Sziasztok!
Mi is ez?
A lélekhez kötés bizonyos tárgyakat az accounthoz köti. A kötés (és feloldás) egy npc-nél használható, és jelszóval védhető le.
(karakter kereskedelemnél, stb elég hasznos lehet, hogy a jelszó nélkül nem tudják levenni a cucait)
A lekötött tárgyak egyetlen tulajdonságát sem lehet megváltoztatni (még sárkány tekerccsel, vagy bármi mással sem). Ugyanígy nem adható hozzá bónusz, vagy nem használható rajta megbűvölő tárgy sem. DE a finomított ércek bele helyezhetőek, valamint a kőszilánkokat is el lehet távolítani a Kő kézikönyvel belőlük. A lekötött tárgyat negatív rang esetén sem lehet elveszíteni, illetve nem adható el és nem dobható ki.
A lekötött tárgyak az accounthoz tartoznak, így azokat különböző fiókokhoz nem lehet átadni.
Beüzemelés
constinfo.py hez adjuk hozzá
BlockItemsSystem = {
"Block" : 0,
}
game.py
ez alá:
def __PutItem(self, attachedType, attachedItemIndex, attachedItemSlotPos, attachedItemCount, dstChrID):
illeszük be ezt:
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem ist Aktiviert.")
return
valahogy igy:
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F5pBlpai.png&hash=3d5420afe71afd0176e74cefa5119d907ecd6c4b)
ez alá:
def __PutMoney(self, attachedType, attachedMoney, dstChrID):
ezt:
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem ist Aktiviert.")
return
igy: (https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FkebzQAp.png&hash=79cb989d9942d42d27f71b2a080de90da6b9ea75)
ez alá:
def RequestDropItem(self, answer):
ez:
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem ist Aktiviert.")
return
a "mall" részhez adjuk hozzá ezt:
"ManagerBlockItems" : self.ManagerBlockItems,
igy:
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FIJ3iPYx.png&hash=3479da25811d5f6f28cb5ba83b1eca8bff6eafa7)
irjunk bele egy uj funkciót valahova
def ManagerBlockItems(self, cmd):
cmd = cmd.split("|")
if cmd[0] == "BlockItems":
constInfo.BlockItemsSystem["Block"] = 1
elif cmd[0] == "UnBlockItems":
constInfo.BlockItemsSystem["Block"] = 0
igy
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FB6sbvqd.png&hash=378e7a97273b2e182aef7ab3053f67e30fadbf67)
uiinventory.py
ez alá
def __SendUseItemToItemPacket(self, srcSlotPos, dstSlotPos):
ezt:
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem ist Aktiviert.")
return
igy:
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FU5rLhE4.png&hash=e326d1fd95c79439fbe4f38fcb459cd4d7ba4040)
ez alá:
def __SendUseItemPacket(self, slotPos):
ezt:
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem ist Aktiviert.")
return
igy: (https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FcPYPdjJ.png&hash=dc33d33fc8f71c04af258e6d7eb25c8e773bbcd0)
ez alá:
def __SendMoveItemPacket(self, srcSlotPos, dstSlotPos, srcItemCount):
ezt:
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem ist Aktiviert.")
return
igy:
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F87DL2uB.png&hash=93ec389ce9febdce454b2bc0ea750eff732751db)
uiprivateshopbuilder.py
ez alá:
def OnSelectItemSlot(self, selectedSlotPos):
ez:
import constInfo, chat
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem Aktiviert.")
return
igy:(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FDtdfvHW.png&hash=809a579d545c843d1095c4c3aa58c87fa684e9fa)
uishop.py
ez alá:
def OnBuy(self):
ez
import constInfo, chat
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem Aktiviert.")
return
igy: (https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F9UISIvV.png&hash=d2eb1bae47b82fb8170b79b9f13476e67f682160)
ez alá:
def OnSell(self):
ez:
import constInfo, chat
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem Aktiviert.")
return
igy:(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FOuU8Mx3.png&hash=171ff97cc2ddbb9d7529696a83ac300237cd4919)
ez alá:
def SellAttachedItem(self):
ez:
import constInfo, chat
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem Aktiviert.")
