=155107.0
Amit Alissa írt:
IdézAnnyit írhatunk bele, amennyit csak akarunk.
Az egy baromság, de oké, annyit írsz bele amennyit akarsz, viszont 2-nél többet nem támogat az indító
if (TextFileLoader.GetTokenString("local_sourceskin", &strSourceSkin) &&
TextFileLoader.GetTokenString("local_targetskin", &strTargetSkin))
{
AppendShapeSkin(dwShapeIndex, 0, strSourceSkin.c_str(), strTargetSkin.c_str());
}
// END_OF_LOCAL_PATH_SUPPORT
if (TextFileLoader.GetTokenString("sourceskin", &strSourceSkin) &&
TextFileLoader.GetTokenString("targetskin", &strTargetSkin))
{
AppendShapeSkin(dwShapeIndex, 0, (strPathName + strSourceSkin).c_str(), (strPathName + strTargetSkin).c_str());
}
if (TextFileLoader.GetTokenString("sourceskin2", &strSourceSkin) &&
TextFileLoader.GetTokenString("targetskin2", &strTargetSkin))
{
AppendShapeSkin(dwShapeIndex, 0, (strPathName + strSourceSkin).c_str(), (strPathName + strTargetSkin).c_str());
}
Idézetet írta: MrBongo Dátum 2017-07-21, 15:55:19
Marty forrasban aszem meg van oldva melekem a cpp-fajt
ezt keresd : ENABLE_SKIN_EXTENDED
Ment a +
Lehet a régebbi klienseknél még bármennyit bele lehetett írni, és csak utána korlátozták le, szóval lehet igaza van.
ez az annyit írunk amennyit akarunk baromság egy dologra utal, hogy hogyha a modell engedi és több textúrája van, akkor többet tudunk source és targetskinelni, hogy legyen mondjuk valamivel több suraköpenyünk meg vérttextúránk???
vagy most a dolog
Group ShapeData1
{
ShapeIndex 1
Model "példasuramodell.GR2"
SourceSkin "eredetipáncéltextúra.DDS"
TargetSkin "újpáncéltextúra.DDS"
SourceSkin2 "eredetiköpenytextúra.DDS"
TargetSkin2 "újköpenytextúra.DDS"
SourceSkin3 "egyéberedetitextúrahavan.DDS"
TargetSkin3 "újmástextúrahavan.DDS"
}
vagy kb egy teljesen más dolog és félreértem az egészet úgy ahogy van...
Ez a fénylésért felel, de rendelhetsz vele a modellhez v2 textúrát
Hát pedig a ddmt 2.01_es kliensben simán mehetet 3-4 textúra.