sziasztok valaki feltudna nekem tölteni 1 magyar lélek kő és 1 teleport gyűrű questet ? :)
az is érdekelne h a gyűrűhöz hányas type-ot használjak ?
előre is köszönöm!
Questet most nem tudok adni, de gyanítom itt a fórumon is valahol kivan téve, majd valaki belinkelni/feltölti.
18-as type kell neki.
lélekkő megvan:
---------------------
--Magyarosítva
--by. P3NG3R
---------------------
quest training_grandmaster_skill begin
state start begin
when 50513.use begin
say_title("A Nagymesteri képességek edzése")
say("Ez a kő tele van lelki energiával,")
say("amely javíthatja a képességeidet.")
say("")
wait()
if pc.get_skill_group() == 0 then
say_title("A Nagymesteri képességek edzése")
say("Nincs képességed, amit fejleszthetnél!")
return
end
if get_time() < pc.getqf("next_time") then -- and not is_test_server() then
say_title("A Nagymesteri képességek edzése")
if pc.is_skill_book_no_delay() then
say("Ahhoz, hogy nagymesteri képességeid")
say("fejleszthesd, kattints a 'Tovább' gombra.")
say("")
wait()
say_title("A Nagymesteri képességek edzése")
else
say("Ma már használtál egy lélek követ!")
say("Ördögűző tekercs segítségével újat használhatsz.")
return
end
end
local result = training_grandmaster_skill.BuildGrandMasterSkillList(pc.get_job(), pc.get_skill_group())
local vnum_list = result[1]
local name_list = result[2]
if table.getn(vnum_list) == 0 then
say("Jelenleg nincs nagymesteri képességed,")
say("amit fejleszthetnél.")
return
end
-- say_title("A Nagymesteri képességek edzése")
say("Válaszd ki azt a képességet, amit jelen pillanatban")
say("fejleszteni akarsz.")
say()
local menu_list = {}
table.foreach(name_list, function(i, name) table.insert(menu_list, name) end)
table.insert(menu_list, "Bezár")
local s=select_table(menu_list)
if table.getn(menu_list) == s then
return
end
if pc.count_item(50513)==0 then
say("Edzés közben elveszett a lélekköved, így nem")
say("tudod tovább folytatni a képesség edzését!")
say("")
return
end
local skill_name=name_list[s]
local skill_vnum=vnum_list[s]
local skill_level = pc.get_skill_level(skill_vnum)
local cur_alignment = pc.get_real_alignment()
local need_alignment = 1000+500*(skill_level-30)
test_chat("Jelenlegi rangod: "..cur_alignment)
test_chat("Szükséges rangpontok: "..need_alignment)
local title = string.format("%s fejlesztése G%d-ről", skill_name, skill_level-30+1)
say_title(title)
say("Ha felhasználod edzés közben a rossz/jó pontjaidat,")
say("akkor megtörténhet, hogy az átlagszint alá esel.")
say("")
if cur_alignment<-19000+need_alignment then
say_reward("Nem lehet tovább rontani a rangod. Muszáj javítanod")
say_reward("rajta, hogy tovább fejleszthesd a képességeid!")
say("")
return
end
if cur_alignment<0 then --Fejlesztés előtti, és utáni rangod: %d -> %d
say_reward(string.format("Fejleszés után levont rang pont ha[ENTER]sikertelen és ha sikeres: %d -> %d", need_alignment, need_alignment*2))
say_reward("Folytatáshoz kattints a 'Tovább' gombra.")
need_alignment=need_alignment*2
elseif cur_alignment<need_alignment then
say_reward(string.format("Szükséges rossz/jó pontok: %d", need_alignment))
say("")
say_reward("Ha most edzed képességed, akkor a rangod negatívba")
say_reward("csökken, ami 50. Szint felett veszélyes is lehet!")
say_reward("Ha biztosan akarod, kattints a 'Tovább' gombra.")
