Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Segítség => Szerver készítés => Privát szerverek => Archívum => A témát indította: Sephere92 Dátum 2013-12-23, 21:57:43

Cím: Kosztüm + Inventory(k)
Írta: Sephere92 Dátum 2013-12-23, 21:57:43
Sziasztok.  ;)

Akad egy kis probléma amikor beakartam rakni a Kosztüm + inventory egybe ugye mert láttam itt fórumon felrakva. Mindent a helyére raktam mégis a betöltő képernyő után kidob. Minden pontosan raktam be tehát ez nem lehet gond. Kliens: Whiteworld tehát alapból egy működő kosztüm rendszer volt benne, és a szerver oldalon is be van rakva ha ez számítana.
Kliens syserr:
ui.py(line:2721) LoadScriptFile
system.py(line:192) execfile
system.py(line:163) Run
locale/it/ui/InventoryWindow.py(line:6) ?

LoadScriptFile - exceptions.AttributeError:'module' object has no attribute 'COSTUME_SLOT_START'

1223 21:54:27861 :: ============================================================================================================
1223 21:54:27861 :: Abort!!!!


1223 21:54:27862 ::
uiInventory.py(line:137) __LoadWindow
ui.py(line:2726) LoadScriptFile
exception.py(line:36) Abort

InventoryWindow.LoadWindow.LoadObject - exceptions.SystemExit:

1223 21:54:27862 :: ============================================================================================================
1223 21:54:27862 :: Abort!!!!
Cím: Re:Kosztüm + Inventory
Írta: whiteworld Dátum 2013-12-24, 07:04:18
Az uiscriptben lecserélted a costumewindow,py fájlt?
Cím: Re:Kosztüm + Inventory
Írta: Sephere92 Dátum 2013-12-24, 14:34:54
Mindent lecseréltem persze. Ez nem lehet gond. 3.-ra próbáltam meg mi nap. És ugyanaz a hiba. 3x soha nem felejteném ki az uiscriptes részt.:)
Cím: Re:Kosztüm + Inventory
Írta: T0gy3R Dátum 2013-12-24, 14:39:54
Talán az lehet a baj, hogy WW egy magyar kliensbe tette be
te pedig a hibaüzenet alapján nem kifejezetten magyar kliensbe próbáltad beépíteni

"
locale/it/ui/InventoryWindow.py(line:6) ?
"
Cím: Re:Kosztüm + Inventory
Írta: whiteworld Dátum 2013-12-24, 18:05:53
Igen én Gf kliensbe raktam be, locale_hu, erre keress rá a py fájlokban és írd át arra ami neked van, gondolom neked locale_gf van, abban szokott az elérés locale/it lenni.
Cím: Re:Kosztüm + Inventory
Írta: Sephere92 Dátum 2013-12-24, 21:40:19
Az a gond hogy én is gondoltam erre meg is néztem már a uiscriptes részén és a locale-ba való részen is sehol sincs locale/xy/ elérési út. Tehát ez nem lehet baj.
Cím: Re:Kosztüm + Inventory
Írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2013-12-24, 22:12:05
costumewindow.py hívna' az item.COSTUME_SLOT_START változo't, de az nincs definia'lva az indi'to'ban.
I'rd a't 109-re.
Cím: Re:Kosztüm + Inventory
Írta: Sephere92 Dátum 2013-12-24, 22:33:34
Penger hogy érted hogy írjam át 109-re? Mit írjak át?
Cím: Re:Kosztüm + Inventory
Írta: whiteworld Dátum 2013-12-25, 06:37:47
P3NG3R így érti hogy írd át, COSTUME_START_INDEX = 0 a nullát írd 109 re, COSTUME_START_INDEX = 109,
lehet te a régi game fájlal dolgozol és az ahhoz való kliensel, én meg az r34083 as game fájlal és ahhoz való kliensel, nálam a costumewindow,py ben így szerepel COSTUME_START_INDEX = 0 és semmi gondom vele, de nálad lehet 109 lesz a megoldás. De küld már el nekem az eredeti costumewindow,py és a localéból az inventorywindow.py fájlaidat, meg nézném őket.
Cím: Re:Kosztüm + Inventory
Írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2013-12-25, 10:31:24
Új indítókban 109-cel kezdődik a kosztümök slot-ja. Annyira logikus. Régebbi game fájlokhoz teljesen más costumewindow.py fájl kell.
Cím: Re:Kosztüm + Inventory
Írta: Sephere92 Dátum 2013-12-25, 11:34:20
Így már érthető. :) Köszi
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev