Megint Sziasztok!
Kedves playerek szeretnek jó hosszú és furcsa nevet a karakterüknek.
Ezzel talán fellehet gyorsítani, egyszerűsíteni a folyamatot.
1. lépés
[spoiler]Bemegyünk root/uitarget.py-be
Rögtön az elejére:
import uiChatBlock
keressük:
locale.TARGET_BUTTON_EMOTION_ALLOW,
alája:
"Kidobas",
"ChatTiltas",
"Megoles",
keressük:
self.name = name
alája:
dlgChatBlock = uiChatBlock.ChatBlockDialog()
dlgChatBlock.LoadDialog()
dlgChatBlock.SetTitleName("ChatTiltas")
dlgChatBlock.Hide()
self.dlgChatBlock = dlgChatBlock
keressük:
def Destroy(self):
alája:
self.dlgChatBlock.Destroy()
self.dlgChatBlock = 0
Ezek után valahová bedobjuk ezt:
def OnKick(self):
net.SendChatPacket("/dc " + str(chr.GetNameByVID(self.vid)))
def OnKill(self):
net.SendChatPacket("/kill " + str(chr.GetNameByVID(self.vid)))
def OnChatBlock(self):
if str(player.GetName())[0] == "[":
self.dlgChatBlock.SetTitleName("ChatTiltas: " + str(chr.GetNameByVID(self.vid)))
self.dlgChatBlock.Open(str(chr.GetNameByVID(self.vid)))
//így mindenki akinek a nevében [ szerepel látni fogja a gombot
Megkeressük ezt:
self.ShowDefaultButton()
alá:
if str(player.GetName())[0] == "[":
self.__ShowButton("Megoles")
self.__ShowButton("Kidobas")
self.__ShowButton("ChatTiltas")
//így mindenki akinek a nevében [ szerepel látni fogja a gombot[/spoiler]
2.lépés
Tegyük be a csatolt uichatblock.py-t a root mappába.
3. lépés
Tegyük be a csatolt chatblockdialog.py-t az uiscript mappába.
Ha ügyesek voltunk:
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fkepfeltoltes.hu%2F140413%2Fjovoltunk_www.kepfeltoltes.hu_.png&hash=dfb39327b327668c98735df64524a883b0019deb)
Ez alapján lehet csinálni további funkciókat is.
Példaként csatoltam az én uitargetemet. (DD kliensbe akár bele is dobhatjátok.)
Köszönet:
musicinstructor (http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/1117788-mod-easy-chatblock-kick.html)