Üdv!
Valakinél nincs meg véletlenül a P skillek utáni skillszint létrehozáshoz?A guglis keresés valahogy nem szereti a kulcszavaimat és olcsón megpróbál rámsózni valami COD4-et annak ellenére, hogy site:metin2hungary.net-en keresek! :'(
Érdekelne, hogy hogy tudnám P1-P10-ig és még egy újabb "stádiumig" fejleszteni a skilleket és azok értékeit.
A stádium alatt azt értem, hogy P skill effektje után egy újabb változatot is beszeretnék töltetni (tehát skill és loop effekteket )ha a P10 skillszint után jutok...a célom valami ùjezen túl a játék skilljeit picit felerősíteném.
Előre is köszönök bármilyen posztot vagy segítőkész tanácsot!
ui.: valószínűleg hasznos téma lehet a fórumozók számára is.
Lehet off, de én speciel elkezdenék kutakodni forrásban, hogy vannak a skillek kódjai, aztán megpróbálnám bővíteni. Am pisti asziszem megoldotta, de nem tudom akarja-e publikálni.
https://mega.nz/#!oUVilb4I!QwDb5nOY4AYiNhxfyyFacy7QybF2Ql7MwbajYtCvSvY (https://mega.nz/#!oUVilb4I!QwDb5nOY4AYiNhxfyyFacy7QybF2Ql7MwbajYtCvSvY)
thenkszö! ;)
Az általam írt skill loopos dolog is benne van? :o
Öö, nem tudom. Sosem érdekelt a dolog, még csak meg se néztem. Vannak benne _5-re végződő képességfájlok.
A kardaura "titkos" effektjének elvén az indító felelhet a loopokért, nem? :o
De ha a felvetésem igaz, akkor ezt még egy szerveroldal is elvileg ellenőrzi és tárolja az adott effektet?
Most néztem, az 5ös mse fájlok nincsenek benne.
Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2017-07-05, 11:34:58
Most néztem, az 5ös mse fájlok nincsenek benne.
No problem van időm legyártani mindet(előzőleg volt pár kísérletem)!
Van rá energiám is , de a C++ és a python nem az én asztalom. :D
viszont loopos kérdés ~kardaura mámor ... lánglélek elv. vértezés stb aktívan megmaradó effektjéből szeretnék egy újabb változatot betöltetni az "S" skillszintjéhez kötve vagy akár M G P-hez is külön-külön!
Loopos dolgot valakinek sikerült már megoldania?:D
Üzenet összefésülés: 2019-06-07, 16:04:33
skillLevel = player.GetSkillLevel(94)
if skillLevel > 49:
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+22, "", "d:/ymir work/pc/shaman/effect/3hosin_loop_4.mse")
else :
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+22, "", "d:/ymir work/pc/shaman/effect/3hosin_loop.mse")
Ez miért nem működőképes?:D
hát mert elvleg ha a skilleveled P10 feletti akk kéne új effektet tennie,
de nem tom h nálad a psmben benne van-e ez a 3hosin_loop_4.mse.
ácsi, ezt a témát én nyitottam!? o_o
Aha. Az effectek tokeletesek, de a loopok azok nem. Szoval azok az effektek amik rajtad maradnak(aura, aldas stb)