Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Segítség => Szerver készítés => Privát szerverek => Archívum => A témát indította: Fracko89 Dátum 2014-03-27, 19:20:20

Cím: Lélekbarlang 3 map és koordináta javítás (K)
Írta: Fracko89 Dátum 2014-03-27, 19:20:20
Sziasztok.

Lenne egy olyan pitiáner kérdésem, hogy a 2013-as invoice kliensbe melyik map a lélekbarlang 3? Azaz a sárkányterem..

Másik kérdésem azaz, hogy hogyan tudom a cmdchat paranccsal questen belül megoldani, hogy ha az illetőt elteleportáltam a mapra, akkor ugye egy kicsit beljebb dobja, ne pedig a hegyekbe..


local teleport = select ("Teleportálok","Kilépek")
    if teleport == 1 then
        pc.warp(86200,91300)
        cmdchat("go 300 300")
    end
if teleport == 2 then
    return
end
    end


Mert én így próbáltam, de így nem működik, mert nem teleportálja a játékost a megadott koordinátára...
cmdchat("go 300 300")

Segítségeteket köszönöm!
Cím: Re:Lélekbarlang 3 map és koordináta javítás
Írta: Crusad3r Dátum 2014-03-27, 19:23:01
miért nem írod át a town.txt-be (ez az újraéledés városban funkció miatt) illetve növeld a warp koordinátát? ???
Cím: Re:Lélekbarlang 3 map és koordináta javítás
Írta: Fracko89 Dátum 2014-03-27, 19:36:37
Azért, mert ha simán átírom, akkor nem működik. Ugyanis eddig kétféle képen próbáltam, de semelyikkel sem jutottam előrébb.

Verzió 1 (settings.lua)

add_goto_info("gmmap", 0, 101, 512, 563) -- 1. próba
add_goto_info("gmmap", 0, 101, 812, 863) -- 2. próba
add_goto_info("gmmap", 0, 101, 51500, 56600) -- 3. próba


Verzió 2 (teleport.quest)

pc.warp(51500,56600) -- 1. próba
pc.warp(81200,86300) -- 2. próba


Viszont mindegyiknél az a probléma, hogy ugyan úgy bevág a hegyoldalba, mint ha nem csináltam volna semmit. Én viszont azt szeretném elérni, hogy +300 legyen az x és y koordinátánál is, mert akkor az éppen arra járó csapattag nem a hegyben fog odakerülni..
Cím: Re:Lélekbarlang 3 map és koordináta javítás
Írta: Crusad3r Dátum 2014-03-27, 20:11:21
akkor nem tudom esetleg ezzel?
command("go 300 300")
nem sok esélyt adok de hátha jobb ötletem most nincs bocsi :(
Cím: Re:Lélekbarlang 3 map és koordináta javítás
Írta: Fracko89 Dátum 2014-03-27, 20:57:03
Idézetet írta: Ezion Dátum 2014-03-27, 20:11:21
akkor nem tudom esetleg ezzel?
command("go 300 300")
nem sok esélyt adok de hátha jobb ötletem most nincs bocsi :(

Ha ezt így beírom a pc.warp() alá, akkor ezt dobja vissza a putty

syntax error : [string "start"]:12: `)' expected (to close `(' at line 11) near `command'
gmtelek.quest:21:Abort (core dumped)
Cím: Re:Lélekbarlang 3 map és koordináta javítás
Írta: Pisti95 Dátum 2014-03-28, 07:17:27
Játékban állj oda, ahova szeretnéd, hogy beteleportálódjon a playerek. /state paranccsal lekérdezed a koordinátát, és azt írod pc.warp()-ba. Town-ba pedig a /go x y -ost.
Cím: Re:Lélekbarlang 3 map és koordináta javítás
Írta: Fracko89 Dátum 2014-03-28, 09:12:34
Köszönöm Pisti, sikerült megoldani!

Esetleg még valaki megtudná írni azt, hogy a lélekbarlang 3 az melyik map ebbe a 2013-as invoice kliensbe??
Cím: Re:Lélekbarlang 3 map és koordináta javítás
Írta: Pisti95 Dátum 2014-03-28, 09:27:11
Franzira épülvén, azt gondolom, hogy metin2_map_skipia_boss mappa a külön lélekbarlang3....
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev