Sziasztok! A következő lenne a problémám:
Item_protoban beállítottam az egyik gyűrűnek a bónuszokat, viszont hiába írok neki lejárati időd, nem jelzi ki. Valaki tudna rá megoldást? Előre is köszönöm!
uitooltip.py-ben kell módosítani hogy jelezze.
elif item.ITEM_TYPE_ARMOR == itemType:
self.__AppendLimitInformation()
## ąćľî·Â
defGrade = item.GetValue(1)
defBonus = item.GetValue(5)*2 ## ąćľî·Â ÇĄ˝Ă Ŕ߸ř µÇ´Â ą®Á¦¸¦ ĽöÁ¤
if defGrade > 0:
self.AppendSpace(5)
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_DEF_GRADE % (defGrade+defBonus), self.GetChangeTextLineColor(defGrade))
self.__AppendMagicDefenceInfo()
self.__AppendAffectInformation()
self.__AppendAttributeInformation(attrSlot)
self.AppendWearableInformation()
if itemSubType in (item.ARMOR_WRIST, item.ARMOR_NECK, item.ARMOR_EAR):
self.__AppendAccessoryMetinSlotInfo(metinSlot, constInfo.GET_ACCESSORY_MATERIAL_VNUM(itemVnum, itemSubType))
else:
self.__AppendMetinSlotInfo(metinSlot)
### Ring Slot Item (Not UNIQUE) ###
elif item.ITEM_TYPE_RING == itemType:
self.__AppendLimitInformation()
self.__AppendAffectInformation()
self.__AppendAttributeInformation(attrSlot)
### Belt Item ###
elif item.ITEM_TYPE_BELT == itemType:
self.__AppendLimitInformation()
self.__AppendAffectInformation()
self.__AppendAttributeInformation(attrSlot)
self.__AppendAccessoryMetinSlotInfo(metinSlot, constInfo.GET_BELT_MATERIAL_VNUM(itemVnum))
elif item.ITEM_TYPE_RING == itemType: kell neked, a másik kettő elif részletet azért tettem a kódba hogy tudd melyik kettő közé kell betenned.
Köszi! És esetleg azt is megtudnád mondani, hogy mit írjak hozzá, hogy mutassa?
Írtam hogy az elif item.ITEM_TYPE_RING == itemType: rész kell neked abból amit bemásoltam.
A másik két elif alul felül csak azért tettem oda hogy tudd melyik kettő közé kell bemásolnod.
Vagy neked bent van az elif item.ITEM_TYPE_RING == itemType: és mégse jó?
Igen, bent volt. De már tudom, hogy miért nem volt jó. Mert én beraktam a 2db ITEM_RING slotot, és ezért nem volt jó.
MEGOLDVA!!!