Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Segítség => Szerver készítés => Privát szerverek => Archívum => A témát indította: isolator05 Dátum 2013-12-29, 16:21:56

Cím: Npc-nek uj mozgás(k)
Írta: isolator05 Dátum 2013-12-29, 16:21:56
Üdv találtam 1 új npc-t de nem találok hozzá mozgást pl: run, dead.....
http://tgc-team.com/releasenew-npc-virana/
Nem tudom melyik npc mozgásával lehetne összehozni.
Ha segítetek akkor örök hálám.
Cím: Re:Npc-nek uj mozgás
Írta: [VIP]Nzioâ„¢ Dátum 2013-12-29, 16:28:44
Ha letöltöd van benne 1d wait, az már elég hozzá, hogy ott álljon egy helyben.
Pl. a vegyesnek is csak 1db van és mégis látod.

De ha nagyon mozgatni akarod akkor próbálgasd.
Cím: Re:Npc-nek uj mozgás
Írta: isolator05 Dátum 2013-12-29, 16:29:52
ok köszi a választ.
De az érdekelne hogy a mozgást mi alapján lehet kiválasztani? Hogy van e valamilyen érték grannyba amit figyelni kell.
Cím: Re:Npc-nek uj mozgás
Írta: [VIP]Nzioâ„¢ Dátum 2013-12-29, 16:46:05
Csontok nevei alapján, a mozgások azokhoz vannak "hozzá rendelve".
Pl. az animáció megmozdít x nevű csontot jobbra, de ez x npc animációja.
Akkor ha van y npc-nek is x nevű csontja akkor az is mozog.
Pl. van a részeg(npc/beggar), annak alap esetben van egy futás animációja(run),meg van a teleportos(npc/gilaso) annak is van egy futás animációja(run).Ha pl. a részeg run.msa és run.gr2 fájlát átteszed a teleportoshoz, akkor az is úgy fog járni mint a részeg.(Részeges öreg ember ^^)
Cím: Re:Npc-nek uj mozgás
Írta: isolator05 Dátum 2013-12-29, 17:03:44
Tehát akkor 3dsmax-al tudok hozzá csinálni?
Cím: Re:Npc-nek uj mozgás
Írta: [VIP]Nzioâ„¢ Dátum 2013-12-29, 17:23:33
Igen.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev