Na akkor.
Van egy alap msm fájlod a mounthoz, pl. a sima oroszlánhoz:
IdézScriptType RaceDataScript
BaseModelFileName "D:\Ymir Work\npc\lion\lion.GR2"
Group ShapeData
{
PathName ""
ShapeDataCount 0
}
Group AttachingData
{
AttachingDataCount 2
Group AttachingData00
{
AttachingDataType 1
isAttaching 0
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "horse_bip01"
CollisionType 1
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 100.000000
Position 0.000000 0.000000 0.000000
}
}
Group AttachingData01
{
AttachingDataType 1
isAttaching 0
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "horse_bip01"
CollisionType 3
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 121.000000
Position 0.000000 0.000000 0.000000
}
}
}
Annál a AttachingDataCount-ot növeled meg eggyel(af hány effektet akarsz bele rakni.
Majd pedig a zölddel jelölt rész után ütsz egy ENTER-t.
Aztán beszúrod ezt:
IdézGroup AttachingData02
{
AttachingDataType 2
isAttaching 0
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "horse_Bip01"
EffectScriptName "D:\Ymir Work\npc\lion_white\ice_smoke1.mse"
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
EffectRotation 0.000000 0.000000 0.000000
}
Sárga rész: melyik csonthoz rendeli hozzá az effektet, ez lesz a "középpontja".
Lila: Melyik effektet rakja rá, és azt honnan olvassa
Fehér: A legutóbbi+1, eggyel kisebb a AttachingDataCount-nál.
Ez csak egy példa rá, de amúgy akármilyen effektet rá rakhatsz, lényeg, hogy szép legyen. ^^
Pl. A halloweeni lóra lila füstöt.
Köszönöm a leírást, így már értem eddig miért nem volt jó.
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fkepfeltoltes.hu%2F131229%2Fss_www.kepfeltoltes.hu_.jpg&hash=7dfe78fbeb4ec1ad142fd5747d4ac4ccef7539f7)
:)