Sziasztok!
Régebben core-okra (magokra) kellett osztanunk a ch-kat, aminek következtében tudtunk több mapot is "meghívni". limit a 32 map, de a forrásban kis módosítással el lehet érni a 64-et is. Így nincs szükség core-okra osztáshoz.
GAME mappán belül:
megnyitod: desc_client.cpp
Rákeresel erre:
map_allow_copy(p.alMaps, 32);
32-őt átírod 64-re így:
map_allow_copy(p.alMaps, 64);
Kb. 167. sorban találod.
megnyitod: input_db.cpp
Ezt:
for (int i = 0; i < 32; ++i)
Módosítod erre:
for (int i = 0; i < 64; ++i)
Kb. 1337. sorban találod.
Rákeresel erre:
void CInputDB::MapLocations(const char * c_pData)
BYTE -okat átírod INT -re
DB mappán belül:
megnyitod: Peer.h
Rákeresel erre:
long m_alMaps[32];
Átírod erre:
long m_alMaps[64];
Kb. 71. sorban találod.
COMMON mappán belül:
megnyitod: tables.h
Rákeresel erre: (2xer szerepel, lentebb írom)
long alMaps[32];
Átírod:
long alMaps[64];
Kb. 805. sorban találod.
Rákeresel erre:
long alMaps[32];
Átírod erre:
long alMaps[64];
Kb. 793. sorban találod.
Így a MAP_ALLOW limite nem 32 lesz hanem 64.
Elméletben, ha kevés neked a 64 limit, határ, akkor 128-ra is módosíthatod, hiszen az adattípust átváltottad BYTE-ról INT-re. A 64 limittel le van tesztelve, de 128-ra nem teszteltem.
Sok sikert, jó munkát! :)
Üdv, Pisti95