Sziasztok!
Valaki elmondaná hogy hol tudom végtelenre állítani a köpit forrásba? :D
Köszönöm előre is ^^ ;D ;D
Az ilyeneket nem nehéz megkeresni, neked is ment volna :)
char_item.cpp
case UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
//¶ó¸¶´Ü ş¸»óżë żë±âŔÇ ¸ÁĹä
case 70057:
case REWARD_BOX_UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
AggregateMonster();
item->SetCount(item->GetCount()-1);
break;
item->SetCount(item->GetCount()-1);
ezt töröld.
De amúgy ha nem akarod hogy mind végtelen legyen, akkor csinálsz egy questes bátorság köpenyt:
quest kopeny begin
state start begin
when 70038.use begin
pc.aggregate_monster ()
end
end
end
Vagy még szebb megoldás ha a forrást úgy csinálod meg hogy egyiknél ne vegye el:
case UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
AggregateMonster();
break;
//¶ó¸¶´Ü ş¸»óżë żë±âŔÇ ¸ÁĹä
case 70057:
AggregateMonster();
item->SetCount(item->GetCount()-1);
break;
case REWARD_BOX_UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
AggregateMonster();
item->SetCount(item->GetCount()-1);
break;
Így a UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE-esnél nem veszi el. (70038)
Na szerintem leírtam neked mindent ;D
Vagy az egyikhez beírja, hogy végtelen legyen, a másiknál meg úgy hagyja, ahogy van. :)
case UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
//Ez lesz a végtelen
AggregateMonster();
item->SetCount(1);
break;
case 70057:
case REWARD_BOX_UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
AggregateMonster();
item->SetCount(item->GetCount()-1);
break;
Így az egyik mindig 1 db lesz, a többi meg rendesen fogy. Ha te pont nem ennél akarod, hogy végtelen legyen, akkor átírod másikhoz.
Pontosan :)
Szerk: Amúgy item_proto-ban nem árt beállítani a végtelennél hogy csak egyet adjon amikor lehívod. (value1)
Köszönöm szépen mind a kettőtönek! :D
Slz nekem az ilyenek nem mennek biztosra, ezért is kérdezgetek meg inkább jártasabb embereket :3
Köszönöm még egyszer!! ;D ;D