Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Privát szerverek => Szerver készítés => A témát indította: Samurai Dátum 2015-11-11, 19:40:11

Cím: Szörnyek-nek szint kijelzés. [Működik]
Írta: Samurai Dátum 2015-11-11, 19:40:11
Indító forrás

InstanceBase.cpp

Keressetek rá erre:

m_dwLevel = c_rkCreateData.m_dwLevel

Adjátok alá ezt:

BYTE level_mob = CPythonNonPlayer::Instance().GetMobLevel(c_rkCreateData.m_dwRace);
m_dwLevel = ((c_rkCreateData.m_dwRace > 8 && (c_rkCreateData.m_bType == CActorInstance::TYPE_ENEMY || c_rkCreateData.m_bType == CActorInstance::TYPE_STONE)) ? level_mob : c_rkCreateData.m_dwLevel);


PythonNonPlayer.h

Keressetek rá erre:

typedef std::map<DWORD, TMobTable *> TNonPlayerDataMap;

Alá rakjátok be ezt:

std::map<DWORD, BYTE> LevelByVnum;

keressetek rá erre:

const TMobTable * GetTable(DWORD dwVnum);

Alá ezt:

BYTE GetMobLevel(DWORD dwVnum);

PythonNonPlayer.cpp

Keressetek rá erre:

m_NonPlayerDataMap.insert(TNonPlayerDataMap::value_type(pNonPlaye

Alá rakjátok be ezt:

LevelByVnum[pNonPlayerData->dwVnum] = pNonPlayerData->bLevel;

A fájl végére rakjátok be ezt:

BYTE CPythonNonPlayer::GetMobLevel(DWORD dwVnum) //edit
{
map<DWORD, BYTE>::iterator it;
it = LevelByVnum.find(dwVnum);
if (it != LevelByVnum.end()) {
return it->second;
}
return 0;
}


Fordíthatjátok az indítót
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev