Üdv!
A címben említett dolog kapcsán érdeklődnék arról, hogy valaki nem tudná megadni a szellemkőberakás locale_stringes sorait vagy a forrásos fixét? (Tom h rettentően easy megcsinálni, de ettől függetlenül nálam valahogy mindig egy tucatnyi kérdéjelnyi 3 szavas üzenetet ad be a chaten, mikor épp betörök vagy berakok egy követ)
"¸ŢĆľĽ® şÎÂřżˇ Ľş°řÇĎż´˝Ŕ´Ď´Ů.";
"A szellemkő felszerelése sikerült.";
"¸ŢĆľĽ® şÎÂřżˇ ˝ÇĆĐÇĎż´˝Ŕ´Ď´Ů.";
"A szellemkő eltört felszerelés közben.";
Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2017-05-19, 09:42:48
"¸ŢĆľĽ® şÎÂřżˇ Ľş°řÇĎż´˝Ŕ´Ď´Ů.";
"A szellemkő felszerelése sikerült.";
"¸ŢĆľĽ® şÎÂřżˇ ˝ÇĆĐÇĎż´˝Ŕ´Ď´Ů.";
"A szellemkő eltört felszerelés közben.";
Forrásban kell. Mert ebben már cserélve lett a string.
oh shit jó h szólsz, emerre?
case USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET:
{
char buf[21];
snprintf(buf, sizeof(buf), "%u", item2->GetID());
if (item2->IsAccessoryForSocket())
{
if (item2->GetAccessorySocketMaxGrade() < ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM)
{
if (number(1, 100) <= 50)
{
item2->SetAccessorySocketMaxGrade(item2->GetAccessorySocketMaxGrade() + 1);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("소켓이 성공적으로 추가되었습니다."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_SUCCESS", buf);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("소켓 추가에 실패하였습니다."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_FAIL", buf);
}
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("이 액세서리에는 더이상 소켓을 추가할 공간이 없습니다."));
}
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("이 아이템으로 소켓을 추가할 수 없는 아이템입니다."));
}
}
break;
Sok kérdőjelet kapsz mikor betennéd a követ nem, de?
char_item.cpp
if (item2->GetSocket(i) >= 1 && item2->GetSocket(i) <= 2 && item2->GetSocket(i) >= item->GetValue(2))
{
// Ľ® Č®·ü
// Stein Chance
if (number(1, 100) <= stone_chance) // Erfolgreich
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("??? ??? ???????."));
item2->SetSocket(i, item->GetVnum());
}
else // Nicht Erfolgreich
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("??? ??? ???????."));
item2->SetSocket(i, ITEM_BROKEN_METIN_VNUM);
}
LogManager::instance().ItemLog(this, item2, "SOCKET", item->GetName());
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item, "REMOVE (METIN)");
break;
}
Idézetet írta: Meli Dátum 2017-05-19, 10:14:13
Sok kérdőjelet kapsz mikor betennéd a követ nem, de?
yes és a syslog se ad több infót a dologról "3kérdőjel szóköz 3 kérdőjel szóköz 6kérdőjel pont a végén"
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-05-19, 10:17:31
Idézetet írta: Meli Dátum 2017-05-19, 10:14:13
Sok kérdőjelet kapsz mikor betennéd a követ nem, de?
yes és a syslog se ad több infót a dologról "3kérdőjel szóköz 3 kérdőjel szóköz 6kérdőjel pont a végén"
Módosítottam a hsz om. Ott van a kód nézd meg és írd át :)
Thanks