sziasztok olyan kérdésem lenne ha ez 1 kipucolt kliens ami van a rar ba akkor miért M2M es minden??
összes szet és épület ami van meg fegyver az M2M ez most milyen kliens?
Üzenet összefésülés: 2017-07-17, 18:32:04
elnézést kérek a MOD tól rossz helyre nyitottam véletlen!!!
nyugi a furább kérdés az h ha már úgy is kipucolt, akkor mé nem 404-es revíziójú meg 2089m ből lett összerakva? ???
Eddig 15 hibát találtam :-X
Alapból nincsenek benne mobok se kövek.
Próbáltam lehívni metint, azokból a felére azt írta nem létezik, másik fele nem látszott, majd mondom legyen 1 vadkutya is, de az se létezett :o
De már ott fura volt a dolog, hogy 500 mega alatt van a pack mappa ???
Skliiek nem sebeznek, Sámánra a mester/Nagymester vért hibás... Sámán buffok nem látszanak, PM-re ledobott de sorolhatom még :)
Arra jó hogy kiszedni belőle a vérteket fegyokat szerintem esetleg még a mountokat.
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-07-17, 19:19:42
nyugi a furább kérdés az h ha már úgy is kipucolt, akkor mé nem 404-es revíziójú meg 2089m ből lett összerakva? ???
kys
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-07-19, 23:46:04
Alapból nincsenek benne mobok se kövek.
Próbáltam lehívni metint, azokból a felére azt írta nem létezik, másik fele nem látszott, majd mondom legyen 1 vadkutya is, de az se létezett :o
De már ott fura volt a dolog, hogy 500 mega alatt van a pack mappa ???
leírtam, hogy ez nem egy fogd és keress pénzt vele azonnal publikáció, viszont javítottam a köveket
Idézetet írta: aferii Dátum 2017-07-20, 00:08:29
Skliiek nem sebeznek, Sámánra a mester/Nagymester vért hibás... Sámán buffok nem látszanak, PM-re ledobott de sorolhatom még :)
Arra jó hogy kiszedni belőle a vérteket fegyokat szerintem esetleg még a mountokat.
Sámán vértek javítva, a többi meg baromság, vakon megmondom, hogy nem választottál skillgroup-ot
Javított verzió (kb 5 percig tartott megcsinálni a kemény hibákat):
https://drive.google.com/drive/folders/0Bza-NRabxTdZRHBHUkxuUmZYR2c
Továbbra is várom az észrevételeket
Idézleírtam, hogy ez nem egy fogd és keress pénzt vele azonnal publikáció, viszont javítottam a köveket
A pack mappában megértem hogy nincs, na de attól még nem kéne azt kiírnia h nem létezik mob a vad kutya ID-jén. :o ???
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-07-20, 03:45:25
Idézleírtam, hogy ez nem egy fogd és keress pénzt vele azonnal publikáció, viszont javítottam a köveket
A pack mappában megértem hogy nincs, na de attól még nem kéne azt kiírnia h nem létezik mob a vad kutya ID-jén. :o ???
De nem létezik, mivel ki van szedve az id-je is. Rengeteg haszontalan és felesleges tárgy van önmagában a játékban ami igénytelen és csak helyet foglal, a mobok ugyanígy. Mindenből hagytam bent legalább egyet, hogy ne okozzon gondot a bővítés.
Eazy megoldás: fogja a forrást/locale_stringet és csinál rá rendszerüzenetet hogy mittomén mobID nem létezik // tárgyID nem létezik. 8)
az kité h 500 mega alatt van, elvégre ez a jövő zenéje pimp your serverfiles bietches
A játék alap hajas ymir work/item/quest/-es hülye lekérését is tegyük a listára ha mán felesleg akk ne is legyen benne h be kéne töltenie valami tga képet vagy valami ilyesmi volt
A játék idióta átváltoztatógömbjei úgy se voltak elég menők 2017-ben...kinek kellenének? :D
A játék kritikus és átható találatai szintén ; Az exp gyűrűk már 2007-ben kimentek a divatból kappa
A játékba szintén felesleges a bátorság köpeny, 2017-re már mindenki elég bátor lehet maga rulezni a mobokat.
