Üdvözletem. Az lenne a gondom, hogy a petek megadják a bónuszt minden jó, viszont azt hogyan tudnom megoldani hogy ki is írja a bónuszokat ha ráhúzod az egeret egy petre?
2. : Vannak a deffes gyűrűk, nyalóka, hősi stb... Ezeknek hogy tudom beállítani hogy megadják azt a bónuszt amit ír? Mert így ki írja hogy +50%exp 20% wari deff stb... de nem adja meg. Olvastam erről 1 témát, de ott a special_item_group-ot írták megoldásnak, de tudtommal ott csak azt adod meg hogy egy láda mit adjon nyitáskor.
Köszönöm a segítséget.
uitooltip.py
Megkeresed ezt:
elif item.ITEM_TYPE_QUEST == itemType:
for i in xrange(item.LIMIT_MAX_NUM):
(limitType, limitValue) = item.GetLimit(i)
Hozzáadod:
if itemVnum >= 53001 and itemVnum <= 53026:
self.AppendSpace(5)
for g in xrange(item.ITEM_APPLY_MAX_NUM):
(affectType, affectValue) = item.GetAffect(g)
affectString = self.__GetAffectString(affectType, affectValue)
if affectString:
affectColor = self.GetChangeTextLineColor(affectValue)
self.AppendTextLine(affectString, affectColor)
Eredmény:
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kepfeltoltes.eu%2Fimages%2Fhdd1%2F2017%2F05%2F09%2F4100509_100105_tn.jpg&hash=b4cfa2f4de7b562c1a56894493c9eca47e408aa3) (http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=4100509_100105.jpg)
1000 Köszi. :) Esetleg arra nem tudsz valami megoldást, hogy ne írja ki ezt az üzenetet: Még nem használhatsz sárkánykő alkímiát. Találtam itt rá 1-2 leírt megoldást, de hiába csinálta meg, akkor is kérte.
Hát az tudtommal úgy van, hogy meg kell előtte csinálni a küldetést és utána tudod használni.
Úgy gondoltam, mint van a FreeMetin2-es szerveren is. Ahogy kezdesz 61-esen egyből betudod nyomni az alkímiás úgynevezett leltárt, és mindent tudsz csinálni.
interfacemodule.py-ben kell variálni ezzel a résszel szerintem:
def ToggleDragonSoulWindow(self):
if False == player.IsObserverMode():
if app.ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM:
if False == self.wndDragonSoul.IsShow():
if self.DRAGON_SOUL_IS_QUALIFIED:
self.wndDragonSoul.Show()
else:
try:
self.wndPopupDialog.SetText(localeInfo.DRAGON_SOUL_UNQUALIFIED)
self.wndPopupDialog.Open()
except:
self.wndPopupDialog = uiCommon.PopupDialog()
self.wndPopupDialog.SetText(localeInfo.DRAGON_SOUL_UNQUALIFIED)
self.wndPopupDialog.Open()
else:
self.wndDragonSoul.Close()
def ToggleDragonSoulWindow(self):
if False == player.IsObserverMode():
if app.ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM:
if False == self.wndDragonSoul.IsShow():
#if self.DRAGON_SOUL_IS_QUALIFIED:
self.wndDragonSoul.Show()
#else:
#try:
#self.wndPopupDialog.SetText(localeInfo.DRAGON_SOUL_UNQUALIFIED)
#self.wndPopupDialog.Open()
#except:
#self.wndPopupDialog = uiCommon.PopupDialog()
#self.wndPopupDialog.SetText(localeInfo.DRAGON_SOUL_UNQUALIFIED)
#self.wndPopupDialog.Open()
else:
self.wndDragonSoul.Close()