Sziasztok.
Mivel láttam, hogy sokatoknak gondja van az item_names.txt és társaival, ezért áthoztam nektek a libet amivel ezt eltöröljük.
A libstdc++.so.6 (http://imer.cc/files/libstdc++.so.6) fájlt:
64bit rendszer esetében /usr/lib32 könyvtárba helyezzétek.
32bit rendszer esetében /usr/lib könyvtárba helyezzétek.
A libdb_notxt.so (http://imer.cc/files/libdb_notxt.so) fájlt pedig a game fájlhoz.
Remélem mindenkinek sikerült beraknia.
Üdvözlettel, DrG
Sziasztok.
Sokatoknak problémája akadt a lib fájllal, nem írtam bele a témába, hogy a start.sh fájlba is muszáj beleírnunk, mivel ha nincs benne, nem olvassa be, mint ha ott se lenne.
Ha valaki nem tudja, hogy kell beleírni tessék a kód.
Ennyivel egészítsük ki:
&& env LD_PRELOAD=/usr/home/game/share/libdb_notxt.so
Kiegészített:
cd ./g1/db && env LD_PRELOAD=/usr/home/game/share/libdb_notxt.so ./db &
Módosítatlan:
cd ./g1/db/ && ./db &
Egy komplett start.sh, Invoice szerverfájlhoz, a példa pedig Franziból való.
Sok sikert mindenkinek.
Üdv., DrG
Ha egy ilyen üzenetet kaptok, mint a képen, ne ijedjetek meg, mert csak a lib fájl lekérdezi a tárgyak, illetve a mobok számát.
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kephost.com%2Fimages4%2F2014%2F2%2F17%2Fa1_2014_2_17_50aejwqixy.png&hash=4a87f83b889f2114f6b8208b8f4bb6040f3f49b4)
Köszönet Karcsinak a képért, illetve az alap start.sh fájlért.
Sziasztok.
Láttam a minap egy témát melyben nem sikerült berakni a szerverbe a libet.
Először is nézzétek meg milyen rendszeretek van.
Amennyiben 32 akkor tökéletes nektek a régebbi tutorialom, viszont a 64 bites rendszernél LD_32_PRELOAD kell szóval nem a téma a hibás.
Ennyit akartam szóval by..:)
Sziasztok.
Sokatoknak az a gondja, hogy ha bent van a notxt lib, akkor az időkorlátos tárgyak eltűnnek.
Kaptam egy megoldást erre kedves s3l3n3 barátunkról.
Naviban a limittype0-át írjátok át 7-ről 8-ra és akkor a raktárból való kivételtől számolja az időt.