Sokan kerestetek meg azzal a problémával, hogy az általam linkelt World Editorokban rengeteg funkció nem működik, hibás, vagy nehezen használható. Viszont egy kedves olasz programozó, lollo/Marty megmentett minket saját WE fejlesztésével, ami minden eddig megjelent verziónál jobbnak bizonyult.
Miben jobb ez a WE a többinél?
100% angoltámogatja a Granny2.9-etWASD billentyűk az objektumok precíz mozgatásáhoznyílbillentyűk az objektumok precíz forgatásáhozconfig fájl néhány egyéb beállításhozalapértelmezett kimeneti beállításokbillentyűkombinációkMAI képet nem csinál atlasz mentésekor.mdatr-t betöltse-e az épületek magasságáhozDevIL tömörítse-e és levegye-e az alfát a minimap.dds-rőlalapértelmezett textureset mapek létrehozásakoregyebekbugfixekúj map létrehozásakor nem üres texturesetet ír beleViewRadius megduplázva minden betöltésnél és mentésnélshadowmap.dds hibátlan létrehozásaInsert/F6 megnyomásakor az összes areáról készül minimap/shadowmapmagasság emelésekor nem omlik összekimeneti opciókat nem ellenőrzi pálya betöltésekora vizek rajzolása magasságon alapulha a pack/property létezik, beolvassa (ez esetben a kibontott property könyvtár nem kerül betöltésre)négyszög ecset a domborzathoz istovábbi textúrafájlok adhatóak a texturesethez (egyszerre több is kiválasztható)texturesetből textúrák törölhetőek (kijelölés+DELETE gomb)change baseposition gombskyboxok betöltődnek, alsó kép is használhatóegyéb javításokMusic playback és Shadow recalculate gombokvízmagasság "set 0z", "set +1z", "set -1z" gombokserver_attr generátortöbb mint 8 textúra is használható egy areán belülC: meghajtó is használható WE config fájl + billentyűparancsok
// ### WE CONFIG FILE
VIEW_CHAR_OUTPUT_BY_DEFAULT = 1
VIEW_SHADOW_OUTPUT_BY_DEFAULT = 1
VIEW_WATER_OUTPUT_BY_DEFAULT = 1
// WINDOW_HEIGHT_SIZE = 1080
// WINDOW_WIDTH_SIZE = 1920
WINDOW_FOV_SIZE = 45
// #100 = 1px (minimális px mozgás WASD nyomkodásakor)
WASD_MINIMAL_MOVE = 100
// visszatérés oda, ahol voltál Insert/F6 nyomása után
NO_GOTO_AFTER_INSERT = 1
// MAI atlasz generálásának kikapcsolása
NOMAI_ATLAS_DUMP = 1
// minimap.dds alfa mentésének kikapcsolása és tömörítés
NOMINIMAP_RAWALPHA = 1
// .mdatr magasság engedélyezése objektumok elhelyezésekor
DETECT_MDATR_HEIGHT = 1
// köd kikapcsolása mapek betöltésekore
NOFOG_ONMAPLOAD = 1
// összes jelölőnégyzet konfiguráció frissítése mapek betöltésekor
REFRESHALL_ONUPDATEUI = 0
// alapértelmezett textureset beállítása új mapek létrehozásakor
// 1) "" oké mégha nincs is megjelenítva
// 2) betölti a könyvtárat ha létezik, egyébként sikertelen
NEWMAP_TEXTURESETLOADPATH = "textureset\metin2_a1.txt"
// alapértelmezett textureset gyártása mint "textureset/{mapname}.txt"
// 1) ez az opció nem lép érvénybe, ha a NEWMAP_TEXTURESETLOADPATH elérés létezik.
NEWMAP_TEXTURESETSAVEASMAPNAME = 1
// ## SHORT-CUTs
// # ESC(ape) kurzor tisztítása
// # Canc(el|Delete) dolgok törlése, mint a kijelölt objektumok
// # Ctrl+S map mentése
// # Ins(ert) or F6 shadowmap/minimap.dds mentése
// # F3 BoundGrid Show/Hide
// # F4 Render UI Show/Hide
// # F11 WireFrame Show/Hide
// # R textúra újratöltése
// # Z and X textúra ecset csökkentése/növelése 1-gyel
// # CapsLock GaussianCubic effect mutatása ha az árnyékok meg vannak jelenítve
// # L-Shift+1-6 Show TextureCountThreshold flage (&2-7) mint színek a terepen
// # L-Shift+8 Legtöbb mutatható textúra beállítása 8-ra
// # L-Shift+0 Legtöbb mutatható textúra beállítása 255-re
// # H MDATR magasságok frissítése (hasznos, mikor egy objectet mozgatsz)
// # Y Perspektíva alapértelmezettként mentése
// # T Kamera beállítása, hogy minden objektumot elkapjon a képen, ha kész, nyomhatod az insertet/F6-ot
// # NE LEGYEN OBJEKTUM KIJELÖLVE, AMIKOR EZEKET MEGNYOMOD
// # MouseWheel+1 kurzor x forgatás
// # MouseWheel+2 kurzor y forgatás
// # MouseWheel+3 kurzor z forgatás
// # MouseWheel+4 kurzor magasság (1x)
// # MouseWheel+5 kurzor magasság (0.5x)
// # MouseWheel+6 kurzor magasság (0.05x)
// # MouseWheel+7 környezet kurzor méret (1x)
// # MouseWheel+Q kijelölt object magassága (1x)
// # MouseWheel+9 kijelölt object x pozíció (1x) (+aszinkron)
// # MouseWheel+0 kijelölt object y pozíció (1x) (+aszinkron)
// # MW+RSHIFT+9|0 kijelölt object x pozíció *10x (+aszinkron)
// # MW+RCONTROL+9|0 kijelölt object y pozíció *100x (+aszinkron)
// # MouseLeft objektumok beillesztése
// # MouseRight kamera forgatása (CTRL-ra is szükség lehet)
// # SPACE Kijelölt animáció lejátszása a Object/Effect/Fly CB könyvtárban
// # ESC Animáció lejátszásának megszüntetése a Effect/Fly CB könyvtárban
Eredeti téma (http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/3349710-release-worldeditor-remix.html)
Letöltés (https://mega.co.nz/#F!axJ2wIQC!SpzwgwRm4YE6DXusegWJew)
Jó szerkesztgetést ;)