Sziasztok
minap találtam egy jó lovas questet
de amikor elkezdi valaki csinálni akkor azt írja lejárt az idő
mi lehet benne a hiba ?
quest :
quest pony_buy begin
state start begin
when 20349.chat."Lovagolni akarok" with horse.get_grade()==0 begin
if pc.get_level() < 25 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("A te szinted túl kevés ahhoz, hogy lovat")
say("szerezhess. ")
return
elseif pc.countitem("50050")<1 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("A ló megszerzéséhez szükség lesz egy ló medálra,")
say("amit a majom kazamata álnok majmaitól szerezhetsz.")
say("A medál igen különös tárgy és nagyon ritka.")
say("Amíg nincs egy ló medálod se, nem kezdheted el")
say("a lovas megbízást!")
say("")
say_reward("Hozz nekem egy ló medált és még beszélünk!")
set_state(need_item50050)
elseif pc.countitem("50050")>=1 and pc.get_level() >= 25 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Nagyon jó, látom te már felkészültél a lovas")
say("megbízásra, megvan a szükséges Szinted, és még")
say("hoztál nekem ló medált is.")
say("")
say("A küldetés: Ölj meg 50 darab Kegyetlen íjászt!")
say("Mindössze 30 Perced van rá!")
say("")
local b=select("Kezdeni", "Majd késõbb")
if 1==b then
if pc.countitem("50050")>=1 then
pc.removeitem("50050", 1)
set_state(test)
end
elseif 2==b then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Jó, akkor várok.")
say("gyere vissza, ha felkészültél..")
return
end
end
end
end
state need_item50050 begin
when letter begin
send_letter("Szerezz ló medált!")
end
when button or info begin
say_title("Szerezz ló medált!")
say("Menj a Majom kazamatába és szerezz")
say("ló medált az ottani majmoktól.")
say("")
say_item("Ló medál", 50050, "A lovak fejlesztésére szolgál")
say("")
set_state(start)
end
end
state test begin
when letter begin
q.set_counter("Kegyetlen íjász", 50-pc.getqf("kill_count"))
end
when 503.kill begin
pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1)
q.set_counter("Kegyetlen íjász", 50-pc.getqf("kill_count"))
if get_time()>=pc.getqf("limit_time") then
set_state(failure)
end
end
when letter begin
q.set_clock("Hátralévõ idõ ", pc.getqf("limit_time")-get_time())
end
when letter begin
send_letter("Ölj Kegyetlen íjászokat")
end
when button or info begin
say_title("Kegyetlen íjászokat")
say("Ölj meg 50 Kegyetlen íjászt mindeössze")
say("30 Perced van a küldetésre.")
say("Ha nem teljesíted idõben, elbuksz!")
end
when 503.kill with pc.getf("pony_buy","kill_count") >= 50 and pc.getf("pony_buy","limit_time")>=get_time() begin
set_state(report)
end
when 20349.chat."PONY QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=0 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Lovagolni akarok" begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Menj és öld meg azt az 50 Kegyetlen íjászt!")
say("Ha nem ölöd meg õket nem kapod meg a lovad.")
say("Mire vársz még?!")
select("INDULÁS")
end
end
state report begin
when letter begin
send_letter("Sikerült")
end
when button or info begin
say_title("Sikerült")
say("Megcsináltad, megölted az 50 íjászt.")
say("A lovászinas már vár rád, menj és õ majd")
say("tájékoztat a továbbiakról!")
end
when 20349.chat."PONY QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=0 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Hol a lovam?" with horse.get_grade()==0 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Gratulálok!")
say("Sikerrel teljesítetted a megbízást, most már")
say("csak idõ kérdése és megérkezik a lovad.")
say("Oh, nem mondtam?")
say("A lóra várnod kell egy teljes napot.")
say("És ára is van a lónak, ami nem kevesebb,")
say("mint 100.000 Yang!")
say("")
say_reward("Gyere vissza holnap és legyen nálad a 100.000 Yang!")
if is_test_server() or pc.is_gm() then
pc.setqf("make_time", get_time()+10)
else
pc.setqf("make_time", get_time()+number(8, 16)*60*60)
end
set_state(wait)
end
end
state wait begin
when letter begin
send_letter("Várakozás a lóra")
end
when button or info begin
say_title("Várakozás a lóra")
say("A lovad már úton van, de még várnod kell.")
say("A lovász inas most idomítja, mert még vad.")
say("Amint elkészül vidd a 100.000 Yangot és váltsd ki.")
end
when login with get_time()>=pc.getf("pony_buy","make_time") begin
set_state(buy)
end
when 20349.chat."PONY QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=0 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Hol a lovam?" with horse.get_grade()==0 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Ne légy már türelmetlen!")
say("Nem könnyû egy vad lovat megszelidíteni!")
say("Gyere vissza kicsit késõbb!")
end
end
state buy begin
when letter begin
send_letter("A lovad elkészült")
end
when button or info begin
say_title("A lovad elkészült")
say("A lovad most már készen van!")
say("Menj a lovászinashoz és vedd át a lovad")
say("100.000 Yangért cserébe.")
end
when 20349.chat."Hol a lovam?" with horse.get_grade()==0 and get_time()>=pc.getf("pony_buy","make_time") begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Ugye-ugye, a türelem rózsát terem!")
say("A lovad ugyan elkészült, de a fizetség nálad")
say("van-e? Az a bizonyos 100.000 Yang.")
say("Mert ha nincs nem engedem, hogy elvidd.")
say("")
say_reward("Meg akarod venni a lovadat?")
local b=select("Igen", "Nem")
if 1==b then
if pc.get_money() >= 100000 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Nagyszerû! Immáron igazi lovas vagy!")
say("De ez a ló még nagyon gyenge, muszáj")
say("lesz fejlesztened a kicsit.")
say("a fejlesztések ára egy ló medál és")
say("egy általam elõállított küldetés.")
say("És ne feledjem, etesd is a lovad, mert")
say("ha nem kap enni éhen is halhat!")
say("Na engedlek utadra.")
char_log(0, "HORSE_BUY", "BEGIN")
pc.changemoney(-100000)
char_log(0, "HORSE_BUY", "DEC money 100000")
horse.unride()
horse.advance()
horse.ride()
char_log(0, "HORSE_BUY", "INC horse_advance 1")
pc.give_item2("50051", 1)
char_log(0, "HORSE_BUY", "INC 50051 1")
char_log(0, "HORSE_BUY", "END")
set_state(start)
else
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Nincs elég Yangod!")
end
elseif 2==b then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Én aztán tudok várni.")
return
end
end
end
state failure begin
when letter begin
send_letter("Elbuktál")
end
when button or info begin
say_title("Elbuktál")
say("Nem voltál képes megölni 50 íjászt 30 Perc")
say("alatt! Menj és jelentsd a kudarcot a lovász-")
say("inasnak.")
set_state(start)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end
Tényleg kellett oda az az END, amit odaírtam +-ba, csak nem jó helyre tettem, míg taboltam.
Bocs reggel van még! :D
Próba:
quest pony_buy begin
state start begin
when 20349.chat."Lovagolni akarok" with horse.get_grade()==0 begin
if pc.get_level() < 25 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("A te szinted túl kevés ahhoz, hogy lovat")
say("szerezhess. ")
return
elseif pc.countitem("50050")<1 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("A ló megszerzéséhez szükség lesz egy ló medálra,")
say("amit a majom kazamata álnok majmaitól szerezhetsz.")
say("A medál igen különös tárgy és nagyon ritka.")
say("Amíg nincs egy ló medálod se, nem kezdheted el")
say("a lovas megbízást!")
say("")
say_reward("Hozz nekem egy ló medált és még beszélünk!")
set_state(need_item50050)
elseif pc.countitem("50050")>=1 and pc.get_level() >= 25 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Nagyon jó, látom te már felkészültél a lovas")
say("megbízásra, megvan a szükséges Szinted, és még")
say("hoztál nekem ló medált is.")
say("")
say("A küldetés: Ölj meg 50 darab Kegyetlen íjászt!")
say("Mindössze 30 Perced van rá!")
say("")
local b=select("Kezdeni", "Majd késobb")
if 1 == b then
if pc.countitem("50050")>=1 then
pc.removeitem("50050", 1)
set_state(test)
end
elseif 2 == b then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Jó, akkor várok.")
say("gyere vissza, ha felkészültél..")
return
end
end
end
end
state need_item50050 begin
when letter begin
send_letter("Szerezz ló medált!")
end
when button or info begin
say_title("Szerezz ló medált!")
say("Menj a Majom kazamatába és szerezz")
say("ló medált az ottani majmoktól.")
say("")
say_item("Ló medál", 50050, "A lovak fejlesztésére szolgál")
say("")
set_state(start)
end
end
state test begin
when letter begin
q.set_counter("Kegyetlen íjász", 50-pc.getqf("kill_count"))
end
when 503.kill begin
pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1)
q.set_counter("Kegyetlen íjász", 50-pc.getqf("kill_count"))
if get_time()>=pc.getqf("limit_time") then
set_state(failure)
end
end
when letter begin
q.set_clock("Hátralévo ido ", pc.getqf("limit_time")-get_time())
end
when enter begin
pc.setqf("limit_time", get_time()+30*60)
pc.setqf("kill_count", 0)
end
when letter begin
send_letter("Ölj Kegyetlen íjászokat")
end
when button or info begin
say_title("Kegyetlen íjászokat")
say("Ölj meg 50 Kegyetlen íjászt mindeössze")
say("30 Perced van a küldetésre.")