return
igy:(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2Fwm3EuUe.png&hash=fade1eb9a1983b5f60cf1406ca80b4952972338a)
ez alá:
def OnSellItem(self, slotPos, count):
ez:
import constInfo, chat
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem Aktiviert.")
return
igy:(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FTbGqyNb.png&hash=031a2c6b17f1502658d91c2503cd2acedebd3b9f)
ez alá:
def SelectItemSlot(self, selectedSlotPos):
ez:
import constInfo, chat
if constInfo.BlockItemsSystem["Block"] == 1:
chat.AppendChat(1, "Sicherheitssystem Aktiviert.")
return
igy:(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FtXYQKGP.png&hash=e990cdb2243b119b9782210120bb6610a41411ad)
És a quest:
quest block_items begin
state start begin
when login begin
if pc.getqf("block_items_register") == 1 then
if pc.getqf("block_items_active") == 1 then
cmdchat("Item lekötés")
else
cmdchat("Item lekötés feloldva|")
end
end
end
when 9010.chat."Item lekötés" begin
if pc.getqf("block_items_register") == 0 then
say_title("Item lekötése")
say("Üdvözöllek "..pc.get_name())
say("Annak érdekében, hogy ezt a rendszert használd")
say("be kell jelentkezned vagy regisztrálnod kell.")
say("Szeretnéd használni a lekötést / feloldást?")
if select("Igen","Nem") == 1 then
say("Most adja meg a jelszavát.")
say("Kérjük, ne feledje, csak számokat!")
local pw = tonumber(input())
if pw == nil then say("Ez a jelszó érvénytelen.") return end
say("Kérem, adja meg a jelszavát és")
say("azonnal készül a mentés az itemről.")
say_reward("A jelszavad : "..pw)
say("")
pc.setqf("block_items_register" , 1)
pc.setqf("block_items_pw" , pw)
end
return
end
say("Üdvözöllek "..pc.get_name())
say("Kérjük, írja be a jelszót.")
local a = select("Jelszó megadása ", "Elfelejtett jelszó ", "Kilépés ")
if a == 1 then
say("Jelszó megadása.")
local pw = tonumber(input())
if pw == nil then say("Ez a jelszó érvénytelen.") return end
if pw != pc.getqf("block_items_pw") then say("Ez a jelszó nem megfelelő. ") return end
say("A jelszó érvényes.")
wait()
local estado
if pc.getqf("block_items_active") == 1 then
estado = "Feloldás"
else
estado = "Lekötés"
end
say("Üdvözöljük a beállítás menüben: "..pc.get_name())
say("Rendszer : "..estado)
say("Mit szeretnél csinálni?")
local s = select("Item lekötése", "Item feloldása", "Jelszó változtatás", "Kilépés")
if s == 1 then
if pc.getqf("block_items_active") == 1 then say("Az item lekötés aktiválva.") return end
cmdchat("ManagerBlockItems BlockItems|")
say("Item lekötve.")
pc.setqf("block_items_active", 1)
elseif s == 2 then
if pc.getqf("block_items_active") == 0 then say("Az item lekötés feloldva.") return end
cmdchat("ManagerBlockItems UnBlockItems|")
say("Item feloldva.")
pc.setqf("block_items_active", 0)
elseif s == 3 then
say("Tehát megszeretnéd változtatni a jelszavad...")
say("Adja meg a jelszavát.")
local pw = tonumber(input())
if pw == nil then say("Ez a jelszó érvénytelen.") return end
if pw == pc.getqf("block_items_pw") then say("A jelszó nem lehet azonos.") return end
say("Sikeresen megváltoztattad a jelszavad.")
say_reward("A jelszó : "..pw)
pc.setqf("block_items_pw" , pw)
end
elseif a == 2 then
--[[
say("Hogyan szeretné visszaállítani a jelszót?")
local c = select("E-mail", "Titkos válasz", "Kilépés")
if c == 1 then
--]]
local email = mysql_query("SELECT email from account.account where id = "..pc.get_account_id()..";")[1][1]
say("A jelszó visszaállításához érvényes")
say("e-mail címet kell megadni.")
say("")
say("")
local mail = input()
if mail != email then say("Az e-mail cím rossz.") return end
local new = number(10000, 99999)
say("A jelszó : "..new)
say("Kérjük jegyezze meg a jelszót.")
pc.setqf("block_items_pw" , new)
end
end
end
end