Sziasztok, beraktam az Inventory lock systemet, ez alapján:
http://just4metin.ro/sursa/inventory-expansion-t57576.html
A gond csak annyi lenne, hogyha a leltár feloldásához kér 3-4-5db kulcsot, akkor elég, ha 2db van nálam, amit a legelső feloldáshoz kér. (Az összes bugfixet beraktam) Előre is köszönöm a segítségeket.
Esetleg ha átnéznéd a kódot lehet rájönnél te is :o ???
[spoiler]Am itt a gond: (csak 1 részletet másolok be az X-ből)
for (int black5 = 15; black5 < 18; black5++)
{
if (Black_Envanter() == black5)
{
int lazim = 7;
if (CountSpecifyItem(anahtar2) > 1)
{
RemoveSpecifyItem(anahtar2, lazim);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "update_envanter_lazim %d", lazim);
return false;
}
}
}
if (CountSpecifyItem(anahtar2) > 1)
{
RemoveSpecifyItem(anahtar2, lazim);
}
if (CountSpecifyItem(anahtar2) > 1)
Tehát ha 1-nél több - ez esetben - kulcsod van, akkor elvesz 1/2/3/4/... db kulcsot. Wat?
Minden ilyen 1-est írj át lazim-ra és nem árt egy egyenlőség jel is >=[/spoiler]
Igen, lehet, hogy nem jól írtam le teljesen, de értetted, és ez a lényeg. ::) Köszönöm, kipróbálom.
Üzenet összefésülés: 2017-07-11, 17:30:21
Működik, hálásan köszönöm! :) Gyorsan lenne még egy kérdésem. A pántnak a csillogása hol van hozzárendelve? Mert valamiért nem akar működni. A 19% feletti pántok nem csillognak.
void CInstanceBase::SetAcce(DWORD eAcce)
{
if (IsPC() == false)
return;
__ClearAcceRefineEffect();
float fSpecular = 0.0f;
int iAcce = (eAcce > 100) ? (int)(eAcce - 100) : (int)(eAcce);
if (eAcce > 100)
{
fSpecular = 100.0f;
m_acceEffect = EFFECT_REFINED + EFFECT_ACCE_SPECIAL;
__EffectContainer_AttachEffect(m_acceEffect);
}
m_awPart[CRaceData::PART_ACCE] = iAcce;
m_GraphicThingInstance.SetAcce(iAcce, fSpecular);
}
Nekem itt más van, ahogy látom. Meg ugye gondolom root-ba, a PlayerSettingsModuleba kéne valahogy beleírni. Csatolom a képeket.