Sziasztok! Az mért lehet hogy ha a szerverbe be akarok rakni egy questet ami ténylegesen mükődik. akkor mért irja azt ki a putty hogy Core Dumped.
quest_list-be bele írod? :)
Itt nincs olyan hogy quest_list ha nem locale_list van. De igen oda be irom a questet.
jó volna látni a questet
quest pvp_pont_bevaltas begin
state start begin
when NPCID.chat."Pontok beváltása" begin
say_title("Üdvözöllek ..pc.get_name..")
say("Nálam minőségi fegyvereket,vérteket")
say("Szerezhetsz minőségi áron!")
say("A halálos fegyvereket és az isten páncélokat")
say("nemes fémből munkálták!")
say_reward("Mit szeretnél vásárolni?")
local s = select("Páncélt", "Fegyvert", "Mégse")
if s == 3 then
return
end
if s == 1 then -- Páncélok
local s1 = select("Harcos", "Ninja", "Sura", "Sámán", "Mégse")
if s1 == 5 then -- mégse
return
end
if s1 == 1 then -- Harcos
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a vért xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Harcosvertid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s1 == 2 then --Ninja
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a vért xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Ninjavertid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s1 == 3 then --Sura
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a vért xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Suravertid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s1 == 4 then --Sámán
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a vért xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Samanvertid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s == 2 then -- Fegyverek
local s1 = select("Kard", "Pallos", "Sura kard", "Tőr", "Íj", "Harang", "Legyező ", "Mégse")
if s2 == 8 then -- mégse
return
end
if s2 == 1 then -- Harcos kard
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Harcoskardid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 2 then -- Harcos pallos
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Harcospallosid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 3 then -- Sura kard
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Surakardid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 4 then -- Ninja Tőr
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Ninjator, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 5 then -- Ninja Íj
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Ninjaijid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 6 then -- Sámán harang
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Samanharangid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 7 then -- Sámán legyező
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Samanlegyezoid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
end
end
end
end
Ha kicsit szebben lenne tagolva látnád a hibát:
quest pvp_pont_bevaltas begin
state start begin
when NPCID.chat."Pontok beváltása" begin
say_title("Üdvözöllek ..pc.get_name..")
say("Nálam minőségi fegyvereket,vérteket")
say("Szerezhetsz minőségi áron!")
say("A halálos fegyvereket és az isten páncélokat")
say("nemes fémből munkálták!")
say_reward("Mit szeretnél vásárolni?")
local s = select("Páncélt", "Fegyvert", "Mégse")
if s == 3 then
return
end
if s == 1 then -- Páncélok
local s1 = select("Harcos", "Ninja", "Sura", "Sámán", "Mégse")
if s1 == 5 then -- mégse
return
end
if s1 == 1 then -- Harcos
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a vért xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Harcosvertid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s1 == 2 then --Ninja
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a vért xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Ninjavertid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s1 == 3 then --Sura
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a vért xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Suravertid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s1 == 4 then --Sámán
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a vért xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Samanvertid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s == 2 then -- Fegyverek
local s1 = select("Kard", "Pallos", "Sura kard", "Tőr", "Íj", "Harang", "Legyező ", "Mégse")
if s2 == 8 then -- mégse
return
end
if s2 == 1 then -- Harcos kard
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Harcoskardid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 2 then -- Harcos pallos
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Harcospallosid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 3 then -- Sura kard
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Surakardid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 4 then -- Ninja Tőr
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Ninjator, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 5 then -- Ninja Íj
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Ninjaijid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 6 then -- Sámán harang
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Samanharangid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
if s2 == 7 then -- Sámán legyező
if pc.count_item(pontid) >= darab then
say("Ez a fegyver xy pontba kerül!")
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Samanlegyezoid, 1)
else
say("Sajnálom neked nincs elég pontod!")
say("Gyere vissza ha szereztél xy pontot!")
say_item_vnum(pontid)
end
end
end
end
end
end
[spoiler=Súgó]Egy end hiányzik a végéről[/spoiler]
Ugyan úgy Rossz! Itt nem a questel van a baj! Itt valami más lehet a hiba! De micsoda.. :'(
("Pontok bev▒lt▒sa")
assertion failure : nested==0
pecset.quest:148:Abort (core dumped)
Átírtad a változókat? ID,darab,stb...
Semmit! Nem értem hogy mivan!! :o :o :o
:-\ :-X
if pc.count_item(pontid) >= darab then
pc.remove_item(pontid, darab)
pc.give_item2(Harcosvertid, 1)
stb...
Igyis Úgyan az a hiba. De meg figyeltem. Mostmár bármilyen questet rakok be azzal is ezt csinálja...
Idézetet írta: MUSCLE21 Dátum 2017-03-13, 15:49:01
Igyis Úgyan az a hiba. De meg figyeltem. Mostmár bármilyen questet rakok be azzal is ezt csinálja...
Esetleg reboot és utána nézd meg! :)
Nem 100% hogy megoldja!
Rebootnak mi köze a qc-nél való lefutáshoz? :o ???
Úgysem müködik!! :'(
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kepfeltoltes.eu%2Fimages%2Fhdd1%2F20170306%2F430quest.png&hash=34a960c4e6f30b52d5dbec628eac20048c48b063)
Na most kapaszkodj.
asd.quest amibe átírtam az ID,darabokat értékekre, az asd2.quest pedig az alap amiben "változók" vannak, és lám, mindkettő lefut :o :o
Akkor nálam mért irja ezt??
("Pontok bev▒lt▒sa")
assertion failure : nested==0
pecset.quest:148:Abort (core dumped)
Szerintem nem írtad oda a hiányzó end-et mivel az utolsó sorra panaszkodik...
oda irtam!! Nem jó sehogy...
Óh gád :-\ :-X
assertion failure : nested==0
asd.quest:148:Abort (core dumpe
Áj feladin.
??
Üzenet összefésülés: 2017-03-13, 16:13:21
Sikerült! Köszönöm! make.sh t le kellet futtatnom!!