Sziasztok :D
Csináltam egy kis házi szervert unalom űzésnek , routeren DMZ rá van állítva az ottani gépre ...
Bejelentkezés minden jó , karakter kiválasztom .. vár egy darabig utána visszadob kijelentkezésig ... EZ MI ?
40K SF és hozzátartozó kliens használok...
ugyan ezt felteszem egy szolgáltató által rendelt VPS-re és az jó ..
Egy asztali gépre raktam rá egy freebsd-t direktbe .. nincs xbox stb.. routerhez direktbe lan-on keresztül csatlakozik :)
ismerős érzés ;D
csak nekem vboxhoz sikerült megoldani 1 self-ban rootolást e.o"
ha valami blokkolja a kariválasztás utáni betöltést, akk valamelyik beállítás nem az igazi :/
Mire gondolsz pontosan ?
passz, forrásos téren kéne körbenézni, ha már nincs több ötleted, én meg a magam részéről dunsztom sincs elven próbálok kitalálni valamit :-\
MC indító.
Tűzfal off és MC inditóval csináld :)
Már fabtamnak mindent próbáltam, mc indítótól megkezdve mindennel játszadoztam. Tűzfalnak semmi köze az egészhez, idézem masodikbelat.
IdézOh és még valami: a tűzfal, vírusírtó NEM BLOKKOLJA A PORTOT
Semmi ötletem nincs erre a problémára már, mindenhol utána néztem és semmi jó. Vagy ő tud felmenni csak másnak meg nem jelzi a szerót vagy más tud felmenni őt meg visszadobja karinál.
há' akkor vagy m2dev vagy epvp vagy valami más, de ez így egy rá.....s
maradék problémamegoldások: gémfájl vagy valami egyéb zavaró elem.
Amikor másokat felenged Őt nem milyen IP-vel akar felmenni?
Idézetet írta: Step Dátum 2017-02-05, 15:44:32
Amikor másokat felenged Őt nem milyen IP-vel akarja felengedni?
az én esetemben volt már próba a saját ípécímemmel meg még a kiválasztott 192.168.x.123-al sem akart a betöltősávos képernyő bejönni,a kari kiválasztás után visszadob a chváltóhoz
Mert a game fájl nem szereti a 192.168-as ip-t
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F0toH8Yu.png&hash=4fdedf9f797e97ce7c14ee60f6b4e13d885f08ba)
nem történt változás :o
Kéne egy debug indító lehet elmondaná a baját, de az is lehet hallgat mint az a bizonyos gödör mibe gyarló földi porhüvelyeinket taszítják poccos faládába.
Idézetet írta: Step Dátum 2017-02-05, 16:08:14
Mert a game fájl nem szereti a 192.168-as ip-t
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F0toH8Yu.png&hash=4fdedf9f797e97ce7c14ee60f6b4e13d885f08ba)
Azzal is szórakoztam, a desc_client.cpp-vel is mindenféle dolgot próbáltam már, ha a saját ip-jét írom bele akkor karicserénél őt visszadobja, ha a router által kiosztott ip-t írom akkor ő feltud menni másnak meg még azt sem jelzi hogy online, persze ez nyilvánvaló hogy mért.
CONFIG fájlokban is próbáltam BIND_IP cucclit azzal meg nem jelezte hogy a szerver online vagy sem és fel se engedett pedig a "ps" parancs asszondja hoty elindút'.
Szóval kifogytam az ötletekből egyenlőre.
A syslog meg ennyi hasznot húz az egészből ~
Feb 5 09:23:30 :: SYSTEM: new connection from [192.168.x.123] fd: 18 handshake 2083312620 output input_len 0, ptr 0x3cfd3800
Feb 5 09:23:30 :: MARK_SERVER: Login
Feb 5 09:23:30 :: LargePacket Size 2840
Feb 5 09:23:30 :: reallocating buffer to 8192, current 1024
Feb 5 09:23:30 :: MARK_SERVER: GuildMarkIDXList 2847 bytes sent.
Feb 5 09:23:30 :: MARK_SERVER: Sending blocks. (imgIdx 0 diff 0 size 10)
Feb 5 09:23:31 :: SYSTEM: closing socket. DESC #18
És ha, simán nullákra írod? :o
Idézetet írta: Red Dátum 2017-02-05, 19:14:51
És ha, simán nullákra írod? :o
Mit hol nullákra ? :o
Ha a config-ra gondolsz akkor az már volt :-\
config.cpp
Próbáltad már nullákra írni ahogy slz is írta?
Idézetet írta: bakura1998 Dátum 2017-02-05, 17:47:10
Azzal is szórakoztam
Már próbáltam azt is meg több millió dolgot és semmi.
Próbáld meg úgy, hogy előre megadod a nyilvános IP-t..
Keresés: game/desc_client.cpp -> g_szPublicIP
[spoiler=PrtSc](https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fkepkezelo.com%2Fimages%2Flujh3kikohquralj2cij.png&hash=764dc28451b3c3ff22b4729e12cfefcee258fc16)[/spoiler]
És írd át a nyilvános IP címedre, amivel csatlakoz(tok) a szerverre (ugyan az ami serverinfo-ban található)
[spoiler=PrtSc](https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fkepkezelo.com%2Fimages%2F1skr33eg2wgxssd2mabu.png&hash=0be721c2124d16333dd711ced219bb5badfdba73)[/spoiler]
Idézetet írta: bakura1998 Dátum 2017-02-05, 17:47:10
a desc_client.cpp-vel is mindenféle dolgot próbáltam már, ha a saját ip-jét írom bele akkor karicserénél őt visszadobja
Próbáltam a nyilvános IP-vel is meg a router által kiosztottal is de úgy csak ő tud felmenni mi meg nem :D
Szerintem esélytelen, hogy visszadobáljon amennyiben átírtad a nyilvános címet az aktuális működőre.. reálisabbnak tartom, hogy a packetekkel van gond avagy a hálózatoddal amennyiben egy teljesen alap forrást használsz, hiszen nem olyan rég neztem meg egy embernek aki szintén ilyen problémákkal küszködött. buildeld le winservernek debugként a gamet és nézd meg mit mutat, mivel annak több értelme van, mint hogy tűt keresünk a szénakazalban
kk solved, thy ;D