say("Ha nem teljesíted idoben, elbuksz!")
end
when 503.kill with pc.getf("pony_buy","kill_count") >= 50 and pc.getf("pony_buy","limit_time")>=get_time() begin
set_state(report)
end
when 20349.chat."PONY QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=0 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Lovagolni akarok" begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Menj és öld meg azt az 50 Kegyetlen íjászt!")
say("Ha nem ölöd meg oket nem kapod meg a lovad.")
say("Mire vársz még?!")
select("INDULÁS")
end
end
state report begin
when letter begin
send_letter("Sikerült")
end
when button or info begin
say_title("Sikerült")
say("Megcsináltad, megölted az 50 íjászt.")
say("A lovászinas már vár rád, menj és o majd")
say("tájékoztat a továbbiakról!")
end
when 20349.chat."PONY QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=0 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Hol a lovam?" with horse.get_grade()==0 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Gratulálok!")
say("Sikerrel teljesítetted a megbízást, most már")
say("csak ido kérdése és megérkezik a lovad.")
say("Oh, nem mondtam?")
say("A lóra várnod kell egy teljes napot.")
say("És ára is van a lónak, ami nem kevesebb,")
say("mint 100.000 Yang!")
say("")
say_reward("Gyere vissza holnap és legyen nálad a 100.000 Yang!")
if is_test_server() or pc.is_gm() then
pc.setqf("make_time", get_time()+10)
else
pc.setqf("make_time", get_time()+number(8, 16)*60*60)
end
set_state(wait)
end
end
state wait begin
when letter begin
send_letter("Várakozás a lóra")
end
when button or info begin
say_title("Várakozás a lóra")
say("A lovad már úton van, de még várnod kell.")
say("A lovász inas most idomítja, mert még vad.")
say("Amint elkészül vidd a 100.000 Yangot és váltsd ki.")
end
when login with get_time()>=pc.getf("pony_buy","make_time") begin
set_state(buy)
end
when 20349.chat."PONY QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=0 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Hol a lovam?" with horse.get_grade()==0 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Ne légy már türelmetlen!")
say("Nem könnyu egy vad lovat megszelidíteni!")
say("Gyere vissza kicsit késobb!")
end
end
state buy begin
when letter begin
send_letter("A lovad elkészült")
end
when button or info begin
say_title("A lovad elkészült")
say("A lovad most már készen van!")
say("Menj a lovászinashoz és vedd át a lovad")
say("100.000 Yangért cserébe.")
end
when 20349.chat."Hol a lovam?" with horse.get_grade()==0 and get_time()>=pc.getf("pony_buy","make_time") begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Ugye-ugye, a türelem rózsát terem!")
say("A lovad ugyan elkészült, de a fizetség nálad")
say("van-e? Az a bizonyos 100.000 Yang.")
say("Mert ha nincs nem engedem, hogy elvidd.")
say("")
say_reward("Meg akarod venni a lovadat?")
local b = select("Igen", "Nem")
if 1 == b then
if pc.get_money() >= 100000 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Nagyszeru! Immáron igazi lovas vagy!")
say("De ez a ló még nagyon gyenge, muszáj")
say("lesz fejlesztened a kicsit.")
say("a fejlesztések ára egy ló medál és")
say("egy általam eloállított küldetés.")
say("És ne feledjem, etesd is a lovad, mert")
say("ha nem kap enni éhen is halhat!")
say("Na engedlek utadra.")
char_log(0, "HORSE_BUY", "BEGIN")
pc.changemoney(-100000)
char_log(0, "HORSE_BUY", "DEC money 100000")
horse.unride()
horse.advance()
horse.ride()
char_log(0, "HORSE_BUY", "INC horse_advance 1")
pc.give_item2("50051", 1)
char_log(0, "HORSE_BUY", "INC 50051 1")
char_log(0, "HORSE_BUY", "END")
set_state(start)
else
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Nincs elég Yangod!")
end
elseif 2 == b then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Én aztán tudok várni.")
return
end
end
end
state failure begin
when letter begin
send_letter("Elbuktál")
end
when button or info begin
say_title("Elbuktál")
say("Nem voltál képes megölni 50 íjászt 30 Perc")
say("alatt! Menj és jelentsd a kudarcot a lovász-")
say("inasnak.")
set_state(start)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end
működik :DD kösziii