A játék opcióba lehetne elérhető
Akkor belevágnék, ha nincs jelentkező! :)
Hozzuk létre a 2 gombot vizuálisan!
uiscript.eix/epk
gameoptiondialog.py-t megnyitod!
Végére a show_damage gomb alá beírod ezeket:
## Shop name on/off button
{
"name" : "salestext_on_off",
"type" : "text",
"x" : LINE_LABEL_X,
"y" : 240+2,
"text" : uiScriptLocale.OPTION_SALESTEXT,
},
{
"name" : "salestext_on_button",
"type" : "radio_button",
"x" : LINE_DATA_X,
"y" : 240,
"text" : uiScriptLocale.OPTION_SALESTEXT_VIEW_ON,
"default_image" : ROOT_PATH + "middle_button_01.sub",
"over_image" : ROOT_PATH + "middle_button_02.sub",
"down_image" : ROOT_PATH + "middle_button_03.sub",
},
{
"name" : "salestext_off_button",
"type" : "radio_button",
"x" : LINE_DATA_X+MIDDLE_BUTTON_WIDTH,
"y" : 240,
"text" : uiScriptLocale.OPTION_SALESTEXT_VIEW_OFF,
"default_image" : ROOT_PATH + "middle_button_01.sub",
"over_image" : ROOT_PATH + "middle_button_02.sub",
"down_image" : ROOT_PATH + "middle_button_03.sub",
},
Kicsit szebben, vagyis ne legyen zsúfolt a 'Játék opciók' rész, ezért az ablakon kicsit lehet nyújtani (magasítani).
Keress rá erre:
"height" : 25*10+8,
Ezután írd át így:
"height" : 25*11+8,
Arra figyelj ez 2xer szerepel, nem sokkal egymás alatt!
Most pedig tegyünk funkciót a gombnak! :)
root.eix/epk
uigameoption.py fájlt megnyitod!
Rákeresel erre:
self.RefreshShowDamage()
Aláírod ezt:
self.RefreshShowSalesText()
Rákeresel erre:
self.showDamageButtonList = []
Aláírod ezt:
self.showsalesTextButtonList = []
Rákeresel erre:
self.showDamageButtonList.append(GetObject("show_damage_off_button"))
Aláírod ezt a 2 sort:
self.showsalesTextButtonList.append(GetObject("salestext_on_button"))
self.showsalesTextButtonList.append(GetObject("salestext_off_button"))
Rákeresel erre:
self.showDamageButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickShowDamageOffButton)
Aláírod ezt a 2 sort:
self.showsalesTextButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickSalesTextOnButton)
self.showsalesTextButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickSalesTextOffButton)
uigameoption.py vége felé bemásolod ezt:
def __OnClickSalesTextOnButton(self):
systemSetting.SetShowSalesTextFlag(True)
self.RefreshShowSalesText()
uiPrivateShopBuilder.UpdateADBoard()
def __OnClickSalesTextOffButton(self):
systemSetting.SetShowSalesTextFlag(False)
self.RefreshShowSalesText()
Ezt is a vége felé: (ha nincs bent)
def RefreshShowSalesText(self):
if systemSetting.IsShowSalesText():
self.showsalesTextButtonList[0].Down()
self.showsalesTextButtonList[1].SetUp()
else:
self.showsalesTextButtonList[0].SetUp()
self.showsalesTextButtonList[1].Down()
Üdvözlettel: Pisti95
Köszönöm szépen
Üzenet összefésülés: 2015-11-01, 20:43:13
1
Üzenet összefésülés: 2015-11-01, 20:47:04
Kedves Pisti , nem szeretnék új topicot nyitni ,de gondolom az sem egyszerű ,hogy kb ugyan így el lehessen takarni a yang és stb mutatását
Ez csak a Boltnévhez tartozik tudtommal
Üzenet összefésülés: 2015-11-01, 20:53:02
Idézetet írta: Rin the Exorcist Dátum 2015-11-01, 20:52:11
Na most én vagyok lemaradva, vagy ti? Mert a bolt nevek eltakarása, meg a neveké eleve benne van a kliensekben.. o.O
Régebbi klienst használom
34k és 40k-ban van Bolt név eltakarás/kitakarás gombok. Annál régebbi kliensben nincs.
Yang kitakarás alatt mit értesz?
Mikor a nevet kitakarod, akkor a droppolt cuccok neve eltűnik. :)
Rendben , köszönöm a választ , szerintem hasznos és új topicot nyithatnál vele. Másnak is segítségére lehet.