Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: AngelOfGod Dátum 2017-03-22, 23:17:11

Cím: Kosztüm fegyver (Kép mellékelve)
Írta: AngelOfGod Dátum 2017-03-22, 23:17:11
Sziasztok. Bocsi hogy ilyen piti dolgok miatt nyitok témát, de nem tudok mit csinálni nem tudom mi lehet a baj. Sysser semmit se ír minden lefordult rendesen de boxos helyzetben van :/ item_proto valószinü hogy jó ha rendesen felveszi. Samurai által publikált kosztüm fegyvert raktam be.

Mindenhol ahol volt ilyen: #ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON meg az #endif azt töröltem és átnéztem 2x is, nem hagytam ki semmit. Valaki ránézhetne hogy mi a baj vagy hogy mit rontottam el :/
Cím: Re:Kosztüm fegyver (Kép mellékelve)
Írta: mikee0121 Dátum 2017-03-23, 10:28:37
Abban elég sok a hiba. Anno kiraktam én is egy c++ rendszeres-t térj át arra sokkal egyszerűbb berakni is illetve az biztosan tökéletesen működik.
Cím: Re:Kosztüm fegyver (Kép mellékelve)
Írta: 5310pati Dátum 2017-03-23, 13:24:05
A GF-es változatot használd, az jobb.
Amúgy szerintem az InstanceBase-ben lesz a gond, amikor beállítja, hogy milyen módban legyen a karakter
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
else if (byItemType == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
{
switch (pItemData->GetValue(3))
{
case CItemData::WEAPON_SWORD:
if (m_kHorse.IsMounting())
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_ONEHAND_SWORD);
else
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_ONEHAND_SWORD);
break;
case CItemData::WEAPON_DAGGER:
if (m_kHorse.IsMounting())
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_DUALHAND_SWORD);
else
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_DUALHAND_SWORD);
break;
case CItemData::WEAPON_BOW:
if (m_kHorse.IsMounting())
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_BOW);
else
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_BOW);
break;
case CItemData::WEAPON_TWO_HANDED:
if (m_kHorse.IsMounting())
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_TWOHAND_SWORD);
else
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_TWOHAND_SWORD);
break;
case CItemData::WEAPON_BELL:
if (m_kHorse.IsMounting())
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_BELL);
else
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_BELL);
break;
case CItemData::WEAPON_FAN:
if (m_kHorse.IsMounting())
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_FAN);
else
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_FAN);
break;
case CItemData::WEAPON_CLAW:
if (m_kHorse.IsMounting())
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE_CLAW);
else
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_CLAW);
break;
default:
if (m_kHorse.IsMounting())
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_HORSE);
else
SetMotionMode(CRaceMotionData::MODE_GENERAL);
break;
}
}
#endif

Ez a GF-esből van, csak azért másoltam be hogy lásd melyik rész.
Cím: Re:Kosztüm fegyver (Kép mellékelve)
Írta: AngelOfGod Dátum 2017-03-23, 13:42:43
most nézem hogy a samurai általt publáltba a gametype.h-ban
const DWORD c_Costume_Slot_Weapon = c_Costume_Slot_Start + 1;
van míg mikee0121 által publikált C++ rendszerekbe
const DWORD c_Costume_Slot_Weapon = c_Costume_Slot_Start + 2;

nem tudom hogy ez okozhatta-e a hibát, furcsáltam is hogy mikor beraktam miért + 1 mint a hajnak :/
Cím: Re:Kosztüm fegyver (Kép mellékelve)
Írta: 5310pati Dátum 2017-03-23, 13:47:54
Az ha jól tudom csak az ikon helyét rontja el.
Neked a mozgás típus beállítással van baj amit előbb írtam.
Cím: Re:Kosztüm fegyver (Kép mellékelve)
Írta: AngelOfGod Dátum 2017-03-23, 14:13:29
köszi, akkor megpróbálom a gf-est inkább mert ahogy elnézem sokkal másabb mint ez
Cím: Re:Kosztüm fegyver (Kép mellékelve)
Írta: 5310pati Dátum 2017-03-23, 15:50:06
A másiknál van vmilyen bug. Nem emlékszem pontosan, de valami kiváltott belőle karakter rángást, talán amikor statot osztottál ki, de nem biztos. Amit tudok hogy nálam is ilyen volt ezért tértem át én is a GF-es változatra.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev