Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Segítség => Szerver készítés => Privát szerverek => Archívum => A témát indította: Mongoose Dátum 2013-11-11, 17:29:25

Cím: textúra elérési útja(k)
Írta: Mongoose Dátum 2013-11-11, 17:29:25
Sziasztok,

hogyan kell Granny Viewer-ben a textúra elérési útját megváltoztatni?
Cím: Re:textúra elérési útja
Írta: NeXu$ Dátum 2013-11-11, 17:57:56
Texture Changer?
Cím: Re:textúra elérési útja
Írta: Mongoose Dátum 2013-11-11, 18:13:42
Találtam epvp-n, de nem engedte letölteni mivel vírusosnak jelezte.
Cím: Re:textúra elérési útja
Írta: Ken Dátum 2013-11-11, 18:21:12
Akkor nyomd ki addig a vírusirtódat...

(Nem tom hogy tényleg vírusos-e, de más lehetőség csak akkor van ha visszateszed 3dsmaxba, ami már nehezebb)

Am én egy virtuális gépen használom a texture changert, ha nagyon félted a géped tedd te is ezt.
Cím: Re:textúra elérési útja
Írta: Mongoose Dátum 2013-11-12, 16:16:11
Hát inkább nem nyomom ki a vírusirtót...
A többihez pedig nem értek, más megoldás?
Cím: Re:textúra elérési útja
Írta: Ken Dátum 2013-11-12, 20:03:34
Mint mondtam, ha értesz a modellezéshez akkor 3dsmaxban újratextúrázod.
Cím: Re:textúra elérési útja
Írta: Mongoose Dátum 2013-11-12, 22:13:54
Pedig teljesen egyszerű dologról lenne szó, átszíneztem egy medvét, majd a duplikáltam a medve mappáját (monster/bear) is tetszőlegesen átszíneztem a .dds fájlt, de nem változik a színe mivel a régi .dds fájlra hivatkozik ha megnézem Granny Viewerrel.

Ha az eredeti bear mappába teszem az átszínezett .dds fájlt akkor átszínezve jelenik meg. Megakarom tartani mindkettő kinézetét ezért kellene megváltoztatni az elérést.
Cím: Re:textúra elérési útja
Írta: [VIP]Nzioâ„¢ Dátum 2013-11-13, 17:26:56
Hello mindenkinek!

Minke ehez texture changer vagy 3dsmax?  ;D
Van könnyebb megoldás is rá.

1. kibontod a monster-t
2. medve mappájába belemész és bemásolod oda a saját textúrádat pl. medve_teszt.dds néven
3. lemásolod a bear.msm fájlt
4. a másolatot elnevezed medve_teszt.msm-nek
5. szerkeszted a medve_teszt.msm-et notepaddal, a következő módon:
Eredeti:
ScriptType            RaceDataScript

BaseModelFileName     "d:/ymir work/monster/bear/bear.gr2"

DefaultHitSoundFileName     ""
List DefaultHitEffectFileName
{
}

Group AttachingData
{
    AttachingDataCount       2
   
    Group AttachingData00
    {
        AttachingDataType    1
       
        isAttaching          0
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "Bip01"
       
        CollisionType        1
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           100.000000
            Position         0.000000 -50.000000 90.000000
        }
    }
   
    Group AttachingData01
    {
        AttachingDataType    1
       
        isAttaching          0
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "Bip01"
       
        CollisionType        3
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           130.000000
            Position         0.000000 -50.000000 90.000000
        }
    }
}


Ez legyen az erdeti helyett:
ScriptType            RaceDataScript

BaseModelFileName     "d:/ymir work/monster/bear/bear.gr2"

Group ShapeData
{
PathName "d:/ymir work/monster/bear/"

ShapeDataCount 1

Group ShapeData00
{
ShapeIndex 0

Model "bear.gr2"
SourceSkin "bear.dds"
TargetSkin "medve_teszt.dds"
}
}

Group AttachingData
{
    AttachingDataCount       2
   
    Group AttachingData00
    {
        AttachingDataType    1
       
        isAttaching          0
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "Bip01"
       
        CollisionType        1
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           100.000000
            Position         0.000000 -50.000000 90.000000
        }
    }
   
    Group AttachingData01
    {
        AttachingDataType    1
       
        isAttaching          0
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "Bip01"
       
        CollisionType        3
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           130.000000
            Position         0.000000 -50.000000 90.000000
        }
    }
}


6. a medve_teszt.msm-et és a medve_teszt.dds-t beírod a becsomagoló xml fájlodba
7. npc listbe így írod bele:
0 medve_teszt bear
116 medve_teszt

Mind két sor kell!
8. szerver és kliens oldali mob_proto-ba is beírod
9. vissza csomagolod a monster-t(msm,dds), root-ot(npclist), locale_xy-t(mob_proto)
10. leteszteled játékban és megnézed jó-e
11. ha nem jó átnézed mit rontottál el, ha jó akkor megköszönöd

Így nem kell neki új mappa se semmi más csak a dds és az msm és látszani fog.

Nzio
Cím: Re:textúra elérési útja
Írta: Mongoose Dátum 2013-11-13, 22:23:03
Köszönöm a részletes leírást Nzio™, így már sikerült. :)
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev