Sziasztok!
quest QUESTNÉV begin
state start begin
when NPCID.chat."XY LEADÁS" begin
say_title(mob_name(NPCID))
say("Üdvözöllek kalandor!")
say("Én adhatok neked +X% XY-T.")
say_reward("De csak 10 percre!")
say_reward("Így néz ki a XY : ")
say_item("TÁRGYNÉV ",TÁRGYID,"")
say("Szeretnél beváltani belőle?")
say_reward("Csak 10 darabért adhatok! ")
local i = select("Rendben", "Mégse")
if i == 2 then
return
end
if i == 1 then
if pc.countitem(TÁRGYID) >= 10 then
affect.add_collect(apply.ATT_BÓNUSZ, 10, 60*10)
pc.remove_item(TÁRGYID, 10)
else
say_title("Hiba")
say("")
say_reward("Sajnos nincs elég XY")
end
end
end
end
end
Ebbe valaki bele tudná írni hogy, csak egykarakter csak egyszer tudja használni amíg lenem telik a hatása?
pl: ha megveszem, akkor már ne tudjam megvenni csak ha lejárt.
Köszönöm!
if pc.countitem(TÁRGYID) >= 10 then
local duration=60*10
if get_time() > pc.getqf("limit") then
affect.add_collect(apply.ATT_BÓNUSZ, 10, duration)
pc.setqf("limit",get_time()+duration)
else
say("Még nem járt le az idő!")
end
pc.remove_item(TÁRGYID, 10)
Roxanne, egy apró hiba van ebben, ha a "még nem járt le az idő" részt iratod ki, akkor egy return nem árt, mert ha nem rakod oda, így is elveszi a tárgyat.
if pc.countitem(TÁRGYID) >= 10 then
local duration=60*10
if get_time() > pc.getqf("limit") then
affect.add_collect(apply.ATT_BÓNUSZ, 10, duration)
pc.setqf("limit",get_time()+duration)
else
say("Még nem járt le az idő!")
return
end
pc.remove_item(TÁRGYID, 10)
True. Köszi :)