Egyszer kipattant a fejemből ,hogy mi lenne ha lenne egy végtelen bátorságköpenyem.. ,de 1 kattintásért pl 5.000 yangot venne le , és ha nem lenne elegendő yangja akkor letiltja:
case UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
//¶ó¸¶´Ü ş¸»óżë żë±âŔÇ ¸ÁĹä
case 70057:
case REWARD_BOX_UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
AggregateMonster();
item->SetCount(item->GetCount()-1);
break;
Gondolom én a végtelenből kéne kiindulni de fingom sincs ,hogyan kezdjek neki
Pedig ez azért nem valami nagy probléma, simán nem kell levonni a tárgy darabszámából, helyette csak kell egy pc->ChangeGold (de mindenek előtt egy if, hogy van e elég pénze a playernek), aztán ennyi.
Más szavakkal kezdő szintű józan paraszti ész, és alap szintű c++ ismeret szükséges hozzá.
Ezek szerint te nem teljesíted a követelményeket, ezért nem tudsz hozzákezdeni sem.
A C++ nem a ,, terültem "
Átnézem a többi fájlt , keresek rá példát úgy talán klappolni fog .
Hát ehhez igazából csak logika kéne, a továbbiakban ha komolyabb szinten akarod csinálni, amit Rin említett, de így....
case UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
case UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE_SPECIAL:
case REWARD_BOX_UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
if (UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE_SPECIAL != item->GetVnum())
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
else
{
if (GetGold() >= 5000)
PointChange(POINT_GOLD, -5000);
}
EffectPacket(SE_CAPE_OF_COURAGE);// TODO: antispam
AggregateMonster();
break;
Jelen pillanatban a HTML - PHP t űzöm , a C++ hoz is neki fogok kezdeni , viszont az kicsit nagyobb falat lesz , köszönöm