Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Segítség => Szerver készítés => Privát szerverek => Archívum => A témát indította: Illes115 Dátum 2015-10-22, 19:23:13

Cím: Gyémánt esély (k)
Írta: Illes115 Dátum 2015-10-22, 19:23:13
Valaki el tudja mondani melyik az a cpp fájl amibe be tudom állítani a gyémántot hogy 100% eséllyel rakja bele?
Cím: Re:Gyémánt
Írta: TheSLZ Dátum 2015-10-22, 19:24:04
Az ilyenek általában a char_item.cpp-ben vannak.
Cím: Re:Gyémánt
Írta: Illes115 Dátum 2015-10-22, 19:27:47
Ott nincs, azt már néztem, akkor megtudod mondani ott pontosan hol találom? ha lehet akkor azt is hogy mit, ha túl bonyolult a kód.
Cím: Re:Gyémánt
Írta: TheSLZ Dátum 2015-10-22, 19:31:46
Pedig ott van :D

case USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET:
{
char buf[21];
snprintf(buf, sizeof(buf), "%u", item2->GetID());

if (item2->IsAccessoryForSocket())
{
if (item2->GetAccessorySocketMaxGrade() < ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM)
{
if (number(1, 100) <= 50)
{
item2->SetAccessorySocketMaxGrade(item2->GetAccessorySocketMaxGrade() + 1);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽŇÄĎŔĚ Ľş°řŔűŔ¸·Î Ăß°ˇµÇľú˝Ŕ´Ď´Ů."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_SUCCESS", buf);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽŇÄĎ Ăß°ˇżˇ ˝ÇĆĐÇĎż´˝Ŕ´Ď´Ů."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_FAIL", buf);
}

item->SetCount(item->GetCount() - 1);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚ ľ×ĽĽĽ­¸®żˇ´Â ´őŔĚ»ó ĽŇÄĎŔ» Ăß°ˇÇŇ °ř°ŁŔĚ ľř˝Ŕ´Ď´Ů."));
}
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚ ľĆŔĚĹŰŔ¸·Î ĽŇÄĎŔ» Ăß°ˇÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů."));
}
}
break;


to
case USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET:
{
char buf[21];
snprintf(buf, sizeof(buf), "%u", item2->GetID());

if (item2->IsAccessoryForSocket())
{
if (item2->GetAccessorySocketMaxGrade() < ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM)
{
item2->SetAccessorySocketMaxGrade(item2->GetAccessorySocketMaxGrade() + 1);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽŇÄĎŔĚ Ľş°řŔűŔ¸·Î Ăß°ˇµÇľú˝Ŕ´Ď´Ů."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_SUCCESS", buf);

item->SetCount(item->GetCount() - 1);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚ ľ×ĽĽĽ­¸®żˇ´Â ´őŔĚ»ó ĽŇÄĎŔ» Ăß°ˇÇŇ °ř°ŁŔĚ ľř˝Ŕ´Ď´Ů."));
}
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚ ľĆŔĚĹŰŔ¸·Î ĽŇÄĎŔ» Ăß°ˇÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů."));
}
}
break;
Cím: Re:Gyémánt
Írta: Illes115 Dátum 2015-10-22, 19:34:17
De honnan tudtad hogy a USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET az?
Nekem egyáltalán nem esett le amikor átsiklottam fölötte... xD
Cím: Re:Gyémánt
Írta: TheSLZ Dátum 2015-10-22, 19:37:23
Ez angolul van :D
USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET
Magyarul:
HASZNÁL_HOZZÁAD_KIEGÉSZÍTŐ_FOGLALAT

De amúgy item_proto.txt-ben lestem le a gyémánt sorában hogy mi van ott,
hogy gyorsan megtaláljam.
Cím: Re:Gyémánt
Írta: Illes115 Dátum 2015-10-22, 19:46:00
(Németes vagyok)
Hogy én mért nem gondoltam az item_proto-ra puskázás céljából.. xD
Amúgy működik, köszi.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev