Üdvözletem!
Mivel nincs róla téma, így gondoltam kidobom hungary-ra, mert szerintem akad pár ember, akinek kellhet.
Aki esetleg nem értené a lényegét, az 1-4 és az 5. bónusz hozzáadó 100% eséllyel megy bele az item-be.
Kezdjük is...
char_item.cpp
Keress rá erre:
case USE_ADD_ATTRIBUTE :
Ez alatt nemsokkal van egy ilyen rész:
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 실패하였습니다."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_ATTRIBUTE_FAIL", buf);
}
Ezt cseréld le erre:
{
item2->AddAttribute();
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 성공하였습니다."));
int iAddedIdx = item2->GetAttributeCount() - 1;
LogManager::instance().ItemLog(
GetPlayerID(),
item2->GetAttributeType(iAddedIdx),
item2->GetAttributeValue(iAddedIdx),
item->GetID(),
"ADD_ATTRIBUTE_SUCCESS",
buf,
GetDesc()->GetHostName(),
item->GetOriginalVnum());
}
Keress rá erre:
case USE_ADD_ATTRIBUTE2 :
Szintén ez alatt nemsokkal van egy ilyen rész:
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 실패하였습니다."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_ATTRIBUTE2_FAIL", buf);
}
Ezt szintén cseréljük le erre:
{
item2->AddAttribute();
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 성공하였습니다."));
int iAddedIdx = item2->GetAttributeCount() - 1;
LogManager::instance().ItemLog(
GetPlayerID(),
item2->GetAttributeType(iAddedIdx),
item2->GetAttributeValue(iAddedIdx),
item->GetID(),
"ADD_ATTRIBUTE2_SUCCESS",
buf,
GetDesc()->GetHostName(),
item->GetOriginalVnum());
}
A segítséget köszönöm -Chevrolet- nek. ;D
Remélem hasznotokra válik ez a kis leírás ;D ;D ;D