Na várj kezdek kifogyni az iróniával megírt sorokból, am kysstfu a helyes megszólításom.
félre ne értsd tetszik a detroit sf-ed de több kérdést vet fel minden belépéskor és még szoknia kell a fórumozóknak :D
Szép jó reggelt!
Még mielőtt félreértés lenne....
Nem leszólás amit kiírtam csak megjegyzés. Elnézést kérek a fogalmazásért ha félreérthető volt!!!
Minden tiszteletem a Fórum üzemeltető / a Kedves és Lelkes segítőkért!
Én 5 éve foglalkozom a témával, sajnos mindent itt tanultam meg amit eddig tudok. Visszont nagyon szeretem csinálni/ szerkesztgetni..... Tudom hogy csak pár sor a forrásba stb... azt se tudom mit hol kell forrást még csak most kapisgálom. De azért kérdezek mindig ha lehet :)
Nagyon tetszik az sf mindig olyat szerettem volna ami ki van pucolva és én magam találok ki mindent így nem kell alap vadkutyákkal kezdeni alap mappokon és alap küldik / alap eventek mindent kitalálhatok magam. csak a VPS- etöltésénél is ír hiányokat stb..... De majd írkálok és kérdek/kutatok.
Karaktert miért nem tudok törölni ? :O
Nekem a sámán vértek továbbra sem jók :S
Ma fixálom a női vérteket is, de azért egy textúraelérést ellenőrizni és átírni ne okozzon már gondot
Töröltem az egészet. Be is fejeztem.
10 emberből 1 nem segít.
Idézetet írta: aferii Dátum 2017-07-20, 14:57:29
Karaktert miért nem tudok törölni ? :O
Forrásban kell javítani a DB-t, hogy tudj karaktert törölni.
Cseréld le ezt vagy kommentezd ki:
snprintf(queryStr, sizeof(queryStr), "INSERT INTO player%s_deleted SELECT * FROM player%s WHERE id=%d",
GetTablePostfix(), GetTablePostfix(), pi->player_id);
std::auto_ptr<SQLMsg> pIns(CDBManager::instance().DirectQuery(queryStr));
if (pIns->Get()->uiAffectedRows == 0 || pIns->Get()->uiAffectedRows == (uint32_t)-1)
{
sys_log(0, "PLAYER_DELETE FAILED %u CANNOT INSERT TO player%s_deleted", dwPID, GetTablePostfix());
peer->EncodeHeader(HEADER_DG_PLAYER_DELETE_FAILED, pi->dwHandle, 1);
peer->EncodeBYTE(pi->account_index);
return;
}
Aztán írd felül ezzel, vagy másold a kikommentezett rész alá:
/////[C++ FIX]Delete character
snprintf(queryStr, sizeof(queryStr), "INSERT INTO player_deleted%s SELECT * FROM player%s WHERE id=%d",
GetTablePostfix(), GetTablePostfix(), pi->player_id);
std::auto_ptr<SQLMsg> pIns(CDBManager::instance().DirectQuery(queryStr));
if (pIns->Get()->uiAffectedRows == 0 || pIns->Get()->uiAffectedRows == (uint32_t)-1)
{
sys_log(0, "PLAYER_DELETE FAILED %u CANNOT INSERT TO player_deleted%s", dwPID, GetTablePostfix());
peer->EncodeHeader(HEADER_DG_PLAYER_DELETE_FAILED, pi->dwHandle, 1);
peer->EncodeBYTE(pi->account_index);
return;
}
///////////////////////////
Ha a forrás nem jó, akkor ellenőrizd hogy a player és a player_deleted tábla oszlopai egyeznek e
karakter törlő részt pontosan forrásban hol kel módosítani azt látom leírtad mit kel cserélni de hol kell előre is köszönöm válaszod!!
Szerintem jó SF lett.
Igaz már csak a javítottat néztem.
Az M2M-es épületekről meg csak annyit hogy ez is ösztönözzön téged az egyediségre.
Tehát kapd ki őket és rakj be mást :D
Idézetet írta: kinkongs Dátum 2017-08-04, 08:41:11
Az M2M-es épületekről meg csak annyit hogy ez is ösztönözzön téged az egyediségre.
