Halihó.
Egy olyan furcsa hibába ütköztem, hogyha egy olyan skillt használok, ami megváltoztatja a támadóértékemet (aura, penge, stb.) az nem látható a "Karakter ablakban", pontosabban nem adódik hozzá a támadóérték, viszont hogyha egy olyan skillt használok ami megnöveli a védelmemet (erős test pl) az hozzáadódik a támadóértékhez is. o.O Az értékek ettől függetlenül jók, tehát a védelem / támadóérték is megnő, csak sajnos rosszul jelzi az ablak.
Esetleg ha már valaki találkozott ezzel, megmondaná hogyan kell javítani? :/
Esetleg legalább abban tudna segíteni valaki, hogy melyik fájlokba kéne keresgetnem, vagy hogy melyik fv a felelős, a helyes értékek mutatásáért vagy valami? :D
Üzenet összefésülés: 2017-07-12, 19:08:14
Megoldódott a probléma.
Nem tudom, hogy ez mennyire legit, de ha a packet.h -ban ezeket: POINT_ATT_BONUS,
POINT_DEF_BONUS,
átírjátok erre: POINT_ATT_BONUS = 93,
POINT_DEF_BONUS = 94,
akkor (eddig úgy tűnik) jó lesz. :)