Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: Deadly2000 Dátum 2017-05-24, 11:04:54

Cím: CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: Deadly2000 Dátum 2017-05-24, 11:04:54
Sziasztok
Próbálgatom a forrásban a dolgokat átalakítani viszont erre az egyre nem jöttem rá .
Ha
CHAT_TYPE_NOTICE -t használok akkor csak nekem jeleníti meg az üzenetet fent.
Hogy lehetne ,hogy minden egyes fent lévő játékosnak is mutassa.
Cím: Re:CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: Nexus™ Dátum 2017-05-24, 11:10:02
Talán? De nem biztos.

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("szöveghelye"));
Cím: Re:CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: Deadly2000 Dátum 2017-05-24, 11:14:00
Idézetet írta: Nexus™ Dátum 2017-05-24, 11:10:02
Talán? De nem biztos.

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("szöveghelye"));

Ez a Local_stringből való rendszer-üzeneteket olvassa ki és chatbe jeleníti meg.
Cím: Re:CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: Nexus™ Dátum 2017-05-24, 11:16:57
Akkor nem szóltam.  :-X

Nézd meg ebbe hátha van neked kellő:

module: chat
function: __name__
function: __doc__
function: chat
function: SetChatColor
function: Clear
function: Close
function: CreateChatSet
function: Update
function: Render
function: SetBoardState
function: SetPosition
function: SetHeight
function: SetStep
function: ToggleChatMode
function: EnableChatMode
function: DisableChatMode
function: SetEndPos
function: GetLineCount
function: GetVisibleLineCount
function: GetLineStep
function: AppendChat
function: AppendChatWithDelay
function: ArrangeShowingChat
function: IgnoreCharacter
function: IsIgnoreCharacter
function: CreateWhisper
function: AppendWhisper
function: RenderWhisper
function: SetWhisperBoxSize
function: SetWhisperPosition
function: ClearWhisper
function: InitWhisper
function: GetLinkFromHyperlink
function: CHAT_TYPE_TALKING
function: CHAT_TYPE_INFO
function: CHAT_TYPE_NOTICE
function: CHAT_TYPE_PARTY
function: CHAT_TYPE_GUILD
function: CHAT_TYPE_COMMAND
function: CHAT_TYPE_SHOUT
function: CHAT_TYPE_WHISPER
function: WHISPER_TYPE_CHAT
function: WHISPER_TYPE_INFO
function: BOARD_STATE_VIEW
function: BOARD_STATE_EDIT
function: BOARD_STATE_LOG
function: CHAT_SET_CHAT_WINDOW
function: CHAT_SET_LOG_WINDOW
Cím: Re:CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: Step Dátum 2017-05-24, 11:27:57
Idézetet írta: Deadly2000 Dátum 2017-05-24, 11:14:00
Idézetet írta: Nexus™ Dátum 2017-05-24, 11:10:02
Talán? De nem biztos.

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("szöveghelye"));

Ez a Local_stringből való rendszer-üzeneteket olvassa ki és chatbe jeleníti meg.
xDDDDDDDDDDDDDDD
Hát kurvára nem. De tényleg.
Cím: Re:CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: Nexus™ Dátum 2017-05-24, 11:41:01
Step a mester a mindent tudó egy aláírást kérhetek tőled? Taníts mester!

(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.infostep.org%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2FLogo_STEP_web_header-01.png&hash=969ea7524b59d636b0326064f597d86e87ffc8a9)
Cím: Re:CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: Step Dátum 2017-05-24, 11:51:18
Hát neked lenne mit tanulni. :'(
De ha már itt tartunk:
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("szöveghelye"));
"ch->ChatPacket" miatt jeleníti meg csak neked. Az LC_TEXT-et meg arra találták ki mint C#-ban is a lebuildelt exe-ben a sztringet ritka nehéz szerkeszteni. De mivel a metin több országban és több nyelven is elérhető ezért ha van a locale_stringbe az lc_text stringre illeszkedő minta akkor a local_string-be lévő fordítást rakja a "ChatPacket"-ba így talán ma tanultál is valamit nem csak a szád jár.
Cím: Re:CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: Nexus™ Dátum 2017-05-24, 11:55:08
Nem mindenki születik olyan zseninek mint te.  :-X
Én nem értek ehhez, én csak ehhez értek:

(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fpctrs.network.hu%2Fclubpicture%2F1%2F8%2F5%2F_%2Fmozgo_wc_185406_14358.gif&hash=78a188227b44de8c3399f734a5cdf2d2658f8ad3)

Ezennel el is gurulok, ha megengeded...
Cím: Re:CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: Deadly2000 Dátum 2017-05-24, 11:58:05
Idézetet írta: Step Dátum 2017-05-24, 11:51:18
Hát neked lenne mit tanulni. :'(
De ha már itt tartunk:
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("szöveghelye"));
"ch->ChatPacket" miatt jeleníti meg csak neked. Az LC_TEXT-et meg arra találták ki mint C#-ban is a lebuildelt exe-ben a sztringet ritka nehéz szerkeszteni. De mivel a metin több országban és több nyelven is elérhető ezért ha van a locale_stringbe az lc_text stringre illeszkedő minta akkor a local_string-be lévő fordítást rakja a "ChatPacket"-ba így talán ma tanultál is valamit nem csak a szád jár.

És mit te ugrasz nekem őszintén ?
Attól ,hogy rosszul tudtam attól nem kell elásni..
......-.-"
Cím: Re:CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: Step Dátum 2017-05-24, 12:07:25
Hát k. Azért remélem nem lesztek a kék bálna áldozatai azt a szívemre venném azé'.
Cím: Re:CHAT_TYPE_NOTICE
Írta: D4RR3 Dátum 2017-05-24, 12:20:48
BroadcastNotice("RÁK");
vagy
char buf[100];
snprintf(buf, sizeof(buf), LC_TEXT("NAGY RÁK");
SendNotice(buf);


(https://images.vexels.com/media/users/3/134491/isolated/preview/c4aed5e8b55387c429d1f9b36a9859b2-cry-emoji-emoticon-by-vexels.png)
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev