Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Segítség => Szerver készítés => Privát szerverek => Archívum => A témát indította: Mongoose Dátum 2013-12-29, 15:05:12

Cím: mount - füst (K)
Írta: Mongoose Dátum 2013-12-29, 15:05:12
Sziasztok!
Próbáltam az egyik mountra füstöt tenni, úgy csináltam ahogy a fehér oroszlánnal van, de nem füstöl. Valakinek ötlete aki csinált már ilyet?
Cím: Re:mount - füst
Írta: [VIP]Nzioâ„¢ Dátum 2013-12-29, 15:23:51
Na akkor.

Van egy alap msm fájlod a mounthoz, pl. a sima oroszlánhoz:
IdézScriptType            RaceDataScript

BaseModelFileName     "D:\Ymir Work\npc\lion\lion.GR2"

Group ShapeData
{
    PathName        ""
    ShapeDataCount        0
}
Group AttachingData
{
    AttachingDataCount       2
   
    Group AttachingData00
    {
        AttachingDataType    1
       
        isAttaching          0
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "horse_bip01"
       
        CollisionType        1
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           100.000000
            Position         0.000000 0.000000 0.000000
        }
    }
   
    Group AttachingData01
    {
        AttachingDataType    1
       
        isAttaching          0
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "horse_bip01"
       
        CollisionType        3
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           121.000000
            Position         0.000000 0.000000 0.000000
        }
    }
}

Annál a AttachingDataCount-ot növeled meg eggyel(af hány effektet akarsz bele rakni.
Majd pedig a zölddel jelölt rész után ütsz egy ENTER-t.
Aztán beszúrod ezt:
IdézGroup AttachingData02
    {
        AttachingDataType    2
       
        isAttaching          0
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "horse_Bip01"
       
        EffectScriptName     "D:\Ymir Work\npc\lion_white\ice_smoke1.mse"
        EffectPosition       0.000000 0.000000 0.000000
        EffectRotation       0.000000 0.000000 0.000000
    }
Sárga rész: melyik csonthoz rendeli hozzá az effektet, ez lesz a "középpontja".
Lila: Melyik effektet rakja rá, és azt honnan olvassa
Fehér: A legutóbbi+1, eggyel kisebb a AttachingDataCount-nál.

Ez csak egy példa rá, de amúgy akármilyen effektet rá rakhatsz, lényeg, hogy szép legyen. ^^
Pl. A halloweeni lóra lila füstöt.
Cím: Re:mount - füst
Írta: Mongoose Dátum 2013-12-29, 15:43:39
Köszönöm a leírást, így már értem eddig miért nem volt jó.

(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fkepfeltoltes.hu%2F131229%2Fss_www.kepfeltoltes.hu_.jpg&hash=7dfe78fbeb4ec1ad142fd5747d4ac4ccef7539f7)


:)
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev