Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: bakos1992 Dátum 2017-04-21, 06:33:02

Cím: Wolf man fegyvere
Írta: bakos1992 Dátum 2017-04-21, 06:33:02
Hali adott 1 item proto amiben Wolfman fegyverek vannak ment szépen. De le cseréltem a forrásom és egy kézben fogja a fegyvert vagy indito vagy dumproto baja van .
Kérdésem az lenne forrásban melyik fájlban határozza ezt meg?
Cím: Re:Wolf man fegyvere
Írta: mikee0121 Dátum 2017-04-21, 14:42:26
Actorinstancheattach.cpp


bool CActorInstance::__IsLeftHandWeapon(DWORD type)
{
if (CItemData::WEAPON_DAGGER == type || (CItemData::WEAPON_FAN == type && __IsMountingHorse()))
return true;
else if (CItemData::WEAPON_BOW == type)
return true;
else if (CItemData::WEAPON_CLAW == type)
return true;
else
return false;
}

bool CActorInstance::__IsRightHandWeapon(DWORD type)
{
if (CItemData::WEAPON_DAGGER == type || (CItemData::WEAPON_FAN == type && __IsMountingHorse()))
return true;
else if (CItemData::WEAPON_BOW == type)
return false;
else if (CItemData::WEAPON_CLAW == type)
return true;
else
return true;
}


Cím: Re:Wolf man fegyvere
Írta: Pisti95 Dátum 2017-04-21, 18:45:56
playersettingmodule.py-ban is kell némileg javítani a karakter állásán és fegyver tartásán.
Cím: Re:Wolf man fegyvere
Írta: bakos1992 Dátum 2017-04-22, 18:31:11
ezt értem . járt hozzá 1 inditó azzal jó. de amint sajátot forditok abbol a forrásból rosszul fogja és már ötletem sincs.

Üzenet összefésülés: 2017-04-22, 18:32:02

illetve megnéztem és nekem is az van ActorInstanceAttach.cppben
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev