Üdv.
Szeretném megkérdezni ,hogy tudom megcsinálni egy adott map ra ne tudjanak portot csinálni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
1, root.eix/epk-t kibontod.
2, uiinventory.py-t megnyitod
3, Elején találnod kell ezt a sort:
Visszaállító Tekercsek:
WARP_SCROLLS = [22011, 22000, 22010]
4, Rákeresel erre:
def __SendUseItemPacket(self, slotPos):
Így nézzen ki (részlet):
def __SendUseItemPacket(self, slotPos):
# °łŔλóÁˇ ż°í ŔÖ´Â µżľČ ľĆŔĚĹŰ »çżë ąćÁö
if uiPrivateShopBuilder.IsBuildingPrivateShop():
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, locale.USE_ITEM_FAILURE_PRIVATE_SHOP)
return
## WARP_SCROLL_BLOCK
# Atlasinfo.txt szerint kell megadni a map neveket!
itemVNum = player.GetItemIndex(slotPos)
if itemVNum in WARP_SCROLLS:
MapName = str(background.GetCurrentMapName())
if MapName == "season1/metin2_map_oxevent" or MapName =="metin2_map_deviltower1" or MapName == "metin2_map_t1" or MapName == "metin2_map_t2" or MapName == "metin2_map_t3":
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, "Ezen a területen nem használatod a Visszaszállító tekercset!")
return TRUE
## END_OF_WARP_SCROLL_BLOCK
net.SendItemUsePacket(slotPos)
def __SendMoveItemPacket(self, srcSlotPos, dstSlotPos, srcItemCount):
5, Ha minden így van akkor nem muszáj módosítanod.
Ezt a sort látod?
if MapName == "season1/metin2_map_oxevent" or MapName =="metin2_map_deviltower1" or MapName == "metin2_map_t1" or MapName == "metin2_map_t2" or MapName == "metin2_map_t3":
Ezt a sort kell kiegészítened, mintha questet írnál...
or MapName =="Atlasinfo-ban szereplő map neve"
Lényeg, hogy a végén maradjon ott az a kettőspont :
Elmented, visszacsomagolod, és kipróbálod.
Atlasinfo.txt-ből kell származzon a neve...ha season1/2/3-ban van a map akkor az is kell ide, de atlasinfo-ból kimásolod és kész.
Köszönöm ment a +