Tehát kapd ki őket és rakj be mást :D
Am most mire utalsz? Alap terepek épületei+ alap zones objektek?
Idézetet írta: kinkongs Dátum 2017-08-04, 08:41:11
Szerintem jó SF lett.
Igaz már csak a javítottat néztem.
Az M2M-es épületekről meg csak annyit hogy ez is ösztönözzön téged az egyediségre.
Tehát kapd ki őket és rakj be mást :D
A mester témát csak azért alkalmaztam, mert abból tudtam kihozni a legtisztább méretet, most hogy nézne ki, ha csak egy fél metin2 szerver lenne?:D
Egyébként hamarosan adok ki hozzá javítást, mert elég sok hibát találtam + kérem a használókat, hogy jelezzék ha van további.
valaki segítene megoldani a caracter törlés hibát hogy forrásba pontosan hol csináljam meg amit pisti írt???
Elviekben szerver oldali forrás:
ClientManagerPlayer.cpp-ben
Ezt
snprintf(queryStr, sizeof(queryStr), "INSERT INTO player%s_deleted SELECT * FROM player%s WHERE id=%d",
GetTablePostfix(), GetTablePostfix(), pi->player_id);
std::auto_ptr<SQLMsg> pIns(CDBManager::instance().DirectQuery(queryStr));
if (pIns->Get()->uiAffectedRows == 0 || pIns->Get()->uiAffectedRows == (uint32_t)-1)
{
sys_log(0, "PLAYER_DELETE FAILED %u CANNOT INSERT TO player%s_deleted", dwPID, GetTablePostfix());
peer->EncodeHeader(HEADER_DG_PLAYER_DELETE_FAILED, pi->dwHandle, 1);
peer->EncodeBYTE(pi->account_index);
return;
}
C seréld erre:
snprintf(queryStr, sizeof(queryStr), "INSERT INTO player_deleted%s SELECT * FROM player%s WHERE id=%d",
GetTablePostfix(), GetTablePostfix(), pi->player_id);
std::auto_ptr<SQLMsg> pIns(CDBManager::instance().DirectQuery(queryStr));
if (pIns->Get()->uiAffectedRows == 0 || pIns->Get()->uiAffectedRows == (uint32_t)-1)
{
sys_log(0, "PLAYER_DELETE FAILED %u CANNOT INSERT TO player_deleted%s", dwPID, GetTablePostfix());
peer->EncodeHeader(HEADER_DG_PLAYER_DELETE_FAILED, pi->dwHandle, 1);
peer->EncodeBYTE(pi->account_index);
return;
}
át írtam le is fordítottam újra game meg db és akkor sem enged kari törlést és azt vettem észre hogy navicat en player table ott nincs player_deleted tábla sem hogyan oldhatom meg hogy jó legyen?
Létre kell hoznod egy player_delete táblát. Vagy kiveszel egy másik SF-ből lévőt.
meg volt mégsem lehet karit törölni:( ötlet?
CREATE TABLE player_deleted LIKE player;
new table és létre hoztam 1 player_delete de igy sem jó mit csináljak hogy jó legyen?
A payer tábláról csinálj egy másolatot és azt nevezd át player_delete -re, ürítsd ki és ha így sem jó akkor nem a táblákkal van gond.
így csináltam és így sem törölhető akkor most mi van!!???
Egyáltalán mit akarsz törölni?
Ha van player_deleted tábla, akkor 1-250-ig bármit törölhetsz
Ha Lv0 karit akarsz törölni, akkor szedd ki indexből
lvl 1 -10-30-50 karit is próbáltam már törölni de azt írja karakter nem törölhető.
Idézetet írta: baba1991 Dátum 2017-08-10, 20:29:34
lvl 1 -10-30-50 karit is próbáltam már törölni de azt írja karakter nem törölhető.
Az új verzióban működik, lehetőleg hétjegyű törlőkódot használj
ATAG:
Idéz
#pragma comment( lib, "dinput8.lib" );
Ez miért van benne? Mert amúgy sehol sincs...
Mivel az indító nem az eredeti forráson alapszik, hanem a
say_my_name által publikált verzión, így valószínűleg általa került bele