Indító forrás
InstanceBase.cpp
Keressetek rá erre:
m_dwLevel = c_rkCreateData.m_dwLevel
Adjátok alá ezt:
BYTE level_mob = CPythonNonPlayer::Instance().GetMobLevel(c_rkCreateData.m_dwRace);
m_dwLevel = ((c_rkCreateData.m_dwRace > 8 && (c_rkCreateData.m_bType == CActorInstance::TYPE_ENEMY || c_rkCreateData.m_bType == CActorInstance::TYPE_STONE)) ? level_mob : c_rkCreateData.m_dwLevel);
PythonNonPlayer.h
Keressetek rá erre:
typedef std::map<DWORD, TMobTable *> TNonPlayerDataMap;
Alá rakjátok be ezt:
std::map<DWORD, BYTE> LevelByVnum;
keressetek rá erre:
const TMobTable * GetTable(DWORD dwVnum);
Alá ezt:
BYTE GetMobLevel(DWORD dwVnum);
PythonNonPlayer.cpp
Keressetek rá erre:
m_NonPlayerDataMap.insert(TNonPlayerDataMap::value_type(pNonPlaye
Alá rakjátok be ezt:
LevelByVnum[pNonPlayerData->dwVnum] = pNonPlayerData->bLevel;
A fájl végére rakjátok be ezt:
BYTE CPythonNonPlayer::GetMobLevel(DWORD dwVnum) //edit
{
map<DWORD, BYTE>::iterator it;
it = LevelByVnum.find(dwVnum);
if (it != LevelByVnum.end()) {
return it->second;
}
return 0;
}
Fordíthatjátok az indítót