else
say_reward(string.format("Szükséges rossz/jó pontok: %d", need_alignment))
end
say("")
local s=select("Tovább", "Megszakít")
if s==2 then
return
end
if cur_alignment>=0 and cur_alignment<need_alignment then
say_title(string.format("%s megerősítés!", title))
say("Ha nagymester képességeket akarsz elsajátítani,")
say("akkor a rossz/jó pontjaid az átlagszint alá ")
say("eshetnek, mivel pillanatnyilag csak kevés")
say("rang ponttal rendelkezel.")
say("Ha tényleg edzeni akarsz, akkor írd be az")
say("alábbi sorba a következő szót.")
say("")
say_reward("Fejleszteni")
say()
say("Ha nem akarod edzeni, akkor hagyd üresen a")
say("szövegdobozt és nyomd meg az 'ENTER' billentyűt.")
local s=input()
if s!="Fejleszteni" then
return
end
end
if get_time() < pc.getqf("next_time") then -- and not is_test_server() then
if pc.is_skill_book_no_delay() then
pc.remove_skill_book_no_delay()
else
say("Ez valami kiskapu elkerülő üzenet aka blabla :D")
return
end
end
pc.setqf("next_time", get_time()+time_hour_to_sec(number(8, 12)))
if need_alignment>0 then
if pc.learn_grand_master_skill(skill_vnum) then
pc.change_alignment(-need_alignment)
say_title(string.format("%s sikeres!", title))
say("")
if 40 == pc.get_skill_level(skill_vnum) then
say(string.format("A %s Tökéletes mester lett!", skill_name))
else
say_reward("Képesség edzése sikeres!")
say_reward(string.format("%s elérte a G%d szintet.",skill_name, skill_level-30+1+1))
end
say_reward("Vesztettél néhány rossz/jó rangpontot és")
say_reward("felhasználtad a lélek követ.")
say("")
else
pc.change_alignment(-number(need_alignment/3, need_alignment/2))
say_title(string.format("%s sikertelen!", title))
say("")
say_reward("Képesség edzése sikertelen!")
say_reward("Vesztettél néhány rossz/jó rangpontot és")
say_reward("felhasználtad a lélek követ.")
end
end
pc.removeitem("50513", 1)
end
function BuildGrandMasterSkillList(job, group)
GRAND_MASTER_SKILL_LEVEL = 30
PERFECT_MASTER_SKILL_LEVEL = 40
local skill_list = special.active_skill_list[job+1][group]
local ret_vnum_list = {}
local ret_name_list = {}
table.foreach(skill_list,
function(i, skill_vnum)
local skill_level = pc.get_skill_level(skill_vnum)
if skill_level >= GRAND_MASTER_SKILL_LEVEL and skill_level < PERFECT_MASTER_SKILL_LEVEL then
table.insert(ret_vnum_list, skill_vnum)
local name=locale.GM_SKILL_NAME_DICT[skill_vnum]
if name == nil then
name=skill_vnum
end
table.insert(ret_name_list, name)
end
end)
return {ret_vnum_list, ret_name_list}
end
end
end
ennek is nagyon örülök :) köszönöm
Warp gyűrű:
quest warpring3 begin
state start begin
when 40002.use with pc.get_level() >= 10 begin
say("Akarsz utazni?")
say("")
local main_set = select("Igen","Nem")
if main_set == 2 then
return
end
if pc.get_level() <= 10 then
say("A te szinted túl kicsi.")
say("Gyere vissza ha elérted a 10-es szintet!")
say("")
return
end
local map = pc.get_map_index()
local empire = pc.get_empire()
local level = pc.get_level()
say("Hová akarsz teleportálni?")
say("")
-- ?? ?? ???? ?? ?? (? ?? 1,2 ??)
if map == 1 or map == 3 or map == 21 or map == 23 or map == 41 or map == 43 then
local guild_map_names = {
"Céhföld Shinsoo",
"Céhföld Chunjo",
"Céhföld Jinno",
}
guild_map_name = guild_map_names[empire]
local empire_castle={
"Empire Castle(téli)",
"Empire Castle(nyár)",
"Empire Castle(ősz)",
}
empire_castle =empire_castle[empire]
local sub_set = 0
if level < 60 then -- 60?? : ?????, ???, ????, ???
sub_set = select(guild_map_name, "Seugryong völgy", "Kígyó rét", "Sohan-hegy", empire_castle,"Egyéb helyre")
if sub_set == 6 then -- ??
