Sziasztok,
Ma írtam egy questet, ami szerverek karbantartásakor, vagy teszteléskor lehet hasznos, hogy a játékosok ne tudjanak belépni.
quest jelszo begin
state start begin
when login with game.get_event_flag("szerver_lezaras") == 1 begin
timer("x", 1)
end
when x.timer begin
say("Jelszó: ")
local pw = tonumber(input())
if pw == game.get_event_flag("szerver_jelszo") then
say("Jó a jelszó!")
say("Beléphetsz!")
else
say("Rossz a jelszó!")
say("Belépés megtagadva!")
say("[DELAY value; 1000]. . . . .[/DELAY]")
command("quit")
end
end
end
end
A quest annyit fog tenni, hogyha belép valaki, akkor jelszót fog kérni. Ha rosszul adja meg a jelszót, akkor bezáródik a kliens, ha jól, akkor bent maradhat.
A jelszót ingame egy GM kóddal tudjátok módosítani.
/e szerver_jelszo 1234
Ebben az esetben a jelszó 1234 lesz, de akárhány karakteres szám lehet a jelszó.
Ahhoz, hogy aktiválva legyen a jelszó kérés, egy GM karakterrel írjátok be az alábbi parancsot:
/e szerver_lezaras 1
Ha ki akarjátok kapcsolni a jelszavas védelmet, akkor pedig ezt:
/e szerver_lezaras 0
Remélem hasznotokra válik :)