Sziasztok
Beraktam egy teleport rendszert,működik is rendesen
viszont mikor teleportálok be add egy ilyen ablakot, utána
elvisz az adott helyre. a kérdés hogyan tudnám ki venni a questböl eszt?
ilyen a jelenlegi quest, a hibáról képet csatoltam.
-- By HF.
quest cqbGAOCMRqkw begin
state start begin
when login begin
cmdchat("WARPSYSTEM index/"..q.getcurrentquestindex())
end
when button begin
cmdchat("getinputbegin")
local INPUT = tonumber(input(cmdchat("WARPSYSTEM input/")))+1
cmdchat("getinputend")
local warp_koords = {
{1.105e+06 , 1.79e+06}, -- Cape
{1.2248e+06 , 1.6828e+06}, -- Gautama Uçurumu
{1087600 , 1651500}, -- Bay
{588800 , 768000}, -- Angar Zindaný
}
if warp_koords[INPUT]==nil then syschat("Váratlan hiba. Kérlek próbáld újra később") return end
pc.warp(warp_koords[INPUT][1], warp_koords[INPUT][2])
end
end
end
meg van egy ez a quest
quest OpenWarpGui begin
state start begin
when 70058.use begin
say("")
say("Szeretnél teleportálni?")
if select ("Igen","Nem")==2 then return end
cmdchat("OpenWarpGui")
end
end
end
Ez nem a quest hibája hanem, game.py-ben nem jó van beállítva a def OpenQuestWindow.
Értelek, és ott hogyan tudnám beállítani?
Hogy nézz ki nálad az a rész?
def OpenQuestWindow(self, skin, idx):
self.interface.OpenQuestWindow(skin, idx)
Próbáld meg így:
def OpenQuestWindow(self, skin, idx):
if constInfo.INPUT_IGNORE == 1:
return
else:
self.interface.OpenQuestWindow(skin, idx)
Így nem nyissa meg a rendszert
Így?
def OpenQuestWindow(self, skin, idx):
if constInfo.INPUT_IGNORE == 1:
return
if constInfo.INPUT==1:
return
if constInfo.INPUT_IGNORE:
return
else:
self.interface.OpenQuestWindow(skin, idx
Így sem jó :( esetleg ha elküldeném, hogy mi alapján raktam be?
Talán segítene :D
ment :D