return
end
else -- 61?? : ????, ???, ????, ????
sub_set = select(guild_map_name, "Seugryong völgy", "Kígyó rét", "Sohan-hegy", empire_castle,"Egyéb helyre")
if sub_set == 6 then -- ??
say("Hová akarsz teleportálni?")
say("")
sub_set = select("Tűzföld", "Démon Torony(DT)", "Pók kazamatába (SD1)", "Szellem erdő", "Vörös erdő", "Óriások földje", "Vissza", "Mégse") + 5
if sub_set == 13 then -- ??
return
end
if sub_set == 12 then -- ??
say("Hová akarsz teleportálni?")
say("")
--- l
sub_set = select(guild_map_name, "Seugryong völgy", "Kígyó rét", "Sohan-hegy", empire_castle,"Egyéb helyre")
if sub_set == 6 then -- ??
say("Hová akarsz teleportálni?")
say("")
sub_set = select("Tűzföld", "Démon Torony(DT)", "Pók kazamata(SD1)", "Szellem erdő", "Vörös erdő", "Óriások földje", "Mégse") + 5
if sub_set == 12 then -- ??
return
end
end
end
end
end
local warp = {
-- guild_map
{
{ 128500, 1000 },
{ 179500, 1000 },
{ 271800, 13000 },
},
-- 64 map_n_threeway
{
{ 402100, 673900 },
{ 270400, 739900 },
{ 321300, 808000 },
},
-- 63 metin2_map_n_desert_01
{
{ 217800, 627200 },
{ 221900, 502700 },
{ 344000, 502500 },
},
-- 61 map_n_snowm_01
{
{ 434200, 290600 },
{ 375200, 174900 },
{ 491800, 173600 },
},
--empire_castle
{
{975200, 133000},
{977200, 185000},
{923900, 183600},
} ,
-- 62 metin2_map_n_flame_01
{
{ 599400, 756300 },
{ 597800, 622200 },
{ 730700, 689800 },
},
-- devil_tower
{
{ 590500, 110500 },
{ 590500, 110500 },
{ 590500, 110500 },
},
-- 104 metin2_map_spiderdungeon
{
{ 60000, 496000 },
{ 60000, 496000 },
{ 60000, 496000 },
},
-- 67 metin2_map_trent
{
{ 288700, 5700 },
{ 288700, 5700 },
{ 288700, 5700 },
},
-- 68 metin2_map_trent02
{
{ 1119900, 70800 },
{ 1119900, 70800 },
{ 1119900, 70800 },
},
-- 70 metin2_map_nusluck01
{
{ 845100, 745900 },
{ 845100, 745900 },
{ 845100, 745900 },
},
}
test_chat(warp[sub_set][empire][1]..warp[sub_set][empire][2])
say("")
say("Teleportállak téged, sok sikert!")
say("")
wait()
pc.warp(warp[sub_set][empire][1], warp[sub_set][empire][2])
else -- ? ?? 1,2 ? ??? ?????? ? ?? 1,2 ? ??? ?? ??
local sub_set2 = 3
--sub_set2 = select(locale.vileage1_name[empire], locale.vileage2_name[empire], locale.cancel)
if empire==1 then
sub_set2 = select("Map1","Map2" , locale.cancel)
elseif empire ==2 then
sub_set2 = select("Map1","Map2" , locale.cancel)
elseif empire ==3 then
sub_set2 = select("Map1","Map2" , locale.cancel)
end
if sub_set2 != 3 then
if sub_set2 == 1 then
say("")
say("Teleportállak téged, sok sikert!")
say("")
wait()
if empire == 1 then
pc.warp(474300,954800)
elseif empire == 2 then
pc.warp(63800,166400)
elseif empire == 3 then
pc.warp(959900,269200)
end
elseif sub_set2 == 2 then
say("")
say("Teleportállak téged, sok sikert!")
say("")
wait()
if empire == 1 then
pc.warp(353100,882900)
elseif empire == 2 then
pc.warp(145500,240000)
elseif empire == 3 then
pc.warp(863900,246000)
end
end
end
end
end
end
end
köszönöm zárom!