Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: tothdavid Dátum 2017-02-04, 12:38:24

Cím: Forrás(leltár segítség)
Írta: tothdavid Dátum 2017-02-04, 12:38:24
Sziasztok!

Szükségem lenne egy kicsit a segítségetekre...
Belevágtam, hogy most akkor teljesen nulláról nekiállok és megírom az inventory lock systemet...
Igaz, sok esélyt nem látok rá....
Viszont szó szoros értelmében, ilyen téren sügér vagyok a c++-hoz....
Szükségem lenne, egy olyan ágra, ami megadja azt, hogy mondjuk a 3. leltárral mi történjen, a többit már megoldom, de azt nem tudtam megtalálni, hogy hogyan lehetne kivitelezhető hogy pl a 3. leltárral a do_refine résznél false értékkel térjen vissza... Itt csak magára az ifes kezdésre lenne szükségem... (vagy bármi ami ehhez kell...)
A válaszokat előre is köszönöm, tudom, elég szerencsétlennek tűnök most, de valahol elkell kezdeni ezt is...
Cím: Re:Forrás(leltár segítség)
Írta: TheSLESH Dátum 2017-02-04, 13:33:18
ewmt2 forrás nélkül is meg oldotta valahogy o.O talán, ha annak a klienséből kiszeded (tudtomal a védésük -2) akkor lehet jobban tudsz haladni.
Cím: Re:Forrás(leltár segítség)
Írta: 5310pati Dátum 2017-02-04, 14:43:59
(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/95/74/02/957402e943773a9484808fbdffd46721.jpg)
A do_refine hogy jön összeköttetésbe a 3. leltárral? Ha ott van a tárgy akkor ne tudd húzni vagy mi? ???

Üzenet összefésülés: 2017-02-04, 14:46:07

Idézetet írta: TheSLESH Dátum 2017-02-04, 13:33:18
ewmt2 forrás nélkül is meg oldotta valahogy o.O talán, ha annak a klienséből kiszeded (tudtomal a védésük -2) akkor lehet jobban tudsz haladni.
Forrás nélkül hogy? :o ??? A védésüket pedig béci csinálta ha jól tudom.
Cím: Re:Forrás(leltár segítség)
Írta: TheSLESH Dátum 2017-02-04, 14:50:54
egy éve legalább nemis halottam róla, és az elött még nem volt védésük, simán lehetett bontani. Hogy azóta milyen azt nem tudom. De emlékszem hogy 34k-n nekik meg volt már a rendszer.
Cím: Re:Forrás(leltár segítség)
Írta: 5310pati Dátum 2017-02-04, 14:52:37
Akkor te lehet hogy másra gondolsz. Én arra gondolok hogy 1 tárgyal 30 napra fel tudod oldani a 4. leltárat, ez pedig jóval forrásra váltás után került be a szerverbe. Sőt még talán ezt a rendszert is béci írta meg nekik.
Cím: Re:Forrás(leltár segítség)
Írta: TheSLESH Dátum 2017-02-04, 14:53:50
Én is arra gondoltam, talán a kliens részt ki bírja szedni, az ewmt2-ből, esetleg egy régebbi klienséből.
Cím: Re:Forrás(leltár segítség)
Írta: 5310pati Dátum 2017-02-04, 14:54:54
Amikor még 34k-juk volt nem volt ilyen rendszer, abból kétlem hogy ki tudná szedni.
Az meg hogy kiszedi a kliens részét nem túl sokat segít mert forrásba is kéne piszkálni.
Cím: Re:Forrás(leltár segítség)
Írta: TheSLESH Dátum 2017-02-04, 14:58:19
Tudom, csak segíteni akartam neki, hogy legalább a kliens oldallal, ne kelljen bajlódnia.
Cím: Re:Forrás(leltár segítség)
Írta: 5310pati Dátum 2017-02-04, 14:59:44
Ok csak akkor nem mindegy, hogy írja meg a forrás részét, ha az EW kliens oldalát használja.
Cím: Re:Forrás(leltár segítség)
Írta: Pisti95 Dátum 2017-02-05, 13:09:39
Nem tudom minek kell megírnod ha már egyszer valaki megírta...
Cím: Re:Forrás(leltár segítség)
Írta: TheSLESH Dátum 2017-02-05, 15:32:57
Pisti, az nem az ami neki kell, hanem a lock system, hogy le tudod zárni az inventorydat. itt a link:

https://youtu.be/GSbGgcOg3cg (https://youtu.be/GSbGgcOg3cg)

Üzenet összefésülés: 2017-02-05, 15:36:06

Ami neki kell az ez:

https://www.youtube.com/watch?v=G93tPIz1mcs (https://www.youtube.com/watch?v=G93tPIz1mcs)

Üzenet összefésülés: 2017-02-05, 15:39:45

De tothdavid, itt egy kis kiindulási pont:

case ITEM_LOCK_INVENTORY:
SetLockInventory(1);

case ITEM_UNLCOCK_INVENTORY:
SetLockInventory(0);



#Python
player.GetInventoryLocked()

#kliens
int CInstanceBase::GetInventoryLocked()
{
return m_iInventoryLocked;
}

PyObject * playerGetInventoryLocked(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
CInstanceBase * ch = CPythonPlayer::Instance().NEW_GetMainActorPtr();
int iInventoryLocked = 0;

if (ch) {
iInventoryLocked = ch->GetInventoryLocked();
}

return Py_BuildValue("i", iInventoryLocked);
}


#Szerver
int CHARACTER::GetInventoryLocked() const
{
return m_iInventoryLocked;
}

void CHARACTER::SetLockInventory(int iAmount)
{
m_iInventoryLocked = iAmount;
UpdatePacket();
}
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev