Sziasztok!
Egy olyan problémába ütköztem, hogy a king vért játékban textúrázatlan, viszont nem teljesen.
Ha közel áll hozzád az illető látszik teljesen normálisan a vért, viszont, ha távolabb megy tőlem akkor textúrázatlan lesz.
Szerintetek mi okozhatja ezt a problémát?
Lemásolod az eredeti modelt 3 darab modelneve_lod.gr2 fájlra.
fekáknál fordítva van, és akkor 3 modellból melyiket rakjam az eredeti helyére? ???
szerintem metinben amúgy tök feleslegesek a lodok, mivel alapból alacsony polygonszáma van mindennek, egyszerűbb, ha kiszeded az indítóból, és nem lesz egy vérttel sem többé ilyen problémád
instancebase-ben van szerintem benne, nézd meg ott, de ha hazaértem írok konkrétabbakat
Köszi szépen az jó lenne :)
gamelib/actorinstancedata.cpp-ben van
keress rá erre:
void CActorInstance::SetShape(DWORD eShape, float fSpecular)
majd töröld ezt a részt:
{
std::string stLODModelFileName;
char szLODModelFileNameEnd[256];
for (UINT uLODIndex=1; uLODIndex<=3; ++uLODIndex)
{
sprintf(szLODModelFileNameEnd, "_lod_%.2d.gr2", uLODIndex);
stLODModelFileName = CFileNameHelper::NoExtension(pkShape->m_stModelFileName) + szLODModelFileNameEnd;
if (!rkResMgr.IsFileExist(stLODModelFileName.c_str()))
break;
CGraphicThing* pLODModelThing = (CGraphicThing *)rkResMgr.GetResourcePointer(stLODModelFileName.c_str());
if (!pLODModelThing)
break;
RegisterLODThing(0, pLODModelThing);
}
}
Sikerült! :D Köszönöm szépen! :)